Dat wisselt dag tot dag en zelfs uur per uur. Er staat bij de M&G locatie altijd een bordje met tijdsindicatie en wie er zal komen.Toby schreefCOLONWeet iemand met welke character er momenteel een meet and greet is in de ochtend in SL?
Disney's Sequoia Lodge

Heeft iemand nog recent ontbeten in SQL?
Jaren geleden heb ik er gezeten en toen was het ontbijt redelijk basis (geen warme gerechten bv).. Maar nu "moet" je natuurlijk gaan betalen voor je ontbijt en vroeg ik me af of de inhoud van het ontbijt is aangepast..
Jaren geleden heb ik er gezeten en toen was het ontbijt redelijk basis (geen warme gerechten bv).. Maar nu "moet" je natuurlijk gaan betalen voor je ontbijt en vroeg ik me af of de inhoud van het ontbijt is aangepast..
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2013 - april Explorers, juni Magic circus, oktober Dream castle
2014 - april Magic circus ,
2016 - mei - Disneyhotel
2017 - januari - Disneyhotel
2018 - april - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2016 - mei - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
Het reguliere ontbijt weet ik niet, maar het ontbijt in de Golden Forest Lounge is in ieder geval zeer uitgebreid. Ruime keuze aan warme gerechten: spek, roerei, gekookte eieren, gebakken aardappels, worstjes, bonen, pannenkoekjes. Daarnaast het gebruikelijke broodbeleg, diverse soorten brood en broodjes en diverse yoghurtsmaken...kimh schreefCOLONHeeft iemand nog recent ontbeten in SQL?

Lars1978 schreefCOLONHet reguliere ontbijt weet ik niet, maar het ontbijt in de Golden Forest Lounge is in ieder geval zeer uitgebreid. Ruime keuze aan warme gerechten: spek, roerei, gekookte eieren, gebakken aardappels, worstjes, bonen, pannenkoekjes. Daarnaast het gebruikelijke broodbeleg, diverse soorten brood en broodjes en diverse yoghurtsmaken...kimh schreefCOLONHeeft iemand nog recent ontbeten in SQL?
Dankjeeel voor het antwoord. Het ontbijt van de golden forest weet ik inderdaad. Maar helaas zijn die uitverkocht als wij willen gaan.
2005 - februari SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2016 - mei - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
2008 - april SF,
2011 - december SQL
2016 - mei - Disneyhotel
2019 - feb - SQL
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Alle ontbijten zijn sinds ze betalend zijn uitgebreider geworden. Zo heeft het standaard sq ontbijt nu ook warme gerechten...kimh schreefCOLONHeeft iemand nog recent ontbeten in SQL?
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Kunnen de golden forrest kamers nog wel geboekt worden? Het was vorige keer goed bevallen wilde daar nu weer voor kijken maar krijg alleen maar de standaard kamers te zien en geen golden forrest en maak niet uit welke periode ik pakte.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Volgens mij zijn ze met bepaalde aanbiedingen heel beperkt te boeken, ik zie ze wel nog staan soms in de week.Brina schreefCOLONKunnen de golden forrest kamers nog wel geboekt worden? Het was vorige keer goed bevallen wilde daar nu weer voor kijken maar krijg alleen maar de standaard kamers te zien en geen golden forrest en maak niet uit welke periode ik pakte.

-
Marieke1978
- Member

- BerichtenCOLON 669
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34
Op de site kon ik ook niets vinden, maar toen ik belde voor dezelfde dagen was er wel room only beschikbaar.
Ik kan ook niks vinden ga morgen weleens bellen of er wat vrij is in de periode dat we willen gaan om te vragen of er een golden forrest kamer beschikbaar isMarieke1978 schreefCOLONOp de site kon ik ook niets vinden, maar toen ik belde voor dezelfde dagen was er wel room only beschikbaar.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Dat is het dus, de Golden forest kamers zitten niet vol, maar zijn dus met bepaalde aanbiedingen niet meer te boeken of heel beperkt. Komt door het succes denk ik dan. Als er geen korting is kijk je beter voor Compass Club kamer in Newport Bay.Marieke1978 schreefCOLONOp de site kon ik ook niets vinden, maar toen ik belde voor dezelfde dagen was er wel room only beschikbaar.

Bekent dit dat ook in sequoia lodge Disney figuren bij het ontbijt (goldrn forest lounge) aanwezig zijn? Dan ga ik namelijk geen ontbijt met de figuren in het park bij reserveren. Zo ja, welke tijden? Wij willen namelijk op tijd ontbijten ivm Magic hours.Toby schreefCOLONWeet iemand met welke character er momenteel een meet and greet is in de ochtend in SL?
Dank voor je infoolafLover schreefCOLONNee, het ontbijt is zonder figuren , maar er is in ieder hotel iedere ochtend een figuur om te ontmoeten
Weet iemand of het heel veel meerwaarde is om bij plaza gardens te gaan ontbijten?
Is het vergelijkbaar met het 4uurtje van tig jaar geleden? Daar kwamen destijds heel veel figuren.
Plaza gardens is leuk voor een keer,mooi restaurant ,leuk voor de kinderen.
Ik geloof dat je een tientje pp met half pension plus bij moet betalen.
Ga er gewoon een keertje voor.
Neem igg de eerste shifting dan kun je daarna meteen het park in.
De figuren maken een rondje door het restaurant en komen allemaal wel een keer langs je tafel.
Ik geloof dat je een tientje pp met half pension plus bij moet betalen.
Ga er gewoon een keertje voor.
Neem igg de eerste shifting dan kun je daarna meteen het park in.
De figuren maken een rondje door het restaurant en komen allemaal wel een keer langs je tafel.
Laatst gewijzigd door 1 op josj, in totaal 18 keer gewijzigd.