[2018] Algemeen Season of the force @ Disneyland Paris

Lars1978
Member
Member

The Duck Rider schreef:[
Er is nog nergens vermeld dat dat gaat gebeuren maar het zou kunnen.

Staat hier een pagina eerder post van oktober van ed92[/quote]

Volgens ED92 zou de first order inderdaad naar Discoveryland komen .
Dit heeft waarschijnlijk alles te maken met de Marvel gebeurtenissen in de zomer .[/quote]

Zie het al voor me stromtroopers die naast iron man en spiderman staan.[/quote]Dat kan eigenlijk alleen maar op comicon hè .... Afbeelding
Afbeelding
The Duck Rider
Member
Member

Lars1978 schreef:
The Duck Rider schreef:[
Er is nog nergens vermeld dat dat gaat gebeuren maar het zou kunnen.

Staat hier een pagina eerder post van oktober van ed92
Volgens ED92 zou de first order inderdaad naar Discoveryland komen .
Dit heeft waarschijnlijk alles te maken met de Marvel gebeurtenissen in de zomer .[/quote]

Zie het al voor me stromtroopers die naast iron man en spiderman staan.[/quote]Dat kan eigenlijk alleen maar op comicon hè .... Afbeelding[/quote]

Dat is waar maar, in Disney kan alles :)
Karinliam
Member
Member

5 dagen tijdens de voorjaarsvakantie...nu al zoveel zin in!!! En eindelijk weer eens wat langer zodat er ook echt tijd is om eens de dingen te doen die we anders links laten liggen (Nautilus, Stoomtrein....sommige shows) en ook weer tijd voor dochterlief om handtekeningen en foto's te scoren, dat hebben we tijdens ons korte kerstbezoek wel uit ons hoofd gelaten ;-)
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
The Duck Rider
Member
Member

Karinliam schreef:5 dagen tijdens de voorjaarsvakantie...nu al zoveel zin in!!! En eindelijk weer eens wat langer zodat er ook echt tijd is om eens de dingen te doen die we anders links laten liggen (Nautilus, Stoomtrein....sommige shows) en ook weer tijd voor dochterlief om handtekeningen en foto's te scoren, dat hebben we tijdens ons korte kerstbezoek wel uit ons hoofd gelaten ;-)
hihi ik ga ook in de voorjaarsvakantie heb er ook veel zin in om met me familie er heen te gaan.
Toby
Member
Member

Wij gaan ook 5 dagen tijdens de voorjaarsvakantie. :)
Nu ik de meet and greets met Chewbacca zag op Oudejaarsavond hoop ik toch dat er ook tijdens Season of the Force meet and greets met Chewbacca komen (misschien in Art of Animation).
Slechts de reguliere meet and greet met Darth Vader zou ik wel karig vinden tijdens zo'n speciaal "seizoen".
D-Tekenaar
Member
Member

Toby schreef:Wij gaan ook 5 dagen tijdens de voorjaarsvakantie. :)
Nu ik de meet and greets met Chewbacca zag op Oudejaarsavond hoop ik toch dat er ook tijdens Season of the Force meet and greets met Chewbacca komen (misschien in Art of Animation).
Slechts de reguliere meet and greet met Darth Vader zou ik wel karig vinden tijdens zo'n speciaal "seizoen".

Hoop ik ook op :yes:
Zoiezo vind je naast Darth Vader ook de Stormtroopers.
The Duck Rider
Member
Member

En Captain Phasma of houdt ze niet van foto's :)
Toby
Member
Member

Oh ja, Stormtroopers helemaal vergeten. Is mijn zoon afgelopen zomervakantie mee op de vakantie geweest en met Darth vader ook.
Maar ik bedoel eigenlijk, deze zijn er altijd, zou toch leuk zijn als er tijdens zo'n speciaal seizoen iets bijzonders wordt gedaan (Chewbacca of C3PO of zoiets). Jedi Academy is er ook al zo goed als zeker niet. Was sprake van dat deze permanent in het Discovery-theater zou komen, maar dat lijkt niet door te gaan.

Is er met Phasma dan een echte meet and greet?
D-Tekenaar
Member
Member

Toby schreef:Oh ja, Stormtroopers helemaal vergeten. Is mijn zoon afgelopen zomervakantie mee op de vakantie geweest en met Darth vader ook.
Maar ik bedoel eigenlijk, deze zijn er altijd, zou toch leuk zijn als er tijdens zo'n speciaal seizoen iets bijzonders wordt gedaan (Chewbacca of C3PO of zoiets). Jedi Academy is er ook al zo goed als zeker niet. Was sprake van dat deze permanent in het Discovery-theater zou komen, maar dat lijkt niet door te gaan.

Is er met Phasma dan een echte meet and greet?
Ja ik snap volledig wat je bedoelt .
Ik wil ook zeker meer meets zoals ze ook in de Amerikaanse parken hebben .

Er was idd sprake van een verhuis naar het discoveryland theater .
Maar deze zijn volgens mij niet meer echt op tafel :(

Captain phasma heeft met mijn weten alleen nog maar gemeet op de star wars dagen van cruise line .
Met een beetje geluk kan je een selfie nemen van ver tijdens haar walk .
Maar dit is niet makkelijk .
The Duck Rider
Member
Member

Dacht dat zij ook bleef staan maar, ik ga het zelf in februari bewonderen.
D-Tekenaar
Member
Member

Ze doet een walk naar het podium vanaf de backstage aan de rock en rollercoaster waarbij je een mogelijk hebt voor een verre selfie .
vervolgens doet ze een klein showtje voor en op het podium .
Wanneer je de juiste plek hebt staat ze ongeveer 30 seconden vlak voor je neus stil .
Hierbij heb je een selfie kans . En na 'Star Wars: A Galaxy Far Far Away' verdwijnt ze aan de backstage van Disney Junior .
Onderweg naar daar heb je ook nog een kleine kans voor een snelle selfie .
Maar in principe zal ze helaas niet stoppen of even poseren voor je foto :no:

Ze is een streng en evil persoon :twisted:
D-Tekenaar
Member
Member

In de Walt Disney Studios is begonnen aan het podium voor Season of the force !!!

Afbeelding

bron : ED92
D-Tekenaar
Member
Member

Tijdens Season of the Force vind je deze sterrenhemel in studio 1 !!!

Afbeelding

bron : ED92
Japperboy
Moderator
Moderator

Star Wars-voertuigen - Season of the Force - Disneyland Parijs

Begin 13 januari ontdek je in Walt Disney Studios Park een uitzonderlijke tentoonstelling van schepen en voertuigen geïnspireerd op de Star Wars-sage, samengesteld uit replica's op grote schaal gemaakt door fans van de 501st Legion. Alleen te zien tijdens Season of the Force!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
D-Tekenaar
Member
Member

Deze Tie Fighter lande deze nacht in Studio 1 !!!

Afbeelding

Bron : ED92
Plaats reactie

Terug naar “Archief 2018”