Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Ona1991 schreefCOLON Zou niet weten wat daar mis mee moet zijn?
Om antwoord op jouw vraag te krijgen zou je de bijdragen kunnen lezen via onderstaande links, ervaringen van anderen die het schijnbaar niet zo goed getroffen hebben met hun boeking. http://ow.ly/qrcu30gcqO6 http://ow.ly/2l2830gcmjt
Alleen al bij Trustpilot.com geven zo'n 1250x mensen die reageren aan slechte of zeer slechte ervaringen te hebben, vaak staat in de reactie dat ze bij het hotel aankomen en er geen boeking bekend is.
Dan sta je daar...Dat is me zelf ook al eens overkomen (niet via Amoma) en da's best balen!
Nu zie ik op Trustpilot ook wel eens reacties ertussen staan van mensen die hun hotel beoordelen en niet de service van Amoma. Maar zo te lezen gaat het niet altijd vlekkeloos als er bij Amoma is geboekt. :roll:
Maar gelukkig gaat het volgens de reacties ook vaak wel goed.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Maria-Anna schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLON Zou niet weten wat daar mis mee moet zijn?
Om antwoord op jouw vraag te krijgen zou je de bijdragen kunnen lezen via onderstaande links, ervaringen van anderen die het schijnbaar niet zo goed getroffen hebben met hun boeking. http://ow.ly/qrcu30gcqO6 http://ow.ly/2l2830gcmjt
Alleen al bij Trustpilot.com geven zo'n 1250x mensen die reageren aan slechte of zeer slechte ervaringen te hebben, vaak staat in de reactie dat ze bij het hotel aankomen en er geen boeking bekend is.
Dan sta je daar...Dat is me zelf ook al eens overkomen (niet via Amoma) en da's best balen!
Nu zie ik op Trustpilot ook wel eens reacties ertussen staan van mensen die hun hotel beoordelen en niet de service van Amoma. Maar zo te lezen gaat het niet altijd vlekkeloos als er bij Amoma is geboekt. :roll:
Maar gelukkig gaat het volgens de reacties ook vaak wel goed.
Tjah als je op zo'n site moet verdergaan kan je maar beter nergens meer komen... Op Tripadvisor en Zoover staat het bomvol met negatieve recensies over zowat elk hotel, camping, vakantiepark, ...
Mensen zijn nu eenmaal sneller geneigd een review te posten als het negatief was dan wanneer het positief was. De helft van de mensen daar zijn volledige digibeten die niet snappen dat ze de site en niet het hotel/verblijf moeten beoordelen. Zegt dat niet genoeg over hoe serieus je zo'n reviewsite moet nemen? :roll:
Het is gewoon een prima site. Vertrouw je het niet, boek dan lekker via een andere maatschappij en betaal het dubbele. Neem ik die goedkope prijzen wel en kan ik er 2x van gaan. ;)
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

wij hebben bij Amoma nog nooit problemen ondervonden, het was zelfs geen enkel probleem toen wij hier een dubbele boeking hadden gedaan zowel dochter als ik niet annuleerbaar, zij boven ik beneden. Hetzelfde hotel geboekt voor dezelfde datum.
Werd meteen door Amoma gebeld omdat er 2 boekingen binnen kwamen op hetzelfde adres, zelfde naam en voor dezelfde datum en heb netjes alles terug gekregen, niks geen €40 kwijt, gewoon het volledige bedrag terug gehad.
Waren gewoon keurig en correct aan de telefoon, een heel vriendelijke vrouw overigens die ik had.

Ik krijg zelfs netjes van tevoren een mail met daarin nog een de bevestiging van het geboekte hotel, als je die uitprint en meeneemt heb je altijd een bewijs bij van boeking.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Heb er ook tweemaal geboekt, eenmaal geannuleerd. Geen problemen mee gehad.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Zelf ook al via Amoma geboket omdat deze het goedkoopste is en soms moet je bij annuleren wel 40 euro betalen inderdaad. Dit is wel duidelijk vermeld als je boekt en is wss ook de reden waarom zij goedkoper zijn!
Iedereen die vaak boekt of goedkoopste zoekt via Trivago kan bovenaan op ons forum klikken op aanbiedingen!
Of je vind de link hier: http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Als je op de banners klikt en dan boekt krijgt Café Mickey paar euro om het forum bestaande te houden en leuke extra's te doen! Kost je zelf niks en je steunt het forum....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Wij hebben voor aankomende zaterdag 1 nachtje geboekt. Voor het eerst in het B&B en voor het eerst via Amoma. We gaan het meemaken, ik maak me er geen zorgen om.
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Ik heb er 4 nachten geslapen. Het is een prima hotel echt basic en wat ik wel miste was een kluis op de kamer. Het ontbijt was ook erg basic een soort brood wat beetje cake achtige kleur heeft en croissants en dan ook stokbrood maar dat hadden ze al gesneden en daar door smaakte het heel erg droog.
De zaal waar het ontbijt vind is eigenlijk te klein voor het aantal tafels wat ze er in hebben geplaatst daardoor veel lange tafels en daardoor vaak met andere mensen aan tafel dat is wel jammer
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Een kijkje in de kamers van B & B Disneyland Paris.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

De hotel boutique van B & B Disneyland Paris hotel voorziet ook de behoefte van je Disney-hart.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

Bedankt voor deze duidelijke foto’s!!! Heel duidelijk wat te verwachten nu!
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mama van prinsesjes schreefCOLONEen kijkje in de kamers van B & B Disneyland Paris.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Een verblijf boeken? Kijk hier: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 066#p72066
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ontdek hier het ontbijt van Partnerhotel: B&B Disneyland Paris Hotel !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

En voor de mensen die glutenvrij eten, worden er ter plekke broodjes afgebakken. De broodjes zijn lekker luchtig en vol smaak.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Lars1978 schreefCOLONEn voor de mensen die glutenvrij eten, worden er ter plekke broodjes afgebakken. De broodjes zijn lekker luchtig en vol smaak.
Dat is nog eens goed nieuws.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Lars1978 schreefCOLONEn voor de mensen die glutenvrij eten, worden er ter plekke broodjes afgebakken. De broodjes zijn lekker luchtig en vol smaak.
Dat is nog eens goed nieuws.
Vreemd genoeg in B&B hotel torcy marne la vallée hebben ze geen glutenvrij ontbijt

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar