Vinylmation

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Iemand enig idee wat dit is ?! Wat je ermee kunt en wat de bedoeling hiervan is ?! Rare merchendise, en je kunt op de doosjes niet zien welke je koopt. Er zijn ook nog grotere versies hiervan, zoals een Incredibles versie.

Afbeelding
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gaston
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:44

Rare poppetjes, al herken ik er wel 2.
Linksonder is van Toy-story en linksboven lijkt Mike van Monsters & co.
Maar wat je er mee moet/kunt. :?:

Misschien kan Prince Charming er ons in de loop van het weekend een antwoord op geven. :wink:
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Jah een aantal Mickey's hebben Disneytekeningen.. Zo is er ook eentje met de meeuwen uit Finding Nemo, en een BTM Mickey. Bij de kleintjes heb je nog een Dwergen Mickey en eentje met Flounder. Vind het maar maffe dingen en zie het nut niet zo :P
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Prince Charming

Wat ik weet is dat het een rage is in de VS. Geen idee wat je ermee moet behalve laten verstoffen op een plank...

Niet mijn ding dus.
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Na een beetje research ben ik erachter gekomen dat je dit in allerlei soorten hebt. Dus een bepaalde vorm en die dan in allemaal stijlen. Nu hebben ze dus een Mickeyvorm daarvoor. Mocht je ze verzamelen dan moet je dus heel veel van die doosjes kopen. Want er staat niet op het doosje welke erin zit, en als je er 1 open maakt wordt je gelijk weggestuurd. Tenminste dat was mijn ervaring, ik was nieuwsgierig wat er in die doosjes zat :P ( Had het Display pas een dag later ontdekt haha )
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Ingetje
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2009, 21:44

Volgens wat ik er uit begrepen heb zou je dus ook kunnen ruilen (en wordt het eenzelfde rage als pintrading)
"Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever"
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

Ik kreeg vandaag de nieuwe Envie de +, daarin staat ook een stukje hierover. Maar daarin staat niet veel meer dan wat hierboven al gezegd is.
http://offres.disneylandparis.fr/FR/FR/ ... e_plus.pdf
Afbeelding
Gebruikers-avatar
eeyore
Member
Member
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2009, 18:09

De mensen van het Pin Trading team promoten ze ook, ze werden flink verkocht.
Op 29 augustus kan je de volgende serie al bekijken, maar niet kopen, hij komt begin september wereldwijd tegelijk uit.
DLRP 50x
WDW 2x
Gebruikers-avatar
rschagen
Member
Member
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 20:39

Momenteel zijn de kleine varianten uitverkocht (zo werd ons bevestigd bij navraag afgelopen dinsdag). Merlijn heeft er nog wel eentje gekocht. Er komt inderdaad een nieuwe serie aan (is in Amerika overigens al te koop). Op de site van disney zelf kun je hier ook meer info over vinden. Het is inderdaad bedoeld als een soort "pintrading" verhaal. Je kunt de kleine in de winkels die ze te koop hadden ook ruilen (stonden er een paar in een vitrine), dus dat is wel slim en leuk.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Dit is idd de nieuwe rage die ze willen bereiken in DLP, nl de vinylmation. Tijdens ons laatste tripje toch ook wel even naar gezocht, want wou het toch even zien hoe dit allemaal in elkaar zat. Blijkbaar zijn het dus hidden doosjes dat je koopt (waardoor je niet weet wat je koopt, en waardoor je dan weer kan ruilen zoals de pins). Blijkbaar erg in trek in Amerika. Maar bij ons doet het ook wel erg goed. Tijdens de halloween komen er geloof ik ook nog wat van die poppetjes uit in de vorm van stitch...

Ben er niet erg zo zot van, vind het maar prutsdingen om ergens neer te ploffen...
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Ben ook niet zo weg van die vinyl poppetjes. Zou er in ieder geval niet een van kopen.
Gebruikers-avatar
eeyore
Member
Member
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2009, 18:09

Heb er eentje de sneeuwpop, die vind ik wel grappig.
DLRP 50x
WDW 2x
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ze hebben nu Holiday Vinylmation! Zo is er een Leprechaun voor St. Patricks Day, een Kerst, Halloween, Pasen etc. Mickey's. Ze zien er wel grappig uit.. En een grote Jack Skellington Mickey !!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
eeyore
Member
Member
BerichtenCOLON 110
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2009, 18:09

Vandaag de Cast Member Mickey ervan binnen gekregen, één van de weinige die ik leuk vind. :mickey2:
DLRP 50x
WDW 2x
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar