Het kerstseizoen van Disneyland Paris

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Zeer mooi filmpje over de Kerstmagie in Disneyland Paris !

Kom jij ook Kerst vieren in Disneyland Paris in dit nieuwe jaar ?

Jacconaberman
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2012, 14:36

vakantie 28-12 t/m 2 januari
Voor de 6e keer zijn we tijdens de jaarwisseling in Disneyland. overigens zijn we totaal misschien al wel 15 keer geweest, maar dan op andere momenten. Dit jaar was het gelukkig wat rustiger dan afgelopen jaren. Hierdoor hebben we veel atracties kunnen doen. Met name 1 en 2 januari was het goed te doen, korte wachttijden en Overigens heel mooi weer, geen regen en niet te koud. Het viel mij overigens op dat de kerstfeest elk jaar minder lijkt te worden. Het kan zijn dat dat aan ons ligt, maar elke jaar wordt het minder. Het Frozen-gebied is echt heel mooi en de show ook. Je kunt zien dat er veel is geïnvesteerd in de atracties, want terwijl er vorig jaar nog veel storingen was bij atracties, was dat dit jaar bijna niet het geval. De kerstparade lijkt elk jaar korter te worden. Wel blijft de sneeuw in Main street heel leuk. We hebben enkele keren het avond diner genuttigd bij Bliiy's Bod in Village. Dit is echt een aanrader!

We hadden wederom een top-tijd
Jacconaberman
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2012, 14:36

Prins Adam schreefCOLON@InsideDLParis
Mickey and Minnie Mouse are ready for the Holidays at their renewed Christmas Photolocation on Frontlot

Afbeelding
Ik
Sinds 2008 gaan we met oud/nieuw naar Disney, mijn gevoel zegt dat er vroeger meer kerstsfeer was dan de laatste jaren.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar