Disney met baby en kleine kinderen.

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Elk om beurt zou ook wat moeilijk gegaan zijn omdat ze zowat de hele dag slaapt in de draagdoek. Dan zouden we ze ook telkens moeten wakker maken. Maar mijn man vond het gelukkig niet zo erg om nergens op te gaan. Hij heeft zijn deel gehad toen ik zwanger was, nu was het mijn beurt ;). In mei zal het ook leuker zijn met de nieuwe show(s).
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Ah ja ik snap het! Maar dan wordt het steeds makkelijker naarmate ze minder slaapt inderdaad :)
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Fantillusion, ik lees in je tr dat jullie een maxicosi meehadden. Ook in de parken of enkel voor in de village? Zou wel handig zijn om de rug wat te ontlasten maar heb schrik dat iemand hem zou meenemen met het onderstel (zelfs met een slot).
saskia_d
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2017, 13:24

Wij hebben onze Joolz meegenomen. Is toch extra comfort voor zo'n kleintje. Uiteraard met een slot. Dit was 'slechts' een viercijferig buggyslot met een kabel van 120cm. Met een tang zo door te knippen, maar in een attractiepark schrikt dit genoeg af. Er zullen er maar weinig mensen een tang meenemen een park in. En er zijn op dezelfde plaats genoeg buggy's/kinderwagens zonder slot die gemakkelijker mee te nemen zijn. Ik heb me dus geen zorgen gemaakt dat ik mijn wagen na een ritje Pirates kwijt zou zijn.
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Ja, wij hebben in het park ook onze wagen meegenomen (zowel met maxicosi als met wandelwagenbak erop). En hem ook een paar keer laten staan bij attracties zonder ons zicht er op. Dat vond ik wel een risico (want was toch wel een dure wagen tussen allemaal inklap buggy's voor iets oudere kinderen, en we waren vergeten een slot mee te nemen) maar het is gewoon goed gegaan. Met slot zou ik me helemaal geen zorgen maken! Ook al zijn die dingen best duur, ik denk dat er een hoop dingen zijn in Disneyland die makkelijker zijn om te stelen zijn dan een grote kinderwagen, en dat het dus niet heel gauw gebeurt.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ga er nog eens over nadenken en bespreken met mijn man :). Zijn idd dure dingen, en kan hem echt niet missen om naar school te gaan.
Tinkerbell007
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2011, 13:06

In maart gaan we weer naar de magie en denken eraan om mss onze opklapbare bolderkar mee te nemen. Ik twijfel omdat we ook ter plaatse een buggy kunnen huren, mag je deze eigenlijk uit het park nemen? Vorig jaar zag ik in Newport Bay namelijk buggy's onderaan de trap staan, betaal je dan borg ofzo?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Tinkerbell007 schreefCOLONIn maart gaan we weer naar de magie en denken eraan om mss onze opklapbare bolderkar mee te nemen. Ik twijfel omdat we ook ter plaatse een buggy kunnen huren, mag je deze eigenlijk uit het park nemen? Vorig jaar zag ik in Newport Bay namelijk buggy's onderaan de trap staan, betaal je dan borg ofzo?
Je betaald inderdaad een borg die je terugkrijgt wanneer je de buggy weer inlevert. Zonder deze mag je het park er niet mee uit, ook niet wisselen van het éne naar het andere park.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Tinkerbell007 schreefCOLONIn maart gaan we weer naar de magie en denken eraan om mss onze opklapbare bolderkar mee te nemen. Ik twijfel omdat we ook ter plaatse een buggy kunnen huren, mag je deze eigenlijk uit het park nemen? Vorig jaar zag ik in Newport Bay namelijk buggy's onderaan de trap staan, betaal je dan borg ofzo?
Het is inderdaad niet de bedoeling om de buggy mee te nemen uit het park, het is echt voor gebruik in het park.

Jaren terug hadden wij ook een bolderkar mee en vonden het eigenlijk een beetje te veel van het goede. De keer daarna namen we alleen een kleine paraplu buggy mee en dat beviel ons veel beter. Maar dat is uiteraard onze persoonlijke mening.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Een bolderkar levert soms wel leuke foto's op:

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Wij huurden voordien altijd een buggy voor een paar dagen, en dan mag je er idd het park mee uit als je een borg betaalt. Maar de dochter is nogal groot voor haar leeftijd, dus werden de buggy's te klein, en hebben we nu een bolderkar aangeschaft. Wij vinden de bolderkar dan weer heel erg praktisch om mee te nemen. Het is er wel ééntje die je kan duwen ipv aan te trekken, even handig als een buggy.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Haha, ja, wij hebben juist hele kleine kinderen voor hun leeftijd. Dus, ja... een buggy was voor ons meer als genoeg. + in de kofferbak iets meer ruimte voor de spulletjes.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Zijn die buggy's een beetje comfortabel? Wij zitten juist te denken om onze opklapbuggy thuis te laten en indien nodig er daar eentje te huren. Dat opklapding rijdt niet heel prettig, zeker niet met een 3-jarige er in...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar