Bericht Room only voor jaarkaarthouders

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Prins Adam schreefCOLON
Laura schreefCOLONIk heb gebeld voor maandag t/m vrijdag in oktober voor SQL Golden Forrest, en dit is €1077,60. Van zondag tot donderdag is dit €1347 (en meerzijde is €1440).

We hebben steeds Santa Fe of Cheyenne geboekt voor 3 nachten, rond de 300-500€(afhankelijk van seizoen). Ik had al meegekregen dat sommige prijzen nogal gestegen waren. Het is erg lang geleden dat ik in SQL verbleef, is het bovengenoemde een beetje een normale prijs? Via de disneylandparijs site kan er nog niet verder worden geboekt voorbij september 2019, dus ik kan nog niet echt afwegen of er dan een goeie actie komt (2+2 nachten gratis?)
Het seizoen in de week van september en begin oktober is dezelfde prijs....Dus je kan de prijzen voor september nemen om te vergelijken. Binnenkort zal er een Belgische aanbieding komen met 40% op arrangementen verwacht ik.

Afbeelding
Deze kleurtjes kloppen volgens mij toch niet, super value op de topdagen in oktober?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

vdbemdsa schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
Laura schreefCOLONIk heb gebeld voor maandag t/m vrijdag in oktober voor SQL Golden Forrest, en dit is €1077,60. Van zondag tot donderdag is dit €1347 (en meerzijde is €1440).

We hebben steeds Santa Fe of Cheyenne geboekt voor 3 nachten, rond de 300-500€(afhankelijk van seizoen). Ik had al meegekregen dat sommige prijzen nogal gestegen waren. Het is erg lang geleden dat ik in SQL verbleef, is het bovengenoemde een beetje een normale prijs? Via de disneylandparijs site kan er nog niet verder worden geboekt voorbij september 2019, dus ik kan nog niet echt afwegen of er dan een goeie actie komt (2+2 nachten gratis?)
Het seizoen in de week van september en begin oktober is dezelfde prijs....Dus je kan de prijzen voor september nemen om te vergelijken. Binnenkort zal er een Belgische aanbieding komen met 40% op arrangementen verwacht ik.

Afbeelding
Deze kleurtjes kloppen volgens mij toch niet, super value op de topdagen in oktober?
Deze komen uit de brochure, komt wss doordat het geen vakantie meer is dan!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

€ 144 voor 2 nachten Santa Fé op 17-19 januari. Direct geboekt, niet getwijfeld.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Karinliam
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 09:39

Maakt het eigenlijk nog uit met hoeveel personen je gaat? Ik moest het aantal personen namelijk wel opgeven ook al kreeg ik de prijzen zonder lokale belastingen etc...
"Adults are only kids grown up, anyway" (Walt Disney)

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Karinliam schreefCOLONMaakt het eigenlijk nog uit met hoeveel personen je gaat? Ik moest het aantal personen namelijk wel opgeven ook al kreeg ik de prijzen zonder lokale belastingen etc...
De prijs van de kamer maakt niet uit voor het aantal personen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
NickySacred
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2015, 18:24

Laura schreefCOLONZojuist room only geboekt voor volgend jaar september tijdens de runDisney! Even de prijzen waar wij naar geïnformeerd hebben, aankomst donderdag t/m maandag
Santa Fe Eldorado room: 566,40
Sequoia Lodge Golden Forrest lake side: €1077,60
SQ Montana: €813,60
SQ Standaard: €746
Cheyenne texas room: €624
Cheyenne Wyoming of Dakota: €746
Bedankt voor te posten zo krijg ik toch al een idee hoeveel het me zou gaan kosten. Ik heb voor de zekerheid via booking al aantal maanden een partner hotel vast gelegd. Maa als het betaalbaar ik zou ik och liever in een disney hotel verblijven kwestie van jezelf toch wat te verwennen voor het harde werk (lees lopen, wandelen). Ik ben grote SQL fan (nooit in golden forest verbleven. Enig eik jammer vind is dat hunter grill allemaal zo op elkaar gepropt aanvoelt dit gevoel had ik in new port bay bijvoorbeeld niet of veel minder.
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Vandaag nog kamer geboekt voor morgen.

Online kon ik geen kamer meer vinden in Disneyhotel maar gelukkig via reserveringslijn wel.

Wel 312 euro voor één nacht Sequoia Lodge zonder ontbijt maar anders mogen we niet binnen gezien we blokdagen hebben...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Liez
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2016, 10:30

Net gebeld en geboekt voor 15 tem 18 februari voor dochterlief haar 8e verjaardag te vieren :-) (jarig op 17 februari)
Veel was er niet meer beschikbaar om met de Dream pas te boeken helaas(heb verdorie erg lang op het werk moeten wachten op bevestiging van mijn verlofaanvraag, anders had ik veel eerder kunnen boeken :roll: :evil: ) maar aangezien Sterre graag nog eens in 'het Cars hotel' wou logeren, heb ik Santa Fé geboekt voor 425,95 euro met tax en annulatie- en reisverzekering bij inbegrepen(want je weet maar nooit...)

Het aftellen kan eindelijk weer beginnen 8-) :thumbs:
As pixiedust falls from a star, it touches you and here you are.

Afbeelding
mpaauwe
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2015, 12:04

Zojuist geboekt
25-2/ 27-2 (2 nachten)
hotel Santa Fé
€ 109,- (€ 55,- per nacht) :thumbs:

Voor dezelfde nachten ook beschikbaar
Sequoia Lodge € 193 (voor 2 nachten)
Newport Bay Club € 267 (voor 2 nachten)
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Zonet geboekt voor Run Disney:
21 - 23 september 2018 (2 nachten)
Sequoia Lodge Golden Forest Lake View
563,30 €
Afbeelding
Andreaatje
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2015, 13:08

Laura schreefCOLONDankjewel Prins Adam! Heb zelf zo'n idee dat 40% minder voordelig is dan, 2+2 gratis. Gezien 4 nachten, 2 gratis, 50% is.
Dan is 2+2 gratis voordeliger voor ons dan de room only prijzen! (Wanneer we boeken voor 1 persoon en nummer 2 later toevoegen)
Hoe werkt dit precies?

Bij ons is de volgende reis in mei, maar twee van ons hebben een jaarpas en twee hebben geen jaarpas dus ook geen toegangskaart.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253

Andreaatje schreefCOLON
Laura schreefCOLONDankjewel Prins Adam! Heb zelf zo'n idee dat 40% minder voordelig is dan, 2+2 gratis. Gezien 4 nachten, 2 gratis, 50% is.
Dan is 2+2 gratis voordeliger voor ons dan de room only prijzen! (Wanneer we boeken voor 1 persoon en nummer 2 later toevoegen)
Hoe werkt dit precies?

Bij ons is de volgende reis in mei, maar twee van ons hebben een jaarpas en twee hebben geen jaarpas dus ook geen toegangskaart.
Welke jaarpas heb je? Je kunt room only boeken voor 2 kamers met 1 jaarpas. Met sommige jaarpassen kun je aan de ingang goedkopere tickets kopen voor je vrienden. Het is een kwestie van vergelijken of het goedkoper is om :
2 personen zonder jaarpassen arrangement te laten boeken
Of
2 personen met jaarpassen kamer te laten boeken en apart tickets aankopen voor de andere 2

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Andreaatje
Member
Member
BerichtenCOLON 9

MissMetal schreefCOLON
Andreaatje schreefCOLON
Hoe werkt dit precies?

Welke jaarpas heb je? Je kunt room only boeken voor 2 kamers met 1 jaarpas. Met sommige jaarpassen kun je aan de ingang goedkopere tickets kopen voor je vrienden. Het is een kwestie van vergelijken of het goedkoper is om :
2 personen zonder jaarpassen arrangement te laten boeken
Of
2 personen met jaarpassen kamer te laten boeken en apart tickets aankopen voor de andere 2

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Wij hebben twee keer de Magic plus jaar pas.
Zijn twee aparte kamers goedkoper dan 1 x 4 persoonskamer?

Onze voorkeur gaat uit naar Sequoia Lodge, Golden Forrest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253

Als jullie een kamer willen delen, zal het goedkoper zijn om 1 kamer te boeken inderdaad...
Dus, bel met een ander nummer naar de reservatielijn om prijs op te vragen voor golden forest, 2 personen arrangement, en bel met je eigen nummer voor de prijs room only met magic plus jaarpas. (ze hebben nummerherkenning, als ik bel met mijn nummer zeggen ze zelf dat ze zien dat ik een infinity pass heb)

Je kunt voor je vrienden zonder jaarpas goedkopere tickets kopen aan de ingang, en krijgt korting op de hotels:
Afbeelding
Afbeelding
Andreaatje
Member
Member
BerichtenCOLON 9

Super bedankt voor je hulp MissMetal
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar