‘Disney Illuminations’ avondspektakel

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Er was eens Iluminations !!!

Gebruikers-avatar
Keandra
Member
Member
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2015, 19:59

Tess81 schreefCOLONHet is inderdaad vervelend dat je al zo vroeg een plekje moet zoeken. Net als op vakantie dat je voor dag en dauw je handdoek neer moet leggen, maar het is nou eenmaal zo. Iedereen wil de beste plek. Dan is het je eigen keuze om er aan mee te doen of niet.
En wat Stijneke zegt is waar, uit veiligheid moet iedereen juist staan. (Ik weet niet of dat in het reglement van DLP staat, maar zo werkt het meestal in Nederland op evenementen). Mocht er paniek uitbreken, dan ben je, als je staat zo weg.... Als je zit, kun je overlopen worden.
Wel heb ik de laatste keer gezien dat er heel veel bleven zitten, dan heb je "geluk". (Hierdoor getuigen geweest van een huwelijks aanzoek). Er werd boe geroepen naar die enkeling die toch ging staan. Kinderen kun je op de arm nemen, zodat ze het alsnog kunnen zien.
Kinderen als ze klein zijn kun je op de arm nemen. En het zal je totaal niet in dank afgenomen worden, want de meeste in Disney zijn een pak mondiger en onverdraagzamer geworden dan jaren terug. (ik spui mijn gal op een forum mijn excuses hiervoor, wat we daar gezien hebben was een pure schande terwijl wij ons koest hielden om de goede vrede te bewaren)
Kinderen van 9 al moeilijker, zeker als je man ook geen kloeke beer is.
En als voor de kinderen een kloeke beer gaat staan die boven hun uit torent dan is de 'fun' van het filmpje ver te zoeken hoor.

Ik vind het eigenlijk dan toch een beetje meer dan dubbel.
Disneyland is een attractiepark dat zich sterk focust op kinderen, om dan voor het afsluitende vuurwerk hen zo sterk te benadelen.
Dit vond ik toch niet zo kindvriendelijk.

We zullen terug gaan op momenten dat het kouder is en veel minder uitnodigd om zo vroeg een plaats al te zoeken.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wij zijn er wel 2 uur van te voren gaan zitten. Voor aan. Maar de mensen naast ons gingen ook staan toen de show begon. Was blij dat we uiteindelijk vooraan stonden, anders konden de kids niks zien.

Het is toch al een hele trip van keuzes maken. Wel of niet kijken, wel of niet lang wachten... enz enz enz...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Gisteren toch ook weer egoïstische dingen gezien. We stonden redelijk vooraan (2-3 rijen voor ons) wat maar aan de zijkant. Mijn man neemt onze dochter gewoon op de arm, dicht bij zich zodat die erachter niet teveel hinder hebben. De man schuin voor mij, die dus bijna niemand voor zich staan heeft, zet zijn zoontje van een jaar of 6-7 op zijn schouders, met het gevolg dat niemand die erachter staat nog iets kan zien. Ik snap dat je dit doet als je op het einde van main street staat met bijna niemand achter je, maar vooraan??? Srr, vind ik echt niet kunnen.
Mijn man stond schuin achter me, gelukkig aan de andere kant. Maar begint die vrouw naast me niet alles te filmen met haar gsm naast haar hoofd, net het gat waar onze dochter door zat te kijken. Allé, is er dan niemand die eerst achter zich kijkt om te zien of je niemand teveel hindert? Onze dochter is dan maar in slaap gevallen en heeft ze er niets van gemaakt :P
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Het park gaat om 21:00 uur dicht, begint Disney Illuminations dan 20 minuten daarvoor?
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Nee Illuminations is om sluitingstijd, dus om 21u dan.
Debbydk
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2014, 19:53

Wij zaten gisteravond voor het eerst op de infinityplekken, super goed geregeld. Voor de infinity was nog een vrij groot stuk afgezet, daar zaten vier personen, met chique gekleed disneypersoneel erbij. Wij vroegen ons af voor wie dat voorste stuk bestemd is, iemand een idee??
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Debbydk schreefCOLONWij zaten gisteravond voor het eerst op de infinityplekken, super goed geregeld. Voor de infinity was nog een vrij groot stuk afgezet, daar zaten vier personen, met chique gekleed disneypersoneel erbij. Wij vroegen ons af voor wie dat voorste stuk bestemd is, iemand een idee??
Is het VIP vak
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Het einde van illuminations is bij deze ook gekend: in de nieuwe folder staat dat hij loopt tot 9 september 2018Afbeelding
Bron:
Here's a direct link to the PDF of @DisneylandParis' 21 March 2018 to 1 April 2019 OFFICIAL BROCHURE. Afbeelding https://t.co/SdzgFweBqI

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

MissMetal schreefCOLONHet einde van illuminations is bij deze ook gekend: in de nieuwe folder staat dat hij loopt tot 9 september 2018Afbeelding
Bron:
Here's a direct link to the PDF of @DisneylandParis' 21 March 2018 to 1 April 2019 OFFICIAL BROCHURE. Afbeelding https://t.co/SdzgFweBqI

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Weet niet of dit het einde is.... hij loopt gewoon tot dan zeker!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

misschien vernieuwde scené dat het iets te maken gaat hebben met de nieuwe seizoenen die er aan komen
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

MissMetal schreefCOLONHet einde van illuminations is bij deze ook gekend: in de nieuwe folder staat dat hij loopt tot 9 september 2018

Bron:
Here's a direct link to the PDF of @DisneylandParis' 21 March 2018 to 1 April 2019 OFFICIAL BROCHURE.

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Is hetzelfde als bij de Dreams, en die liep ook 5 jaar.
Dat doe datum er bij staat, betekent totaal niet dat Illuminations daarna stopt.
Is gewoon een marketing ding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Dit weekend is Illuminations door het weer in de soep gedraaid. Vrijdag was een normale voorstelling met alle toeters en bellen. Zaterdag 11/11 begon het net voor de show hard te regenen waardoor ontzettend veel rook van het vuurwerk bleef hangen. Halverwege de show werd beslist om geen vuurwerk meer af te schieten, enkel in de eindscene werd er beperkt afgeschoten.
Zondag 12/11 was het weer prima en toch was het een voorstelling met bijna geen vuurwerk. Het effect en spectakel van de show is dan veel minder. Af en toe werd wat klein vuurwerk afgeschoten en op het einde was er ook wat meer. Van zaterdag begreep ik wel, omdat de projecties niet meer zichtbaar waren, zondag had er gemakkelijk een volledige en complete voorstelling kunnen zijn denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Het was een prachtige show, erg van genoten :)
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Afgelopen maandag was er vanwege stromweer helemaal geen vuurwerk. De show is dan zelfs behoorlijk zwak. Men roept wel af voor de show begint dat het vuurwerk beperkt of uitgeschakeld blijft. Woensdag regende het erg hard, maar toch werd besloten om alle effecten ingeschakeld te houden. Als regen zo met bakken uit de lucht valt, maakt dat de lasereffecten wel extra stoer. In combinatie met alle andere effecten werd dat zo een van de mooiste eindshows die ik ooit zag, als moest je er als gast wel wat voor over hebben.

Wat bij deze show ook zeker gezegd mag worden, is dat het gehandicaptenbeleid fantastisch is. Mensen met een visuele beperking krijgen echt wel het allerbeste plekje dat beschikbaar is. Zeer knap!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar