Disney Magic

Alle algemene informatie over de DCL's.
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Ik krijg spontaan honger bij het zien van deze foto's......
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

En die lantaarns boven de mensen! Dag is tijdens de show al zo’n mooi moment! Heerlijk als je dat twee keer tijdens een cruise kan mee maken!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

zo'n diner-shows mogen van mij ook meer naar de parken komen! Dat is pas een character experience!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Japperboy schreefCOLONzo'n diner-shows mogen van mij ook meer naar de parken komen! Dat is pas een character experience!
Als het vergelijkbaar is met de andere restaurants is het een kort moment na de maaltijd en krijg je geen kans om op de foto te gaan oid. Ze kunnen tijdens de show ook geen eten ed rondbrengen en ze hebben het druk genoeg met zoveel mensen, dus echt tijdens kan ook niet denk ik. Ik vond het erg leuk, maar zou voor zo'n moment geen extra geld over hebben en voor een paar meets wel.

Meteen ook een reden waarom dit wel op de cruise kan en niet in de parken, tijdens de cruise zijn er twee start momenten voor het eten, dus hoeven ze er geen rekening mee te houden dan er ieder moment nieuwe mensen binnen kunnen komen. Al is er bij Aulani een character meet en een show, ook met 2 starttijden, dus je zou dat in een park ook kunnen doen
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik heb het even opgezocht in mijn foto's, de hele show van Belle en het Beest duurt in Lumiere nog geen 2 minuten (1:45 om precies te zijn ;))
wdeb
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 12:37

Van de zomer gaan we een reis maken op de Magic. Ik ben erg nieuwsgierig naar dit nieuwe restaurant. Het lijkt mij geweldig! Er zijn trouwens genoeg andere meet en greet momenten op een cruise dus je kunt helemaal los gaan met foto's en handtekeningen. En je hoeft ook niet zo lang te wachten als in het park.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

https://www.laughingplace.com/w/article ... ney-magic/

Website met heel veel foto's van rapunzel's royal table. Zelfs pascal is te spotten.
Gebruikers-avatar
Chipmunkmaniac
Member
Member
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2016, 14:56

olafLover schreefCOLON
Japperboy schreefCOLONzo'n diner-shows mogen van mij ook meer naar de parken komen! Dat is pas een character experience!
Al is er bij Aulani een character meet en een show, ook met 2 starttijden, dus je zou dat in een park ook kunnen doen

Stel je daar vooral niet veel van voor... Je gaat met Donald op de foto voor je naar binnengaat; De show is uncle die een verhaal vertelt. Tussenin komen Stitch en ofwel Goofy ofwel Chip and Dale 1 keer aan je tafel.
Ontbijt is gelijkaardig maar dan is het 'aunt' die liedjes zingt en een congaline met de characters doet, geen character vooraan maar Minnie en Mickey die langskomen en nog extra figuur (had 2 keer Pluto, 1 keer Chip and Dale en verder altijd Goofy)
WDW: 30x
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Precies mijn punt bij DCL dus ook. Bedankt voor de heads up, ging er al niet van uit dat het erg veel meer was.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Chipmunkmaniac
Member
Member
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2016, 14:56

Belle en Beest showtje (en vroeger dat van Minnie oh Minnie voor Rapunzel kwam) met Rapunzel vergelijken is wel appelen en peren vergelijken... b&b is iets dat er op bepaalde langere itineraries wordt tussengegooid terwijl het hele Rapunzel gebeuren, net zoals Tiana op de Wonder toch een stuk grootser en permanent is.
Dat van b&b wordt zelfs in principe niet aangekondigd.
WDW: 30x
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik ben benieuwd! Ik zei ook al, als het vergelijkbaar is, ik heb geen idee of dat het is. Hoop het volgend jaar in de zomer te kunnen zien :)
(En dat b&b niet op kortere cruises was had ik al gegokt, aangezien de dansers uit het walt Disney theater zijn, dus ik dacht al dat het alleen kon op avonden dat ze geen voorstelling hebben)
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Belle en beast zijn zo ver ik van personeel heb begrepen alleen op de transatlanische te zien aangezien de magic als enigste lumiere's heeft. En ook haast nooit op de andere lange magic cruises. Zelf eerder 11 nachten op de magic meegemaakt en toen kwamen ze niet. Geen een avond.

Ben wel heel benieuwd foto's zien er al veel belovend uit. Kan niet wachten tor volgend jaar.
Laatst gewijzigd door 1 op calimero, in totaal 28 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Chipmunkmaniac
Member
Member
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2016, 14:56

Op mijn 12n Northern european Captials was het ook, op mijn 11n Med niet
WDW: 30x
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Enchanted Dining Awaits at Rapunzel’s Royal Table aboard the Disney Magic

Bloem vol glans en gloed, Geef je smaken vrij! Er is absoluut iets magisch aan het menu bij Rapunzel's Royal Table, waar gasten aan boord van de Disney Magic kunnen genieten van maaltijden met heerlijke thema's, meezingen met favoriete 'Tangled' deuntjes en dansen met Rapunzel en Flynn tijdens de koninklijke verjaardagsviering van de prinses.

Bekijk de onderstaande video voor meer informatie over deze unieke fantasierijke eetervaring en houd een paar nieuwe leuke zaken in de gaten!



Ligt het aan mij, of heb je nu ook zin in een verjaardagscake Sundae? Er staat er een op je te wachten aan de Royal Table van Rapunzel aan boord van de Disney Magic. Het beste. Nagerecht. OOIT!

Meer info hier
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Rojean
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 00:59

wdeb schreefCOLONVan de zomer gaan we een reis maken op de Magic. Ik ben erg nieuwsgierig naar dit nieuwe restaurant. Het lijkt mij geweldig! Er zijn trouwens genoeg andere meet en greet momenten op een cruise dus je kunt helemaal los gaan met foto's en handtekeningen. En je hoeft ook niet zo lang te wachten als in het park.
Welke Cruise gaan jullie? Wij gaan van Barcelona naar Dover (22-29 juli)
3x Walt Disney World Florida 2001-2004-2017.
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar