Extra Magic Time

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Vanaf 1 oktober kunnen hotelgasten en Dream, Fantasy, Magic Plus of Infinity Annual passhouders (behalve gedurende de blockdagen) dagelijks van 8:30 tot 9:30 gebruik maken van speciaal toegang tot verschillende attracties in Disneyland Parks en Walt Disney Studios Park.

Afbeelding

Disney Extra Magic Time: Meer tijd voor meer magie

Overnacht in een Disney Hotel en profiteer van een extra uur magie, elke dag opnieuw! Geniet van exclusieve toegang tot bepaalde delen van de Disney Parken nog voor de andere bezoekers en ontmoet Mickey, Minnie en hun vrienden. Haal je mooiste glimlach boven voor een magisch fotomoment en hou je handtekeningenboekje in de aanslag! Ze staan alvast te popelen om jou te leren kennen. Bovendien krijg je al toegang tot enkele attracties voor de officiële openingsuren van het Disneyland Park en het Walt Disney Studios Park.De sleutel tot al deze voordelen? Een betoverende overnachting in een Disney Hotel!
 
In Disneyland Paris zal tijdens the Extra Magic Times ook gelegenheid worden geboden voor meet and greet met hun favoriete Disney Characters.

Een lijst van de geopende attracties tijdens the Extra Magic Times, vanaf 1 oktober.

Afbeelding

Sommige attracties zullen beschikbaar zijn voor alle bezoekers vanaf 9:30 tot de officiële opening van de parken.
*Openingsuren kunnen in bepaalde periodes aangepast worden, dit kan zonder vooraankondiging.

Via de kalender op de officiële DLP site kan je zien wanneer en waar de extra magic is tijdens jouw verblijf.

Bron: Disneyland Paris
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
glstitch
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009, 18:41

thierry_mat schreefCOLONMogen de niet emh-bezoekers dan om 9.30 in de attracties?
In Disneyland Park waarschijnlijk niet omdat ze dat zeer gemakkelijk kunnen afsluiten en openen om 10u met de rope drop.
In het Walt Disney Studio's park zullen de attracties wel al toegankelijk zijn omdat ze daar zeer moeilijk een rope drop kunnen organiseren.
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Ik verblijf voor het allereerst in Newport Bay Club deze herfst en had nog nooit van extra uren gehoord, maar zie net dat wanneer ik ga, er Extra Magische Uren zijn van 8:30 tot 9:30. Dat is wel ontzettend gaaf zeg! Dat heb ik nog nooit mogen meemaken! Ik ga met Peter Langhout Reizen. Is het dan echt zoveel rustiger in het park? En kan je dan met Minnie bijvoorbeeld op de foto?
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vanaf morgen begint 'extra magic time ' ontdek hier al de folder !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Joepie
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2015, 16:42

Heeft er ondertussen iemand in de praktijk ervaren wat er gebeurt na 9.30u? Mogen de niet emh-bezoekers dan in de attracties? Gaat misschien Discoveryland al hopen voor de emh-bezoekers? Dat zou ik zo graag willen! Wij gaan Buzz Lightyear zo missen bij de emh's bij ons volgende bezoek!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Hey Joepie ,

Net zoals vroeger kunnen de niet EMH bezoekers tot 10 uur alleen maar op de foto met de characters vanaf 9u30 .
En ze kunnen een bezoekje brengen aan de winkels op Main Street USA . De wel EMH bezoekers kunnen vanaf 8u30 al enkele attractie doen binnen Fantasyland . En al een bezoekje brengen bij het princess paviljoen .
Joepie
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2015, 16:42

De wel EMH bezoekers kunnen vanaf 8u30 al enkele attractie doen binnen Fantasyland . En al een bezoekje brengen bij het princess paviljoen .
Maar dat is dan eigenlijk tot 10u omdat dan de niet EMH bezoekers pas voorbij de touwen mogen?
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Joepie schreefCOLON
De wel EMH bezoekers kunnen vanaf 8u30 al enkele attractie doen binnen Fantasyland . En al een bezoekje brengen bij het princess paviljoen .

Maar dat is dan eigenlijk tot 10u omdat dan de niet EMH bezoekers pas voorbij de touwen mogen?
Ik heb vorige week om 9u30 geen touwen meer gezien.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Extra Magic Times van 1-30 november met Meet Mickey Mouse vanaf 11 november

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Joepie
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2015, 16:42

Heeft er ondertussen iemand in de praktijk ervaren wat er gebeurt na 9.30u? Mogen de niet emh-bezoekers dan in de attracties? Gaat misschien Discoveryland al hopen voor de emh-bezoekers? Dat zou ik zo graag willen! Wij gaan Buzz Lightyear zo missen bij de emh's bij ons volgende bezoek
Wij zijn vorige week geweest dus ik kan nu antwoorden op mijn eigen vraag. Bij ons ging Buzz Lightyear om 9.30 open en Tower of Terror om 9.10.

Dus hebben we toch nog kunnen profiteren van een kortere wachttijd bij Buzz!!!
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

big thunder mountain ging ook al rond 9.30 open vorige week
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Sinds 1 oktober is er ook in de Walt Disney Studios Extra Magic Time. Een sfeer impressie van vrijdag 17 november.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Hmmm, toch ook maar proberen om volgende week vroeg daar te geraken, dochter goed op tijd in bed leggen 's avonds, parken zijn toch vroeg gesloten.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

timheidi schreefCOLONHmmm, toch ook maar proberen om volgende week vroeg daar te geraken, dochter goed op tijd in bed leggen 's avonds, parken zijn toch vroeg gesloten.
Wij vonden het de moeite om zo vroeg op te staan...
Deden
Crush, Ratatouille, Slinky Dog, TOT en Rock 'n Roll op 45 minuten!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

extra magic time is voor ons eigenlijk een beetje een must! Zelfs als we zeggen dat we het niet gaan doen zitten we bij het ontbijt toch te haasten om nog een stukje EMT mee te pikken.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar