Kennedy space center Orlando

Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Ik weet dat het niet echt een park is, maar wel een attractie in Orlando.
Is iemand hier al eens geweest ?
Is het de moeite om daar een dagje heen te gaan, ben je daar echt een dag aan kwijt ? Of een halve dag inplannen ?
Verblijven in een resort bij i drive, het beste met uber naar daar ?
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Wij zijn in 2012 geweest. Mij sprak het niet aan maar mijn man wou echt gaan (als we daar dan toch in de buurt waren ...). Maar moet zeggen dat het eigenlijk wel leuk was. We zijn er toch een hele dag gebleven denk ik, zou eens moeten kijken in mijn tr die ik voor mezelf heb gemaakt. Denk dat het wel boeiend zal zijn voor je jongens, tenzij ze er echt niets moeten van weten ;). Mijn man zegt dat je er zeker een hele dag kan rondlopen, hij heeft veel dingen niet gezien blijkbaar :D. Zit allesinds wel 1 leuke attractie in (deed me beetje denken aan star tours).

We deden een rondtrip in Florida, dus hadden een huurauto.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Mijn jongens kwamen zelf met het idee.ik denk dat jongens sneller zoiets leuk vinden dan meiden.
Maar als ik daar met mijn camera rondloop vermaak ik me ook wel.
We gaan een week naar orlando.niet speciaal voor wdw.waar we wel een 2 dagenkaart voor kopen.en willen nog eens iets anders doen.
Via expedia zou ik tickets net vervoer kunnen kopen nasr denk dat losse tickets en uber goedkoper zijn.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Dan zou ik zeker eens gaan :). Met een beetje geluk is er een echte lancering die dag (bij ons niet).
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Wij zijn er in 2014 geweest (de jongens waren toen 10 en 8) en we vonden het geweldig! Je kan er makkelijk een hele dag rondlopen zonder je te vervelen. Ook al ben je niet echt geïnteresseerd in ruimtevaart, toch zijn er van die dingen die iedereen wel een keertje wil zien / doen. Een stukje van de maan aanraken of een space shuttle van dichtbij zien bijvoorbeeld. Wij hadden ook een huurwagen, dus daar kan ik je niet mee helpen...
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Stitch87 schreefCOLONMet een beetje geluk is er een echte lancering die dag (bij ons niet).

via http://bit.ly/2mZTBqV kan je opzoeken wanneer de volgende lancering is. Soms zie je de raket in andere delen van Florida overvliegen na de lancering.
We hebben dit vanuit MK eens gezien.

Als je nog andere tickets zou willen kopen voor attracties in Orlando en omstreken, via deze website krijg je bij sommige tickets de entreeticket voor Kennedy Space Center er gratis bij.
http://bit.ly/2DviQeV
Het Kennedy Space Center ligt niet in Orlando, maar op een uur rijden van Orlando in Titusville. Er gaat een bus naar Titusville http://locations.greyhound.com/bus-rout ... are-search en een shuttle naar KSC https://www.grayline.com/tours/orlando/ ... 2130_1212/
Als je op korte termijn zou willen gaan tijdens de government shutdown, check dan even of het open is, het is een overheidsinstelling.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Dank je voor de links marie anna.het zou voor augustus zijn.ga eens kijken.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Iemand al eens bij attractiontickets.de besteld ?
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

boogschutter schreefCOLONIemand al eens bij attractiontickets.de besteld ?
Ja, en heel tevreden over de service. We kregen originele tickets, geleverd inclusief hoesjes om ze in te doen en een degelijke opbergmap. Daarnaast zaten er kortingsbonnen voor Orlando in de verpakking en een tips and tricks reisboekje. Levertijd was super, zondagavond besteld en donderdag geleverd. Op TripAdvisor en andere fora had ik de beoordelingen eerst nagekeken voor ik bestelde, hier ook iedereen vol lof.
https://youtu.be/XjeFj5wy5rc


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
jolijn2009
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2013, 13:08

Wij zijn hier afgelopen juni geweest en wij vonden het ontzettend gaaf! heet echt een diepe indruk op ons achter gelaten. Wij hebben de hele dag rond gelopen en op het einde nog niet alles gezien. Echt een aanrader, ook als je weinig interesse of kennis hebt in ruimtevaart.
2011 - 1e x DP
2012 - 2e x DP
2014 - 3e x DP

2015 - 1e x WDW
2015 - 4e x DP
2016 - 5e x DP
2017 - 6e x DP


Next trip: 26-01 / 27-01 2018!
Gebruikers-avatar
jolijn2009
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2013, 13:08

boogschutter schreefCOLONIemand al eens bij attractiontickets.de besteld ?
Niet voor Kennedy Space Center, die hebben we los bij de balie gekocht, maar we hebben we onze 14 dagen Universal tickets gekocht. Kregen de tickets via de mail en die uitgeprint in het hotel, werkte prima :thumbs:
2011 - 1e x DP
2012 - 2e x DP
2014 - 3e x DP

2015 - 1e x WDW
2015 - 4e x DP
2016 - 5e x DP
2017 - 6e x DP


Next trip: 26-01 / 27-01 2018!
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Zit te twijffelen om tickets via expadia net vervoer bij te boeken.of misschien auto huren.
Weet alleen niet of ik de drukte rond orlando fijn vind om te rijden.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Vond het verkeer eigenlijk wel goed meevallen overal (kerstvakantie). Zelfs aangenamer dan hier. Hadden wel een goeie en duidelijke gps :P
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Voor de ervaringsdeskundigen, hebben jullie gewone toegangstickets gekocht of speciale met extra's.

Ik wil gewone kopen maar het is mij niet duidelijk of je dan alles kan bezichtigen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

scuba-angelo schreefCOLONVoor de ervaringsdeskundigen, hebben jullie gewone toegangstickets gekocht of speciale met extra's.

Ik wil gewone kopen maar het is mij niet duidelijk of je dan alles kan bezichtigen.
Daar heb ik dus ook al naar zitten kijken.de gewone tickets vallen mee in prijs.met alle extra's loopt het aardig op
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar