Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Of Disney Village

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Lana schreefCOLONOké, bedankt, dus als ik het goed begrijp kan je eigenlijk alleen in je hotel na sluitingstijd eten.
Ik ga verder puzzelen. :lol:
Fijn dat ik met jullie hulp alvast mijn huiswerk kan doen zodat wij straks volop kunnen genieten..top! :thumbs:
Of in de Disney Village. Of in Val d'Europe. Keuze genoeg.
Lijkt me logisch dat als het park dicht is, je er niet kunt gaan eten. Dicht is dicht.
Afbeelding
Lana
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2017, 15:33

In de village heb je niet heel veel keuze met onze vouchers, maar geeft niet denk dat het idd 2 dagen hotel wordt (keertje Chuck wagon en keertje la cantina) en dan nog keertje plaza gardens in het weekend (langer open neem ik aan) en op zondag voor we naar huis gaan nog ff de mc donalds

Op zich snap ik wel dat de restaurants ook sluiten, maar als ik kijk naar de Efteling bijvoorbeeld kan je ook na sluitingstijd nog eten in bepaalde restaurants. Dus echt gek zou het niet zijn....
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Ik ga 14 november eten bij Chuck Wagon. Als ik het niet vergeet, laat ik wel weten hoe het aanbod is. Ben er vorig jaar ook geweest, dus kan kijken of het hetzelfde is.
Lana
Member
Member
BerichtenCOLON 13

Oh graag en alvast veel plezier, dat schiet al op...
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669

Ja, gelukkig wel. Zijn al aan het stuiteren.
Je kan momenteel overigens alleen bij Chuck Wagon eten als je in het Cheyenne slaapt.
Lana
Member
Member
BerichtenCOLON 13

Marieke1978 schreefCOLONJa, gelukkig wel. Zijn al aan het stuiteren.
Je kan momenteel overigens alleen bij Chuck Wagon eten als je in het Cheyenne slaapt.
Haha dat is een goed teken toch :thumbs:
Hier weten de kids nog van niets, althans ze denken dat we paar dagen naar slagharen gaan. Met kerst vertellen we de verrassing. Echt stuiteren doen ze hier niet meer qua leeftijd (15, 17,19 en 21) en onze jongste van bijna 3 zal het nog niet echt begrijpen, maar weet zeker dat ze er enorm Nasr uit zullen kijken.

Ik neem trouwens aan dat je bedoeld dat de NIET Cheyenne hotelgasten daar momenteel niet als gast kunnen eten want als ik in het Cheyenne verblijf mag ik toch wel bij la cantina eten (als er plek is)
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669

Lana schreefCOLON
Hier weten de kids nog van niets, althans ze denken dat we paar dagen naar slagharen gaan. Met kerst vertellen we de verrassing. Echt stuiteren doen ze hier niet meer qua leeftijd (15, 17,19 en 21) en onze jongste van bijna 3 zal het nog niet echt begrijpen, maar weet zeker dat ze er enorm Nasr uit zullen kijken.

Ik neem trouwens aan dat je bedoeld dat de NIET Cheyenne hotelgasten daar momenteel niet als gast kunnen eten want als ik in het Cheyenne verblijf mag ik toch wel bij la cantina eten (als er plek is)
Ach, stuiteren is van alle leeftijden. Ik ben 39 en mijn moeder is 67 :D

Klopt! Als je geen gast bent van Cheyenne, dan kan je er momenteel ook niet eten. Dit omdat het restaurant maar gedeeltelijk beschikbaar is qua ruimte. Wij gaan in die week ook eten bij La Cantina, die is gewoon voor iedereen beschikbaar, ook als je niet in Santa Fe slaapt.
Lana
Member
Member
BerichtenCOLON 13

Marieke1978 schreefCOLON
Lana schreefCOLON

Ach, stuiteren is van alle leeftijden. Ik ben 39 en mijn moeder is 67 :D

Klopt! Als je geen gast bent van Cheyenne, dan kan je er momenteel ook niet eten. Dit omdat het restaurant maar gedeeltelijk beschikbaar is qua ruimte. Wij gaan in die week ook eten bij La Cantina, die is gewoon voor iedereen beschikbaar, ook als je niet in Santa Fe slaapt.

Haha..het is uiteraard maar hoe je stuiteren opvat..ik zag van die schattige kleine kindjes voor me die net als de sinterklaasperiode echt aan het hyperen waren :lol: :thumbs:
Maar je hebt gelijk, ik ben vanaf de boeking er ook al dagelijks mee bezig en vind het zelfs af en toe jammer en moeilijk dat ik de lol hier nog niet kan delen. Toch vind ik de verrassing straks ook leuk omdat ik weet hoe graag ze nog een keer willen....het blijft gewoon veel geld met 5 kids, dus is niet iets wat je zomaar ff doet.

Nogmaals heel veel plezier binnenkort en ben nieuwsgierig naar je ervaringen :D
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669

Nee, met 5 kinderen is het een dure aangelegenheid. Maar het zal het waard zijn, als je de gezichten ziet. Maakt niet uit hoe oud ze dan zijn.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Iemand ervaring met drukte tijdens de herfstvakantie, Nederland regio Zuid? We willen waarschijnlijk van zondag 15 oktober tot en met de donderdag of vrijdag, en dat is net de volle week dat regio zuid de schoolvakantie geeft.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Laura schreefCOLONIemand ervaring met drukte tijdens de herfstvakantie, Nederland regio Zuid? We willen waarschijnlijk van zondag 15 oktober tot en met de donderdag of vrijdag, en dat is net de volle week dat regio zuid de schoolvakantie geeft.
2018?
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Laura schreefCOLONIemand ervaring met drukte tijdens de herfstvakantie, Nederland regio Zuid? We willen waarschijnlijk van zondag 15 oktober tot en met de donderdag of vrijdag, en dat is net de volle week dat regio zuid de schoolvakantie geeft.
2018?
Ja, we willen dan gaan. Iemand ervaring met de drukte eerste week herfstvakantie 2017 of voorgaande jaren?

Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

Laura schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON
2018?
Ja, we willen dan gaan. Iemand ervaring met de drukte eerste week herfstvakantie 2017 of voorgaande jaren?
Tijdens de periode dat je wil gaan zal de drukte erg moeten meevallen. Er zijn maar enkele gebieden in Europa die dan al herfstvakantie hebben. Bij de meesten is dit pas later in oktober. Het aantal dagen dat je gaat zal zeker volstaan om op je gemakje alles te kunnen doen! :)
Later in oktober (dichter bij Haloween) zal de drukte allicht veel groter zijn.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Dankje Toulouse! Lang geleden dat we in oktober naar DLP zijn gegaan, we dachten al wel dat het voordeliger qua drukte zou zijn om van zo-do/vrijdag te gaan, ipv wat we normaal doen, het hele weekend erbij. Nu nog wachten tot de room only boekbaar is voor die datum :)

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar