Frozen

Alles over de Disney Classics en de nieuwe Disney Animation films.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Nou, wij hebben er van genoten. Zowel van olaf als van coco. Van mij mag het blijven.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

Mama van prinsesjes schreefCOLONNou, wij hebben er van genoten. Zowel van olaf als van coco. Van mij mag het blijven.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Wij ook! Maar wij zijn dan ook de Disney die-hards!
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

SabinaH schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONNou, wij hebben er van genoten. Zowel van olaf als van coco. Van mij mag het blijven.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Wij ook! Maar wij zijn dan ook de Disney die-hards!
Ja, we hebben ook echt tot het alles laatste moment op de stoel gezetten. We kregen geen van de 5 kindjes in de benen om de zaal te verlaten. :p
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

Mama van prinsesjes schreefCOLON
SabinaH schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONNou, wij hebben er van genoten. Zowel van olaf als van coco. Van mij mag het blijven.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Wij ook! Maar wij zijn dan ook de Disney die-hards!
Ja, we hebben ook echt tot het alles laatste moment op de stoel gezetten. We kregen geen van de 5 kindjes in de benen om de zaal te verlaten. :p
:lol:
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Idina Menzel & Kristen Bell - When We're Together | Disney's Magical Holiday Celebration 2017

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

Frozen-fans kunnen opgelucht ademhalen: Olaf-kortfilm verdwijnt in België toch niet uit de zalen

Afbeelding

De kortfilm ‘Olaf’s Frozen Adventure’ verdwijnt dan toch niet uit de zalen, althans niet in ons land. In Amerika zal de kortfilm vanaf 8 december niet meer te zien zijn, maar Disney bevestigt dat hij in België altijd voor ‘Coco’ te zien zal zijn.

Goed nieuws voor Frozen-fans: de kortfilm ‘Olaf’s Frozen Adventure’ verdwijnt dan toch niet uit de zalen, in tegenstelling tot eerdere berichten overgenomen van internationale media. ‘Olaf’s Frozen Adventure’ staat voor de Pixar-film ‘Coco’ geprogrammeerd en dat zal het geval blijven, bevestigt Disney aan onze redactie.

Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171203_03221325
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Kirsten Bell's kinderen zijn niet gek op haar personage ....

Afbeelding

bron : kristenanniebell
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Hoe Josh Gad en de filmmakers van Olaf's Frozen adventure de feestdagen vieren

Afbeelding

Liefde, vreugde en vrede op aarde! Heb jij tradities voor deze tijd van het jaar? "In de nieuwste featurette van Walt Disney Animation Studios, Olaf's Frozen Adventure, heeft Holly-Jolly Sneeuwman Olaf (stem van Josh Gad), zichzelf opgedragen om de perfecte vakantietraditie te vinden die hij doorgeeft aan zijn beste vrienden, Anna (stem van Kristin Bell) en Elsa (stem van Idina Menzel), en, zoals blijkt uit het bovenstaande citaat (uit "That Time of Year," een van de vier gloednieuwe nummers van de featurette), doorkruist hij het koninkrijk van Arendelle-met de hulp van rendier Sven-om de burgers te vragen hoe zij de feesrtdagen vieren.

Dus hebben ze bij D23 besloten de filmmakers-regisseurs Kevin Deters en Stevie Wermers-Skelton (Prep & Landing) van de featurette; producer Roy Conli (Oscar® winnaar voor Big Hero 6); songwriters Elyssa Samsel en Kate Anderson; en Olaf zelf, Josh Gad - te vragen naar hun eigen favoriete tradities op te sommen. Na het lezen van hun antwoorden, ben je in een mum van tijd in de kerststemming!

Stevie Wermers-Skelton vindt het heerlijk om haar kerstboom op te zetten ... en ook haar honden te versieren!
"Ik vind het echt leuk om de boom op te zetten", geeft Wermer-Skelton toe. "Dat is een beetje mijn taak, met mijn man en ik. Hij haalt de dozen naar beneden of in dit geval omhoog vanuit de kelder. En ik vind alle ornamenten en rijg de boom bij elkaar, doe alle lichten aan. Hij is verantwoordelijk voor de buitenkant, want hij kruipt op ladders en zo. En ja, mijn honden dragen dan ook kostuums van Prep en Landing waar ik dan foto's van maak! "

Afbeelding
KEVIN DETERS

Versieringen - en enkele chocoladeachtige traktaties - brengen herinneringen naar boven bij Kevin Deters.
Zoals Deters uitlegt: "Mijn vrouw en ik ontdekten iets toen we voor het eerst samenkwamen en elk onze eigen boom hadden voor Kerstmis. Het allereerste ornament dat mijn ouders kregen toen ik een baby was, was een kleine teddybeer die een trompet vasthield. Toen haalde mijn vrouw het ornament tevoorschijn dat haar ouders hadden gekregen toen ze nog een baby was - en het was precies dezelfde beer! Zonder de trompet, maar het was nog steeds verbazingwekkend voor ons. Dus we zetten ze altijd als eerste op de boom, wat best speciaal is voor mij.

'Ik kom ook uit een groot gezin in het Midwesten, en we zijn hier in Californië om onze zoons groot te brengen. Toen ik opgroeide, maakte mijn moeder altijd een bepaald soort koekje met Kerstmis. Ze heten Chocolate Krinkles. Het zijn in wezen uiterst suiker gevulde zakbroodjes die je in poedersuiker rolt en bak. Ze zijn geweldig. En ik heb ze alleen met Kerstmis gekregen - dus het is echt leuk voor ze met mijn vrouw en met onze zoons te maken. Dat doen we nog steeds elk jaar. Ik eet ze totdat ik ziek word, ik kan er niets aan doen. '

Afbeelding
Elyssa Samsel en Kate Anderson

Over heerlijk eten gesproken, Kate Anderson en haar familie genieten van heel veel kerstgebak
.
"Elk jaar maakt mijn familie dit cookie-recept dat we jaren geleden op internet vonden", zegt Anderson. "We zetten een Bing Crosby-vakantiealbum in en brengen 's morgens samen een maaltijd door. Om de een of andere reden krijg je door het recept te volgen 20 dozijn koekjes, dus heel ons keuken aanrecht en de woonkamer is bedekt met chocoladekoekjes! Dan pakken we ze in en geven ze aan buren en vrienden - en zien we ook onze eigen tailles een paar centimeter groeien, want als je er eenmaal een hebt gegeten, kun je gewoon niet stoppen. Het helpt niet dat het huis een week lang naar koekjes ruikt, dus het hunkeren houdt nooit op! "

Afbeelding
Roy Conli, Stevie Wermers-Skelton, en Kevin Deters

Herinneringen aan Kerstmis leven het hele jaar door in het huis van Roy Conli ...
"Mijn favoriete vakantietraditie is nu, mijn vrouw en ik gaan naar buiten en we kopen een echte kerstboom", zegt Conli. "En we planten het op ons terrein tegen het einde van Kerstmis. Gelukkig hebben we ongeveer een halve hectare aan onroerend goed, dus ik heb ruimte om een ​​keer per jaar een paar bomen te planten. Dat is ons grote ding. We gaan altijd naar dezelfde plaats [in de buurt van Los Angeles]. We kopen een boom, brengen hem naar huis, versieren hem, houden hem besproeid. Het staat dan ongeveer anderhalve maand, twee maanden op ons terras. Dan graven we een gat en stoppen het in de grond. Ik heb nu verschillende bomen die we geplant hebben. "

Elyssa Samsel en haar vader hebben elk seizoen een traditie van films kijken.
"Het voelt niet als kerst totdat mijn vader en ik zowel de filmversie van 1970 Scrooge of Frank Capra's It's a Wonderful Life bekijken", legt Samsel uit. "Er zit iets ingebed in die films dat mijn feestvreugde gewoon altijd wakker maakt! Het is nostalgie uit mijn jeugd, toen mijn hele familie samen naar een film keek. '

Afbeelding
Josh Gad

... En voor Josh Gad draait alles om het ervaren van de vrolijke magie door de ogen van zijn dochters.
Elk jaar kijkt de acteur ernaar uit om de reacties van zijn dochters op kerstochtend te zien terwijl ze een persoonlijke brief van de kerstman ontdekken, evenals een spoor van koekjeskruimels die als onweerlegbaar bewijs dienen dat een bezoek door St. Nick zelf werd gebracht. "Die traditie is iets dat ik hoop dat ze niet snel moe worden, want voor de tweede keer zie ik dat moment in hun ogen wanneer ze de trap aflopen, het is meer lonend dan enig cadeau dat ze eventueel kunnen openen - of andere moment in de loop van die dag. Omdat het zo puur, zo onschuldig is, zoals Olaf zelf! Er is iets zo geweldigs aan en de mogelijkheden zijn eindeloos ... het is iets waar ik echt van hou. "

Bron: D23
Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Kate Anderson & Elyssa Samsel Perform "When We're Together" | Disney

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Olaf's Frozen Adventure As Told By Emoji | Disney

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

That Time of Year (From "Olaf's Frozen Adventure")

Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

Gezocht: Queen Elsa!

Het politie van Louisiana heeft een opsporingsbericht voor Elsa op zijn Facebook pagina geplaatst. De beloning - $ 100.000.000!
Elsa lijkt de schuldige te zijn voor de koudegolf die de regio treft.

"Zoals je kunt zien aan het weer, is ze een heel gevaarlijk meisje, wees voorzichtig!" gaat het bericht van de politie.

Afbeelding

"People from south Louisiana will appreciate this:
WANTED: Slidell PD has issued an arrest warrant for Queen Elsa from Frozen. As you can see by the weather, she is a very dangerous girl. Approach with caution!
PS: This funny post was originally made by the Harlan Police Department several years ago...we had to borrow it!"
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Maak je klaar voor nieuwe characters in Frozen 2 !!!

Afbeelding

Disney houd de lippen stijf op mekaar als het gaat over de 2de Frozen film .
Zo zijn er details bekend over het verhaal . En ook is er nog gen titel bekend voor de film .
Volgens de website ‘Cinema blend’ is de mogelijke titel "Frozen 2: Strange Magic.” .
Maar dit werd door niemand van Disney bevestigd .


Wel weten we al dat er nieuwe characters voorgesteld zullen worden .
‘Kristen Bell’ die Anna speelt in de film reeks . Liet in een interview weten dat er een paar nieuwe gezichten in de film zouden komen waaraan je je hart meteen zou verliezen .
En ze vertelde ook nog dat het een echt Noors sprookje zou worden .

bron : https://www.christianpost.com
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Krijgen Disneyfans hun holebi wens bij Frozen ?

Afbeelding

Volgend jaar in November kunnen we weer volop gaan genieten van de Frozen magie .
Want dan zijn Koningin Elsa, Prinses Anna , Kristoff en Olaf terug voor het tweede grote Frozen avontuur .


En mogelijk komt er een wens van de fans uit in de film .
Want al jaren laten fans weten dat ze heel graag een holebi prinses willen .
En dat ze het liefste Elsa zagen als die prinses werd duidelijk met de hashtag #GiveElsaAGirlfriend . Jennifer Lee de regisseur van Frozen en schrijfster van ‘Let It Go’ - zei in een interview met Huffington Post dat een lesbische Elsa overwogen wordt.

En ook de Actrice Idina Menzel liet al weten dat ze een vriendin voor Elsa wel zag zitten .
En dat Elsa heel zeker ook een mooie liefde verdient .
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Kirsten Bell is klaar met opnames Frozen 2

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar