Marvel films algemeen

Alles over de Marvel films.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Echte Marvel fans moeten naar de AMC bioscopen in Amerika .

Afbeelding

Ter gelegenheid van de komst van Avengers: Infinity War gaat de AMC bioscoop keten een filmmarathon organiseren . Nu zijn filmmarathons niet echt meer volledig nieuw en uitzonderlijk .
Maar die van AMC zullen zeer zeker wel uniek zijn .


De bioscoop keten heeft namelijk besloten om maar liefst achttien films na mekaar te tonen .
Dit komt neer op een 31-uur durende filmmarathon. De pittige film ervaring zal waarschijnlijk op 26 April doorgaan .
Zet die kilo's chips en popcorn maar klaar !!!!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Chris Evans stopt als Captain America

Afbeelding

Veel vrouwelijke Marvel fans zullen niet blij zijn met het volgende nieuws.
De perfect schoonzoon ‘Chris Evans’ stopt namelijk na Avengers 4.
Na de reeks avengerfilms , drie solofilms en enkele cameo’s, vind Chris dat hij het schild aan de kant moet leggen.


Wanneer Marvel de originele verhaallijn blijft volgen, komt er binnenkort toch een einde aan mijn personage.
Je kunt beter van de trein springen voor ze je eraf duwen.

Maar voor dat we afscheid moeten nemen van Cap is er gelukkig eerst nog Avengers: Infinity War, die vanaf 25 april bij ons in de bioscopen draait.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Deadpool 2 | The Trailer

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De filmopnames van captain Marvel gingen van start

Afbeelding

Maandag werd er in Los Angeles het start sein gegeven voor Captain Marvel .
Tegelijk werden er ook drie cast leden voorgesteld .
Zo gaan we Clark Gregg zien als Agent Coulson . Lee Pace wordt Ronan the accuser .
En Djimon Hounsou kruipt in de huid van Korath the Pursuer .


In de hoofdrol zien we Brie Larsen als Carol Danvers .
Deze luchtmachtpiloot kruipt met haar bovenmenselijke krachten in de huid van Captain Marvel .
Vanaf 8 Maart 2019 mogen we haar avonturen in de bioscoop verwachten .
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Stan Lee komt dan toch naar Comic con

Afbeelding

De 95 jarige comic rockster ‘Stan Lee’ heeft een paar moeilijke waters moeten doorkruisen de laatste tijd . Zo was er de dood van zijn vrouw , Hart problemen , En een longontsteking . Hierdoor had Stan besloten om voorlopig geen meets meer te doen op bijeenkomsten .

Nu is er goed nieuws voor de fans van Stan Lee .
Want de man heeft in een video bekend gemaakt dat hij van 6 tot 8 april naar de comic con van Silicon valley komt .
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Superhelden films, 3 voor €25, kijk snel hier

https://buff.ly/2JrP2zj

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Cast van Avengers: Infinity War zingt: The marvel Bunch

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Deadpool 2: Ryan Reynolds zegt dat Fox een ​​Disney-grap van hem heeft verwijderd uit de film
 
Afbeelding

Deadpool heeft geen filter. De superkrachtige huurling, gespeeld door Ryan Reynolds, zegt vrijwel alles wat hij wil,
Maar Reynolds, die ook samen met Rhett Reese en Paul Wernick Deadpool 2 meeschreef, geeft toe dat er tenminste één grap was die niet door de censuur van de 20th Century Fox studio geraakte.


"Dit is pijnlijk voor mij omdat er een grap in de film zat die er nu niet meer in zit, omdat - mag dit waarschijnlijk niet eens zeggen - Fox mij heeft aangedrongen het eruit te halen", zegt Reynolds. "De reden van het weglaten van de grap had meer met Disney te maken. Als ik erop terugkijk, denk ik dat dat misschien een verstandige beslissing was. '

Reynolds verwijst natuurlijk naar Disney's deal om 21st Century Fox-activa te kopen afgelopen december. Maar meer verrassend is dat er nog steeds een grap in Deadpool 2 zit over de Disney-kaskraker Frozen.

Reynolds vertelt EW dat hij nog steeds niet op de hoogte is gesteld over nieuwe plannen voor de Deadpool-franchise. "Ik weet er echt niets van," zegt hij. "Ik las dat [voorzitter en CEO] Bob Iger vond dat er genoeg ruimte in dat universum is om een ​​R-personage als Deadpool te hebben. Ik denk niet dat Disney Fox heeft gekocht om het helemaal te veranderen of iets dergelijks. Ik denk dat Disney Fox heeft gekocht, om het zoveelste filmhuis in zijn arsenaal te hebben. "

Bron: Entertainment weekly
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Marvel heeft plannen voor Kamala Khan, de eerste Moslim superheld voor de MCU

Afbeelding

Kamala Khan, beter bekend als haar superheld-alter-ego Ms. Marvel is het eerste islamitische karakter van Marvel die een eigen stripboek heeft. Het eerste nummer van Ms. Marvel kreeg lovende kritieken van de critici en de serie is een grote hit.

Binnen de wereld van Marvel is Kamala Khan een Pakistaans-Amerikaanse tiener die opgroeide in New Jersey. Kamala is een groot fan van De Avengers en wanneer ze ontdekt dat ze behoort tot de Inhumans (een ras mensen die afstamt van aliens) en de kracht heeft om van gedaantes te wisselen neemt ze de oude naam van haar idool Carol Danvers aan en wordt ze de nieuwe superheld Ms. Marvel.
In een recent interview zei Kevin Feige, hoewel hij niets kon bevestigen, dat het Marvel Cinematic Universe zeker plannen had voor de moslimheld.



Kevin Feige vertelt dat ze mogelijks Ms. Marvel zullen toevoegen aan de MCU van zodra Captain Marvel geïntroduceerd is. We weten ondertussen dat Marvel al ruim van tevoren verhaallijnen heeft gepland, alhoewel de vorm ervan in de loop van de tijd enigszins zal veranderen. Maar wat die plannen ook mogen zijn, het is spannend om te weten dat Ms Marvel een kans heeft om een ​​deel uit te maken van deze.

Bron: StaarksHeart
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Gerucht: Solo-film voor Black Widow

Afbeelding

Sinds haar debuut op het scherm in Iron Man 2, is Scarlett Johansson's als Natasha Romanoff, oftewel Black Widow, een intrigrerend personage dat altijd al vol potentieel zat, maar vaak overschaduwd werd door de andere superhelden waarmee ze het scherm deelde. Het lijkt erop dat dit gaat veranderen, volgens Mike Fleming, Jr. van Deadline.

Volgens Fleming is Marvel klaar om verder te gaan met een solo-film voor het personage en heeft hij al een shortlist van regisseurs voor het project, waaronder Cate Shortland (Berlin Syndrome, Lore), Amma Asante (Belle, A United Kingdom), en Maggie Betts (noviciaat). De drie hebben naar verluidt contact gehad met Kevin Feige, hoofd van Johansson en Marvel Studios.

Bron:wdwnt
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Kevin Feige bespreekt de toekomst van MCU, met vervolg films en solo-films

Afbeelding

Wanneer Ant-Man & The Wasp op 18 juli in de bioscoop verschijnt, zal dit de twintigste Marvel Cinematic Universe-film zijn en m'n denkt nog lang niet aan stoppen. Fase Vier begint volgende zomer met de nieuwe Avengers 4 en het zal een geheel nieuw geheel van nieuwe projecten lanceren, met zowel nieuwe personages als oude favorieten.

maar hoe zullen deze films juist uitgebalanceerd worden? In de woorden van Kevin Feige van Marvel Studios, is het een probleemstelling, waaraan ze hard werken om een goed resultaat te krijgen
"Het is een van de redenen waarom we uitbreidden naar drie films per jaar, zodat we de reacties van de mensen kennen voor we de vervolgfilms maken. we maken graag doorlopende verhalen met personages - maar we blijven ook dingen doen die verrassend zijn en waarvan mensen zich afvragen: Waarom doe je dat nu? Dat is leuk. En dat is waar fase één, fase twee en fase drie op gebouwd zijn.
Wanneer we films aankondigen voor het komende jaar, binnen twee jaar, drie jaar, vijf jaar, ...wat we ook aankondigen, er zullen er altijd genoeg zijn die zullen weten wat of wie het is , maar de wereld in het algemeen zal zich afvragen, 'Wat is het? Waarom doen ze dat? ' Dat is echt spannend.
Agelopen weekend in een gesprek met Kevin Feige in Los Angeles over Ant-Man & The Wasp begon het met een discussie over niet alleen het succes van Marvel, maar ook de creatieve invloed van dat succes. Als een film het goed doet, is er duidelijk een publiek dat meer wil zien, maar dat moet worden afgewogen tegen de investering in het nemen van risico's en nieuwe ideeën. Het is een uitdaging waarmee Feige en zijn team dagelijks worden geconfronteerd tijdens het uitbouw van de toekomst van het Marvel Cinematic Universe.

In dit geval is de vijand in feite exponentiële groei. Met elk nieuw personage geïntroduceerd, wordt er een potentiële vraag gecreëerd voor een direct vervolg, en dat wordt een probleem als steeds meer helden in het spel komen. Bijvoorbeeld, als de verwachting is dat elke serie een trilogie wordt, betekent dit dat aan het begin van fase vier fans zullen wachten op nog een Guardians of the Galaxy-film; nog twee Doctor Stranges; nog twee Spider-Man-sequels; nog twee Black Panthers, nog een Ant-Man & The Wasp; en nog twee andere Captain Marvels. Dat zijn 10 titels op zich, gelijk aan de helft van Marvel's productie in het eerste decennium a.k.a. drie fasen.

Dus wat is de remedie voor dit probleem? Twee woorden: planning en geduld. De verwachting voor die sequels is mogelijk, maar Marvel moet ervoor zorgen dat ze correct worden verspreid binnen het kader van de grotere tijdlijn, en in sommige gevallen betekent dit dat er lange hiaten zullen zijn. Of zoals Kevin Feige het uitlegde,
Wanneer je nu zes, zeven verschillende franchises hebt, maakt het deel uit van het planningsproces. Soms als mensen vragen: 'Hoe zit het met dit personage, hoe zit het met dat personage?' Dan zeg ik: 'Nou, het is plannen.' En dan kijken ze vertwijfeld, 'Waar heeft hij het over?' plannen?Hoeveel jaar tussen films kun je hebben? Weet je, tussen Thor en Ragnarok zat vier jaar. Dus dat lijkt misschien oké, maar soms wil je dat het minder is. Soms kan het meer zijn.
Natuurlijk is een van de grote troeven van het Marvel Cinematic Universe de eindeloze mogelijkheden, en dat werkt ook in het voordeel van de franchise. Zelfs als een personage al een tijdje niet in zijn eigen solotitel is verschenen, bestaat de kans om ze te laten pronken met hun specifieke vaardigheden als een ondersteunend personage in een andere reeks (a la Iron Man's deel in Spider-Man: Homecoming) ). Kevin Feige illustreerde dit terwijl hij verder ging,
Soms is de vraag waar we de personages laten opduiken. Zo weten we bijvoorbeeld dat het een aantal jaren zal duren voor er een vervolg komt op Doctor Strange, en toch is hij een zeer groot deel van Avengers: Infinity War. Het is dus gewoon een goede oplosding wanneer je te veel geliefde personages hebt waarvan mensen meer willen zien, terwijl je vasthoudt aan onze kernopvatting dat we nuances moeten blijven ontdekken en verschillende soorten dingen moeten blijven doen
.

Voor diegenen die op de hoogte zijn, het is tot dusver slechts twee jaar geleden sinds de release van Scott Derrickson's Doctor Strange, en het klinkt alsof we misschien een beetje moeten wachten op Doctor Strange 2. Desalniettemin is de garantie voor de ontwikkeling spannend , zelfs als we moeten wachten tot 2020 om het te zien, en hopelijk zullen we hem nog zien in andere Marvel-films.

Marvel Studios heeft geen volledige aankondiging gedaan sinds ze Phase 3 eind oktober 2014 onthulden, en we wachten nog steeds geduldig op het officiële woord over wat we kunnen verwachten van Phase 4 voorbij Spider-Man: Far From Home en Guardians of the Galaxy vol. 3. Ongeacht wanneer het gebeurt, klinkt het alsof we voor grote verrassingen komen te staan.

Bron: Cinema blend
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

"Guardians of the Galaxy" Regisseur James ontslagen voor oude Tweets

Afbeelding

Disney en Marvel breken met Guardians of the Galaxy-regisseur James Gunn na controversiële tweets van Gunn die weer opdoken en de aandacht vestigde.

Volgens de Hollywood Reporter kwam het besluit om Gunn te ontslaan nadat enkele oude tweets van de regisseur geretweet werden .
De controversiële tweets hadden betrekking op onderwerpen als pedofilie en verkrachting. Sommigen werden gepost op The Daily Caller terwijl anderen werden gedeeld door Twitter-gebruikers.
Veel van de tweets in kwestie waren van 2008 tot 2011.
Gunn plaatste een reactie en zei: "Veel mensen die mijn carrière hebben gevolgd, weten toen ik begon, ik mezelf zag als een provocateur, ik maakte films en vertelde moppen die schandalig en taboe waren. Zoals ik al vele malen in het openbaar heb besproken, zoals ik mezelf heb ontwikkeld, zo is ook mijn werk en mijn humor. '
Hij ging verder met te zeggen: "Voor de goede orde, toen ik deze schokkende grappen maakte, voerde ik ze niet uit. Ik weet dat dit een rare verklaring is om te maken, en lijkt voor de hand liggend, maar toch, hier bij zeg ik het toch nog eens. "

Afbeelding

In een verklaring zei Walt Disney Studios-voorzitter Alan Horn: "De aanstootgevende attitudes en uitspraken die zijn ontdekt op de Twitter-feed van James zijn onverdedigbaar en inconsistent met de waarden van onze studio, en we hebben onze zakelijke relatie met hem verbroken."
THR merkt op dat Gunn actief heeft gewerkt aan Guardian of the Galaxy Vol. 3, die dit najaar zou beginnen met filmen in Atlanta.

bron: Laughing Place
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Dave Bautista, beter bekend als Drax the Destroyer uit Guardians of the Galaxy, verdedigt James Gun

In een tweet toont Dave zijn steun aan de regisseur James Gun, die recentelijk ontslagen werd door the Walt Disney Company, omdat enkele oudere post over racisme en verkrachting terug opdoken. Dave Bautista geeft toe dat de tweets van James fout zijn, maar dat iedereen fouten maakt. Hij vindt het dan ook helemaal NIET oke dat hij ontslagen werd. Hij geeft zelf aan, dat hij het hier niet bij laat.


Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Bobcat Goldthwait vraagt ​​om te worden verwijderd uit de nog onaangekondigde World of Color Show vanwege Gunn's ontslag

Afbeelding

Bobcat Goldthwait, de stem van Pain in Disney's Hercules, vroeg om zijn stem te verwijderen uit een onaangekondigde versie van World of Color, genaamd "World of Color - Villainous." Waarschijnlijk zou dit een Halloween-versie van de show worden. Momenteel is World of Color bezig aan een uitgebreide renovatie en werd er aangekondigd om "tegen het einde van het jaar" terug te keren. Het was eerst nog onbekend of de Halloween-show in 2018 zijn debuut zou maken of dat de renovatie nog tot 2019 zou doorgaan.

Het verzoek van Goldthwait is te wijten aan het ontslag van James Gunn door Disney na aanvallende tweets die Gunn reeds had verwijderd. Goldthwait verwijst naar zijn eigen schokkende verleden als een reden om niet 'hypocriet' te zijn door zijn stem wel te gebruiken. Hij verwijst ook naar zijn Hercules-co-ster James Wood en naar Powder. Die film werd in 1995 uitgebracht door Hollywood Pictures, een divisie van Disney, en werd geregisseerd door veroordeelde kindermisbruiker Victor Salva.

Onder het andere Disney-werk van Goldthwait is Nosy in Lilo & Stitch: The Series, XL in Buzz Lightyear of Star Command en de bijnier in Epcot's Cranium Command.

James Gunn heeft ook steun van anderen. Hij was in de pre-productie van Guardians of the Galaxy Vol 3 toen Disney het contract verbrak, nadat de tweets weer opdoken.

Afbeelding

Bron: Laughing Place
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar