Pandora & Chamilia (Disney bedeltjes)

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
MINI Mouse

Ik heb van Mighty Duck een mooie, nu nog lege, bedelarmband van Chamilia gekregen :love:

Nu zijn we uiteraard op zoek naar de Disney Beeds :mickey: :minnie:
Weten jullie waar we deze het beste kunnen kopen?

We hebben wel wat internetsites gevonden, maar zouden het liefst naar een winkel toe gaan zodat we even op ons gemak kunnen kijken en samenstellen.
(de winkel waar hij de armband heeft gekocht kon er niet aan komen)

Hoop dat jullie het weten :D
Gebruikers-avatar
rschagen
Member
Member
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 20:39

Hallo,

Chamilia is in Nederland een beetje over. Er zijn online wel wat winkels waar je ze nog kunt bestellen. Mijn armband is aardig gevuld, maar de laatste aanwinsten heb ik in Amerika gehaald.

Ook op Ebay kun je ze soms goed vinden. Een winkel waar je ze kan kijken en kopen zou ik in Nederland ook niet meer weten, ik had er 2 maar die zijn er ook allebei al meegestopt.

Ik zag toevallig net deze op marktplaats met gratis verzending:

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktp ... ind=4&df=1 Daar staat ook bij dat je ze kunt ophalen, maar ik kon zo snel niet zien waar ze zitten.

Succes!
Gebruikers-avatar
JuffieJoyce _Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2010, 17:25

Is dit een beetje hetzelfde principe als Pandora??
Afbeelding
MINI Mouse

Klopt, is hetzelfde idee, je kan het ook mixen begreep ik. Chamilia heeft dus ook bedels van Disney :D

Bedankt Ria, jammer dat het hier een beetje over is ....
De link die je had gegeven is in Hoogeveen, niet echt bij ons om de hoek :wink:
Ik had deze webwinkel inderdaad gisteren ook gevonden.

Maar even kijken wat we doen, misschien een aantal Pandora voor "gewone" vulling en dan wat Disney dingen van Chamilia

Leuk om uit te zoeken toch :P
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

In Belgie en ook in Frankrijk heb je ook het merk " Thomas Sabo" die zo'n bedeltjes heeft en ook die hebben Disneybedeltjes
http://www.thomassabo.com/fr/charmclub/menu_cc.html

als je naar de startpagina van ide site gaat,kan je de taal veranderen naar het Engels of het Duits!
MINI Mouse

Bedankt voor de tip Plutoke :D , helaas passen deze bedels niet aan mijn armband :wink:

Gelukkig op ebay e.e.a. kunnen vinden, o.a. deze waar ik gelijk "verliefd" op was (op de achterkant staat "where Dreams really do come true" )

Afbeelding

Verder ook nog het kasteel van Disney gekocht, en een spacer met :mickey2: en nog een Cruise schip, was geen echte Disney beed, maar deed me wel aan de Disney Cruise denken :wink:

Vandaag ook een paar Pandora bedels bij de juwelier gekocht, dus hij is al een beetje gevuld :D O.a. een halloween pompoen, toch ook wel Disney :yes:
Gek eigenlijk dat Pandora bij bijna elke juwelier te koop is, en Chamilia niet....

Maar, erg leuk, en erg moeilijk om me in te houden en hem niet in 1 x vol te maken :oops:
diddi
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2011, 20:22

Ik heb een ketting van Pandora, en ik heb bij Sayila (internet winkel) mickey hoofdjes gevonden in verschillende kleuren. Ze passen heel mooi met de rest.
Ik zou er wel een foto bijzetten, maar ik weet nog niet hoe.
diddi
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2011, 20:22

Ik zal proberen om de foto er op te zetten, sorry als het niet lukt
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Er komt volgend jaar in Amerika een speciale Disney Pandora armband uit en meerdere bedels. De meeste zullen alleen in de parken in USA te koop zijn maar enkele zijn oo via de disneystore te bestellen. En hoop dat de cruise line bedel ook aan boor die koop gaat zijn.
Link naar site et goede foto's en ong prijzen. Die zijn wel in dollars.

https://morapandora.wordpress.com/2014/ ... tion-2014/
Gebruikers-avatar
DiggyLola93
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2014, 16:34

Wat een prachtige disney collectie van Pandora. Spijtig :( dat de collectie niet verkrijgbaar zal zijn in België.

Hopelijk via Pandora te kopen of via Ebay proberen maar daar vragen ze soms teveel van de charms van Pandora en nu zeker omdat ze van Disney zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Deze 2 zijn mijn favorieten:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

sofie1977 schreefCOLON
ElsV schreefCOLONDonderdag zeiden ze in de Pandorawinkel in Oostende dat de Disneycollectie naar België komt! Ze kon er wel nog geen datum op plakken!
Ik denk dat ze het zelf niet goed weten, want zowel in de Pandorawinkel in Leuven, als in die van Maastricht zeiden ze dat de Disneycollectie nooit naar België of Nederland zal komen... Zal afwachten worden wat het gaat zijn...
Die mevrouw zei dat Pandora eerst een beetje de kat uit de boom gekeken heeft ! Ze zei ook iets van "ze hebben eerst afgewacht of er wel vraag was naar de Disneycollectie hier in Europa!!!" En ze zei ook nog iets van licenties ofzo (kmoest goed luisteren hoor want die sprak zo stil) dit alles had ze nog niet zolang geleden gehoord! Dus wie weet ...
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Tot op heden mag Pandora Europa de bedels nog steeds niet verkopen. Ook in de USA zijn ze niet allemaal overal zo te koop. Meerendeel kan je alleen in de parken of de disneystore kopen. Of aanboord cruiseline. Heb vorige maand er twee van gekocht. Onze juwelier is er al lang meebezorgen en krijgt van Pandora europe steeds nee te horen, zal als ze ooit komen lang gaan duren en denk alleen dan nog in de parken.
Hou er ook rekening mee dat ze GRUWELIJK duur zijn! Goedkoopste begonnen bij $45,-/$55,- en prijs liep alleen maar eerder op. en dan heb je een zilverenbedel zonder steentjes of goud enz.mwas de cruiseline bedel die exclusief aan boord word verkocht. Verkochten aanboord meer beads en zaten erg mooie tussen. Helaas hadden ze de eeyore bedel niet meer aanboord van de magic.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Binnenkort komen de Pandora juwelen naar de Disneyland Paris winkels !!!

Afbeelding

Bron : ED92

foto is van : Pandora Jewelry
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Een eerste blik op de Pandora collectie voor Disneyland Paris !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron : ED92
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

D-Tekenaar schreefCOLONEen eerste blik op de Pandora collectie voor Disneyland Paris !!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron : ED92
Afbeelding

Pandora is aangekomen in 'Gallerie de Mickey' (Disneyland Hotel) en zal binnenkort ook zijn thuis vinden in het park en andere hotel boutiques

Afbeelding

Afbeelding

bron: Twitter: mickey 1929
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar