Activiteiten & trekpleisters in de buurt van DLP

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

activiteiten & trekpleisters in de buurt van DLP

Wanneer je een lange tijd afrijst richting Disneyland Paris .
Is er wel een kans dat je misschien even andere dingen wil gaan ontdekken in de buurt .
Wij bij Café Mickey zetten graag enkele leuke activiteiten en trekpleisters in de buurt van Disneyland Paris op een rij .

Afbeelding

Het Val d'Europe Shopping Center staat garant voor een dagje shopping plezier .
Met zijn 2 verdiepingen , Outlet , Sea life centre en ontelbare lekker restaurantjes verveel je je zeker geen minuut .

Adres: 14 Cours du Danube, 77700 Serris, Frankrijk

Afbeelding

Wil je lekker een namiddagje gaan zwemmen ?
Dan zit je goed in de Aqualagon van Villages Nature Paris .
Met zijn 7 spectaculaire glijbanen , waterspeeltuinen , jacuzzis en de Deep Nature Spa . is er voor iedereen wat wils in het zwembad

Adres: 1 Route de Villeneuve, 77700 Bailly-Romainvilliers, Frankrijk

Afbeelding

Wil je een beetje actie ? Dan is Laser Game Evolution iets voor jou .
In deze arcade hal kan je terecht voor verschillende leuke games .

Adres: 5 Rue des Palombes, 77185 Lognes, Marne-la-Vallée, Frankrijk

Afbeelding

ga je liever op een echt avontuur .
Dan moet je bij de Enigmatic Paris - Live Escape Game zijn .

Adres : 4 avenue James de Rothschild, 77164 Ferrieres-en-Brie, Marne-la-Vallée, Frankrijk

Afbeelding

Zoek je toch liever de rust op ? En wil je het ook sprookjesachtig houden .
Dan is het Chateau of Champs-sur-Marne iets voor jou .
Hier maak je een prachtige wandeling in de schaduw van een echt sprookjes kasteel .

Adres : 31 rue de Paris, 77420 Champs-sur-Marne, Marne-la-Vallée, Frankrijk
Gebruikers-avatar
disneygekkie
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2018, 15:51

Bedankt voor de fotos :) ik ga er dit jaar weer een paar keer heen en wil nu weleens dat gaan bekijken, er zit ook een sealife in de buurt als ik het goed heb in Val du Europe.

Groetjes Gert
When you wish upon a star!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Geen dank ,
En het sea life vind je inderdaad in de gebouwen van het winkel centrum :)
Gebruikers-avatar
disneygekkie
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2018, 15:51

Goed om te weten :) Ik ben eigelijk bij de vele bezoeken aan Disney nooit echt buiten het resort geweest, aangezien ik nooit echt wist wat ik er buiten te zoeken had, maar dit is wel een leuke toevoeging denk ik. en zeker als je meerdere dagen gaat dan 2 dat je dan een soort van drukte kan ontlopen, dat deden we meestal door op het drukst van de dag naar het zwembad van het hotel te gaan.
When you wish upon a star!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Val d'Europe gaan we in oktober zeker bezichtigen! Dan zijn we er 6 dagen ipv de gebruikelijke 4. Is wel 11 jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest, ben benieuwd of ik het nog weer herken! We zijn ook van plan een dagje Parijs te doen, iemand daar nog tips voor (buiten de Eifeltoren ;) ).
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Het Louvre is wel heel mooi als je van kunst houd :)
Meer info vind je ook in ons Parijs topic .

viewtopic.php?f=25&t=134
Gebruikers-avatar
disneygekkie
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2018, 15:51

Laura schreefCOLONVal d'Europe gaan we in oktober zeker bezichtigen! Dan zijn we er 6 dagen ipv de gebruikelijke 4. Is wel 11 jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest, ben benieuwd of ik het nog weer herken! We zijn ook van plan een dagje Parijs te doen, iemand daar nog tips voor (buiten de Eifeltoren ;) ).
Wat D-tekenaar al zegt, het louvre is eens een bezoek waard mocht je kunstliefhebber/enthousiasteling zijn
zelf ben ik afgelopen jaar naar Pere-Lachaise geweest (dit namelijk voor de rustplaats van een van me idolen Jim Morrison)

En de kunstenaars/karikatuur tekenaars zijn erg intressant om bezig te zien :)

Update:Op Pere-Lachaise liggen nog vele andere bekende mensen en de graven zijn erg mooi, misschien een beetje een raar voorbeeld om eens heen te gaan nu ik er bij nadenk, maar zeg dit met alle respect en niet om het te laten lijken op een trekpleister of touristische attractie.

gr Gert
When you wish upon a star!
Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Heeft al iemand ervaring met een dagbezoek naar Village nature?

Als ik de website zo even bekijk zie ik dat het zwemmen 50€/p.p. kost. Parkeren kost 15 euro en als je er nog een uurtje sauna of een massage bij wil, ben je nog eens minimaal 99 euro armer. Dit is dus voor alle duidelijkheid voor een daggast. Wie een arrangement boekt, heeft ook toegang tot het zwembad.
Gebruikers-avatar
disneygekkie
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2018, 15:51

Dave schreefCOLONHeeft al iemand ervaring met een dagbezoek naar Village nature?

Als ik de website zo even bekijk zie ik dat het zwemmen 50€/p.p. kost. Parkeren kost 15 euro en als je er nog een uurtje sauna of een massage bij wil, ben je nog eens minimaal 99 euro armer. Dit is dus voor alle duidelijkheid voor een daggast. Wie een arrangement boekt, heeft ook toegang tot het zwembad.
Ik zou denk ik als ik het zo lees een arragement nemen, wel erg prijzig btw
When you wish upon a star!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
mcjas
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2015, 12:34

Hoi allemaal,

Wij zijn nogal liefhebbers van het lekkere Franse eten en zijn al een paar keer op zoek geweest naar (boeren)markten, maar tot nu toe 1 hele kleine gevonden in een dorpje, dus mijn vraag is eigenlijk:
Weet iemand of er in de buurt van DLP ook (boeren)markten zijn?

Alvast bedankt

MJ
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Dave schreefCOLONHeeft al iemand ervaring met een dagbezoek naar Village nature?

Als ik de website zo even bekijk zie ik dat het zwemmen 50€/p.p. kost. Parkeren kost 15 euro en als je er nog een uurtje sauna of een massage bij wil, ben je nog eens minimaal 99 euro armer. Dit is dus voor alle duidelijkheid voor een daggast. Wie een arrangement boekt, heeft ook toegang tot het zwembad.
Wij zijn zaterdag gaan zwemmen in Natural Village omdat we nachtje in Davy Crockett verbleven.

Ik vond het leuk om eens te doen maar zou er zeker geen 50 euro per persoon voor betalen...

Er waren ook al verschillende glijbanen defect? Of alleszins niet in gebruik... Ik vond het water ook niet echt bepaald aangenaam qua temperatuur...

Het domein van CP vind ik wel prachtig. Denk van wel eens weekendje ginder te boeken als er promoties zijn...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Minnie1979 schreefCOLON
Dave schreefCOLONHeeft al iemand ervaring met een dagbezoek naar Village nature?

Als ik de website zo even bekijk zie ik dat het zwemmen 50€/p.p. kost. Parkeren kost 15 euro en als je er nog een uurtje sauna of een massage bij wil, ben je nog eens minimaal 99 euro armer. Dit is dus voor alle duidelijkheid voor een daggast. Wie een arrangement boekt, heeft ook toegang tot het zwembad.
Wij zijn zaterdag gaan zwemmen in Natural Village omdat we nachtje in Davy Crockett verbleven.

Ik vond het leuk om eens te doen maar zou er zeker geen 50 euro per persoon voor betalen...

Er waren ook al verschillende glijbanen defect? Of alleszins niet in gebruik... Ik vond het water ook niet echt bepaald aangenaam qua temperatuur...

Het domein van CP vind ik wel prachtig. Denk van wel eens weekendje ginder te boeken als er promoties zijn...
Wij vonden het water wel warm genoeg (is natuurlijk persoonlijk), 1 glijbaan was ook bij ons nog niet in gebruik, vraag mij af of ze al gewerkt heeft. Betalen voor een dagticket zou ik zelf ook niet doen, dan boek je beter een verblijf ( tot 31 juli kan dit ook in Davy Crockett)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar