Disney's Sequoia Lodge

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Toby schreefCOLONWeet iemand met welke character er momenteel een meet and greet is in de ochtend in SL?
Dat wisselt dag tot dag en zelfs uur per uur. Er staat bij de M&G locatie altijd een bordje met tijdsindicatie en wie er zal komen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Bij SQL wisselen dagelijks meestal Mickey, Goofy of Pluto.
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2013, 20:17

Heeft iemand nog recent ontbeten in SQL?
Jaren geleden heb ik er gezeten en toen was het ontbijt redelijk basis (geen warme gerechten bv).. Maar nu "moet" je natuurlijk gaan betalen voor je ontbijt en vroeg ik me af of de inhoud van het ontbijt is aangepast..
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

kimh schreefCOLONHeeft iemand nog recent ontbeten in SQL?
Jaren geleden heb ik er gezeten en toen was het ontbijt redelijk basis (geen warme gerechten bv).. Maar nu "moet" je natuurlijk gaan betalen voor je ontbijt en vroeg ik me af of de inhoud van het ontbijt is aangepast..
Het reguliere ontbijt weet ik niet, maar het ontbijt in de Golden Forest Lounge is in ieder geval zeer uitgebreid. Ruime keuze aan warme gerechten: spek, roerei, gekookte eieren, gebakken aardappels, worstjes, bonen, pannenkoekjes. Daarnaast het gebruikelijke broodbeleg, diverse soorten brood en broodjes en diverse yoghurtsmaken...
Afbeelding
kimh
Member
Member
BerichtenCOLON 97
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2013, 20:17

Lars1978 schreefCOLON
Het reguliere ontbijt weet ik niet, maar het ontbijt in de Golden Forest Lounge is in ieder geval zeer uitgebreid. Ruime keuze aan warme gerechten: spek, roerei, gekookte eieren, gebakken aardappels, worstjes, bonen, pannenkoekjes. Daarnaast het gebruikelijke broodbeleg, diverse soorten brood en broodjes en diverse yoghurtsmaken...

Dankjeeel voor het antwoord. Het ontbijt van de golden forest weet ik inderdaad. Maar helaas zijn die uitverkocht als wij willen gaan.
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Alle ontbijten zijn sinds ze betalend zijn uitgebreider geworden. Zo heeft het standaard sq ontbijt nu ook warme gerechten...

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

Kunnen de golden forrest kamers nog wel geboekt worden? Het was vorige keer goed bevallen wilde daar nu weer voor kijken maar krijg alleen maar de standaard kamers te zien en geen golden forrest en maak niet uit welke periode ik pakte.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Brina schreefCOLONKunnen de golden forrest kamers nog wel geboekt worden? Het was vorige keer goed bevallen wilde daar nu weer voor kijken maar krijg alleen maar de standaard kamers te zien en geen golden forrest en maak niet uit welke periode ik pakte.
Volgens mij zijn ze met bepaalde aanbiedingen heel beperkt te boeken, ik zie ze wel nog staan soms in de week.

Afbeelding
Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Op de site kon ik ook niets vinden, maar toen ik belde voor dezelfde dagen was er wel room only beschikbaar.
Gebruikers-avatar
Brina
Member
Member
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2015, 08:40

Marieke1978 schreefCOLONOp de site kon ik ook niets vinden, maar toen ik belde voor dezelfde dagen was er wel room only beschikbaar.
Ik kan ook niks vinden ga morgen weleens bellen of er wat vrij is in de periode dat we willen gaan om te vragen of er een golden forrest kamer beschikbaar is
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Marieke1978 schreefCOLONOp de site kon ik ook niets vinden, maar toen ik belde voor dezelfde dagen was er wel room only beschikbaar.
Dat is het dus, de Golden forest kamers zitten niet vol, maar zijn dus met bepaalde aanbiedingen niet meer te boeken of heel beperkt. Komt door het succes denk ik dan. Als er geen korting is kijk je beter voor Compass Club kamer in Newport Bay.

Afbeelding
Afbeelding
Myrquin
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2013, 19:09

Toby schreefCOLONWeet iemand met welke character er momenteel een meet and greet is in de ochtend in SL?
Bekent dit dat ook in sequoia lodge Disney figuren bij het ontbijt (goldrn forest lounge) aanwezig zijn? Dan ga ik namelijk geen ontbijt met de figuren in het park bij reserveren. Zo ja, welke tijden? Wij willen namelijk op tijd ontbijten ivm Magic hours.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nee, het ontbijt is zonder figuren , maar er is in ieder hotel iedere ochtend een figuur om te ontmoeten
Myrquin
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2013, 19:09

olafLover schreefCOLONNee, het ontbijt is zonder figuren , maar er is in ieder hotel iedere ochtend een figuur om te ontmoeten
Dank voor je info
Weet iemand of het heel veel meerwaarde is om bij plaza gardens te gaan ontbijten?
Is het vergelijkbaar met het 4uurtje van tig jaar geleden? Daar kwamen destijds heel veel figuren.
Gebruikers-avatar
josj
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2015, 11:12

Plaza gardens is leuk voor een keer,mooi restaurant ,leuk voor de kinderen.
Ik geloof dat je een tientje pp met half pension plus bij moet betalen.
Ga er gewoon een keertje voor.
Neem igg de eerste shifting dan kun je daarna meteen het park in.
De figuren maken een rondje door het restaurant en komen allemaal wel een keer langs je tafel.
Laatst gewijzigd door 1 op josj, in totaal 18 keer gewijzigd.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar