runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
Miss Ariel
Member
Member

net nog eens naar de Disney lijn gebeld en nog geen jaarkart prijzen
de telefoniste dacht dat ik beter in februari nog eens kon checken,
dat het nog wel effe ging duren, wordt vervolgd ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Miss Ariel schreef:net nog eens naar de Disney lijn gebeld en nog geen jaarkart prijzen
Ik denk dat het ongeveer midden januari zal zijn, net als dit jaar het geval was. Zelfde voor de aanbiedingen op arrangementen voor België en Frankrijk. (Aankomsten vanaf april 2018)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
skivlugt
Member
Member

Prins Adam schreef:
Miss Ariel schreef:net nog eens naar de Disney lijn gebeld en nog geen jaarkart prijzen
Ik denk dat het ongeveer midden januari zal zijn, net als dit jaar het geval was. Zelfde voor de aanbiedingen op arrangementen voor België en Frankrijk. (Aankomsten vanaf april 2018)
Eergisteren een reservering gemaakt voor februari en een prijsopgave voor mei. Ze gaven aan dat de jaarkaart prijzen en aanbiedingen begin december bekend waren
Laura
Member
Member

Als je gebruik wilt maken van de jaarpas korting bij room only tijdens runDisney, wacht dan niet te lang! Heel veel goedkopere kamers en de hoogste kortingen zijn al vergeven.

Je kunt bij je room only je bibs toevoegen! (Wij hebben de 36K challenge toegevoegd!)

Zie voor prijsvoorbeelden het room only topic:
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 55#p127855
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Jeroen86
Member
Member

Zonet geboekt.

Van vrijdag tem zondag in Sequoia Golden Forest (room only + 36k bib) = 822 euro.

Wie weet is het thema van de run Marvel :).
The way to get started is to quit talking and begin doing - Walt Disney
Laura
Member
Member

Jeroen86 schreef:Zonet geboekt.

Van vrijdag tem zondag in Sequoia Golden Forest (room only + 36k bib) = 822 euro.

Wie weet is het thema van de run Marvel :).
Nice! Had je infinity korting?
Ik juich een Marvel thema van harte toe! Maar heb toch zo'n idee dat het dit jaar weer thema loos

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

RunningKoen
Member
Member

Grote kans dat ze een van de afstanden omdopen tot een Marvel thema, zoals de 5 en 10KM van afgelopen jaar. (Shirt & medaille ed.)
Afbeelding
Jeroen86
Member
Member

@Laura,

Magic Plus Korting.

Heel erg grote kans dat de run in Marvel thema is :).
The way to get started is to quit talking and begin doing - Walt Disney
mickey71
Member
Member

Wij zijn er in 2018 ook weer bij. Gisteren geboekt voor Sequoia Lodge. Lang genoeg de tijd om na te denken over de outfits. Doe de 36k challenge

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
fairy tale
Member
Member

Goede dag allemaal

Ik heb net gebeld naar Disney voor een room only te boeken met de 36 km challege. Nu verloopt mijn jaar kaart op 24 maart waardoor ik geen kamer zou mogen boeken met jaar kaart korting. Ik heb door gegeven dat ik hem in februari ga verlegen. Als ik dan terug bel zou ze kunnen kijken wat nog open staat voor korting maar kan me geen garantie geven. Het gaat ineens om heel veel geld. Wat zouden jullie doen.
Second star to the right and straight on until morning,
Laura
Member
Member

fairy tale schreef:Goede dag allemaal

Ik heb net gebeld naar Disney voor een room only te boeken met de 36 km challege. Nu verloopt mijn jaar kaart op 24 maart waardoor ik geen kamer zou mogen boeken met jaar kaart korting. Ik heb door gegeven dat ik hem in februari ga verlegen. Als ik dan terug bel zou ze kunnen kijken wat nog open staat voor korting maar kan me geen garantie geven. Het gaat ineens om heel veel geld. Wat zouden jullie doen.
Je kunt altijd vragen wat de prijzen zijn voor room only, zonder daadwerkerlijk te boeken. Ik baalde ook flink dat alle koopjes van de room only al zo snel weg waren... 's ochtends toen het net open ging hadden mensen voor SQL een prijs die ik later voor SF betaalde (was wel 2 nachten SQL tegenover 4 nachten SF, maar toch ;) ) Wat je ook nog kan doen, is kijken hoeveel het kost om een arrangement voor 1 persoon te boeken, met de 2+2 nachten gratis actie. Wij kwamen op die manier goedkoper uit voor oktober dan wanneer we een room only boekten. Ter plaatse boek je dan de andere persoon/personen bij voor €1,65 per persoon per nacht.

Update: oh wacht, ik las het verkeerd. Ze willen pas boeken voor je wanneer je je jaarpas hebt verlengt? Ik denk niet dat er dan nog heel veel keuze is qua goedkope hotels, kijk misschien eens bij een arrangement hoe dat uitvalt voor je.

fairy tale
Member
Member

Ik zit echt even met mijn handen in het haar. Want wilde de bibs er bij pakken. Maar €1200 voor room only met de bibs er bij zonder korting is me veel. Ik ga eens kijken of ik via jou advies goedkoper ga uit komen. Maar ben bang dat ik geen 2 challenge van 36 km kan pakken omdat ik voor 1 persoon boek dan.....
Laura
Member
Member

fairy tale schreef:Ik zit echt even met mijn handen in het haar. Want wilde de bibs er bij pakken. Maar €1200 voor room only met de bibs er bij zonder korting is me veel. Ik ga eens kijken of ik via jou advies goedkoper ga uit komen. Maar ben bang dat ik geen 2 challenge van 36 km kan pakken omdat ik voor 1 persoon boek dan.....
Wat ik heel gek vond was dat ik na het boeken geen los persoon er bij kon doen, en dat kon vorig jaar september wel. (Toen hadden we Cheyenne geboekt met bibs, en later nog een persoon toegevoegd aan de kamer). Ik kan proberen vanmiddag te bellen en dan de persoon voor oktober erbij zetten, zodat jij ook weet of dit kan. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of voor die "losse" persoon dan ook de bibs kan worden geboekt, dat kun je het beste even vragen.
Oef 1200€! Elk jaar lukt het iedereen wel om de losse bib verkoop de gewenste startnummers te bemachtigen, maar ik snap je helemaal dat je ze nu al wilt en stress vrij wilt zijn (was mijn idee in ieder geval wel! Losse bibs en partner hotel veel goedkoper, maar we willen graag in een Disney hotel en stressvrij is toch wel erg prettig).

Ik snap je dilemma! Voordat je online zou boeken, zou ik het eens bespreken met de reserveringslijn of het zo kan: 2+2 actie, jouw bib toevoegen (dit kan sowieso), dan los persoon bij boeken plus de bibs daarvoor. Ik kreeg te horen toen ik boekte als ze nu een los persoon erbij op zette, dat die dan ook de volle mep betaalde voor het arrangement ipv alleen de toeristenbelasting. Gek, omdat dit eerder wel zo lukte. Anders stuur me maar prive berichtje als je wilt weten dat ik een persoon voor de boeking van oktober erbij kan boeken.

fairy tale
Member
Member

Ik ga het even laten bezinken. Morgen eens bellen kijken of die optie wat jij me voorstelde gaat lukken. (Moet Dadelijk nog werken dus) bedankt voor je advies ieder geval.
Aryanne
Member
Member

Hallo,
Ik ben pas net bekend met de runs in disneyland. Vandaag pakket geboekt via loopreizen. We gaan voor de 10k.
Is het ook mogelijk later de 5k erbij te boeken? Of los te kopen?
Fijn forum trouwens, ook die van de vorige editie. Heb er erg veel tips uit kunnen halen!
Plaats reactie

Terug naar “Rundisney - Disneyland Paris”