D23 fanclub

Alles over Disney games, Disney Musicals, Disney On Ice, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Zijn er op dit forum ook leden van D23, de officiële Disney fanclub? https://d23.com

Ik vraag me af wat je als niet in de USA- woonachtige lid in de praktijk hierbij voor voordelen hebt... en of een lidmaatschap zich loont voor Nederlanders en/of Belgen?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

telt gratis lid ook? zou graag een gold membership hebben, maar met verzendkosten vanuit Amerika is dit wat duur. Ook heb je weinig aan de exclusieve evenementen die uitsluitend in Amerika doorgaan
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
collectcoins
Member
Member
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08

Ik ben zelf al jaren lid van de D23 fanclub.
Het is (buiten het magazine en wat spulletjes) niet echt interessant voor een Europeaan
Een enkele keer krijg je korting bij o.a. musicals etc. in New York (toevallig dat ik over een tijdje daarheen ga, anders was het ook niet interessant).

Kortingen krijg je wel in de Disney Store, overigens geldt dit officieel niet in (alle) parken.
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Dank voor jullie reacties. Ik vermoedde al dat je hier als inwoner van NL of B vrij weinig meerwaarde in hebt.... Best jammer dat de activiteiten met name geconcentreerd zijn in Amerika....
Zou een Europese afdeling überhaupt kans van slagen hebben? Wat denken jullie?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ik geloof dit wel, de Europese Disney community lijkt mij toch groot,kijk alleen nog maar naar dit forum en dat zijn dan alleen nog maar de Nederlandstalige Disney-Fans. Het wordt volgens mij tijd dat D23 zich ook in Europa vestigt en nog belangrijker dat er een Europese D23 expo komt! Misschien dat de vele talen in Europa het wat moeilijk maken voor magazine, Voor mij mag voertaal Engels zijn. Maar als je dan bv exclusieve premièrevoorstellingen aanbiedt van een musical, welke versie neem je dan? Britse? Franse?Duitse ? Nederlandse? Dan zou je al D23 per land moeten hebben lijkt me
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar