Pandora & Chamilia (Disney bedeltjes)

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

De Pandora collectie in het Disneyland hotel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

De pandora collectie is nu ook verkrijgbaar bij Harringtons op Mainstreet in Disneyland Parijs

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

ik ben tijdens ons vorige bezoek bezweken :mrgreen:
Mijn zwarte lederen pandora armband stond op scheuren, dus heb ik een nieuwe gekocht, de disney parks exclusive met het kasteel:
Afbeelding

En natuurlijk ook het Lilo & Stitch bedeltje, die kon ik echt niet laten liggen !!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Oh wat een leuke bedel! Hoe duur is die?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLONOh wat een leuke bedel! Hoe duur is die?
Die met het kasteel? Dat is geloof ik het armbandje. :D Die is echt zo leuk...
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Nee, de lilo en Stitch


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLONNee, de lilo en Stitch


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die zijn ook leuk. Misschien moeten we de volgende keer de mensen verzoeken foto's te maken met prijzen er bij. :P Ik gooi het straks in de groep. ;)
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

De Lilo en stitch bedel is 59euro, je kunt ze op de Pandora website ook raadplegen.
In Harrington's hebben ze alles van de Disney collectie die op de website staat, én een aantal Parc exclusives , die je alleen in een Disney park kunt kopen.
Groot voordeel is dat de jaarpaskorting hier ook telt, dus zeker de moeite om in het park te kopen!

http://m.pandora.net/nl-be/global/search?search=Disney

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Ah, en een van de Pandora meisjes in Harrington's is Vlaams!

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De pandora winkel in Disneyland Paris krijgt unieke beeldjes

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Zien er erg mooi uit!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Pandora in Disneyland Paris

Disneyland Paris en Pandora hebben bekend gemaakt dat ze een meerjarige strategische alliantie hebben getekend. Hiermee kunnen er nieuwe officiële Pandora bedels van Disneyland Paris worden uitgebracht en zal er een nieuwe winkellocatie worden geïntroduceerd in de nummer één toeristische bestemming van Europa.

De Disney Pandora-collectie bestaat uit een assortiment sieraden verkrijgbaar bij pandora winkels verspreidt over de hele wereld. Het biedt daarnaast ook een selectie van exclusieve Disney bedels die alleen verkrijgbaar zijn in Walt Disney Parks en Resorts. Als onderdeel van de alliantie is de kerncollectie van Pandora te verkrijgen in vijf verschillende winkels in Disneyland Paris. Elke winkel biedt een ander ervaring om het bereik van de bedels en armbanden te benadrukken die allemaal zijn geïnspireerd op Disney figuren, waaronder onder andere Mickey Mouse, Minnie Mouse en de Disney prinsessen. Binnenkort zal de collectie ook nog eens verkocht gaan worden in een unieke winkellocatie in het Walt Disney Studios Park die in april geopend zal worden.

Afbeelding

Door de nieuwe relatie tussen Disney en Pandora wordt Pandora nu als de officiële sponsor van Disney Illuminations, de adembenemende avondshow op het Sleeping Beauty kasteel, genoemd.

"PANDORA's aankomst in ons resort is fantastisch nieuws voor onze gasten en onze fans", zei Francesca Romana Gianesin, Vice President Corporate Alliances bij Disneyland Parijs. "We delen een gemeenschappelijke passie voor het maken van speciale momenten en het maken van onvergetelijke herinneringen."

Afbeelding

De startegische alliantie is een onderdeel van eem bredere overeenkomst met The Walt Disney Company. In 2014 gingen de bedrijven al een strategische alliantie aan en creëerde Pandora al een collectie met originele sieraden met Disney thema's die verkocht werden in Walt Disney World Resort, Lake Buena Vista, Disneyland Resort en in verschillende Pandora winkels in Amerika. In 2015 werd de alliantie verlengd met de regio Azië-Pacific.

"We zijn enthousiast over deze geweldige kans om een van onze winkellocaties nu te hebben in zo'n prachtige omgeving als het Walt Disney Studios Park," zei Delphine Medaouri, Managing Director van Pandora Frankrijk. "Onze klanten kunnen een nieuwe ervaring opdoen op een plek die perfect overeenkomt met de waarden van Pandora."

Kijk voor meer informatie over Pandora hier en voor meer informatie over Disneyland Paris hier.

Bron: Disneyland Paris News
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Toby
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2013, 17:36

Ik ben benieuwd waar de winkel komt, zou de verbouwing van de winkel tegenover En Coulisse hier iets mee te maken hebben?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Schitterend nieuws! PANDORA opent haar eerste boetiek in het Walt Disney Studios Park. Minnie wil dat natuurlijk niet missen! Vanaf vandaag kun je hier de collectie Disney armbanden en charms ontdekken en vooral ook de exclusieve Disneyland Paris charms. #DISNEYxPANDORA #DisneylandParisAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Oh! Ziet er super leuk uit!
Heeft iemand een idee hoeveel de armband (van disney) zonder bedels kost?

Toen ik er was heb ik maar in de vluchte gekeken. Zijn de armbanden die al bedels hebben goedkoper dan als je de bedels apart koopt? Of wordt dat gewoon samen geteld?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar