Wij willen graag in mei mn schoonmoeder meenemen. Zitten aan een arrangement voor 1 persoon in dcr te denken en als we daar zijn doorgeven dat we met 3 personen meer zijn.
Nu krijg je omdat het zwembad dicht is 1x avond toegang tot Village nature. Is dit dan voor het hele gezelschap?
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Bericht Room only voor jaarkaarthouders
- Prins Adam
- Beheerder

Als je bij het inchecken officieel zegt dat je op de kamer slaapt en tax bijbetaald zou je ook alle voordelen moeten krijgen...magicmama schreef:Wij willen graag in mei mn schoonmoeder meenemen. Zitten aan een arrangement voor 1 persoon in dcr te denken en als we daar zijn doorgeven dat we met 3 personen meer zijn.
Nu krijg je omdat het zwembad dicht is 1x avond toegang tot Village nature. Is dit dan voor het hele gezelschap?
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik kreeg afgelopen week aan de telefoon ook te horen dat je alleen nog een kamer kan boeken voor een aankomstdatum waarop je jaarkaart geldig is. Weet iemand hier meer van? Op zich een goede regel, als het niet zo was dat de kamers met korting voor populaire periodes hierdoor mogelijk niet meer beschikbaar zijn voor je. Ook omdat je maar 2 maanden van te voren kunt verlengen.
Is het bijvoorbeeld mogelijk een kamer te boeken op iemand zijn naam / jaarkaart die wel geldig is en later de naam te wijzigen van de hoofdboeker als ik mijn jaarkaart verlengd heb?
Is het bijvoorbeeld mogelijk een kamer te boeken op iemand zijn naam / jaarkaart die wel geldig is en later de naam te wijzigen van de hoofdboeker als ik mijn jaarkaart verlengd heb?

-
Sabrina_12
- Member

Hoe is de korting nu op een room only? Tot 40% of vanaf 129,- per nacht? Zie er anders niet veel voordelen meer in als t nu vanaf 129 euro zou zijn..
Ik heb gebeld voor 2 nachten in mei en kwam met infinitykorting voor Santa Fe op € 214,- uit (voordeelseizoen). Misschien dat het dan voor 1 nacht duurder is, dat durf ik niet te zeggen.Sabrina_12 schreef:Hoe is de korting nu op een room only? Tot 40% of vanaf 129,- per nacht? Zie er anders niet veel voordelen meer in als t nu vanaf 129 euro zou zijn..
- Prins Adam
- Beheerder

Er is voor Infinty en Dream nog altijd tot 50% en voor de andere kaarten tot 40%.Sabrina_12 schreef:Hoe is de korting nu op een room only? Tot 40% of vanaf 129,- per nacht? Zie er anders niet veel voordelen meer in als t nu vanaf 129 euro zou zijn..
De max korting wel voor beperkt aantal kamers... anders krijg je 35% of 25%.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Afgelopen weekend hebben we onze jaarkaarten verlengd. Byebye Dream, welcome Infinity!!
Tot nu toe belde ik om te reserveren altijd met de "gewone" 0900 reserveringslijn. Volgens de CM van het BPA kan ik vanaf nu de Infinity lijn bellen. Deze is Frans- en/of Engelstalig.
Ik kan me voorstellen dat je de Infinity lijn belt voor reserveringen van zwembad en/of een vip-plek bij de show ... Maar ...
Kan ik met de Infinity kaart ook gewoon de NL-talige reserveringslijn (0900nummer) bellen voor Room-Only overnachting? Wat zijn jullie ervaringen hiermee
Tot nu toe belde ik om te reserveren altijd met de "gewone" 0900 reserveringslijn. Volgens de CM van het BPA kan ik vanaf nu de Infinity lijn bellen. Deze is Frans- en/of Engelstalig.
Ik kan me voorstellen dat je de Infinity lijn belt voor reserveringen van zwembad en/of een vip-plek bij de show ... Maar ...
Kan ik met de Infinity kaart ook gewoon de NL-talige reserveringslijn (0900nummer) bellen voor Room-Only overnachting? Wat zijn jullie ervaringen hiermee

Ja hoor kan primaLars1978 schreef:Afgelopen weekend hebben we onze jaarkaarten verlengd. Byebye Dream, welcome Infinity!!
- Prins Adam
- Beheerder

Ik bel ook gewone lijn, daar spreken ze Nederlands!

- Prins Adam
- Beheerder

Volgens mij tussen de 106 en 180 euro per nacht, afhankelijk van je aankomstdag en type bunaglow(Met Infinity)Lars1978 schreef:Mag ik vragen wat dat kost?yolayo schreef:Heb ik vandaag nog gedaan voor in mei het eerste weekend Davey Crockett Ranch vastgelegd voor 5 personen, gewoon in het NL lekker gemakkelijk.

(Lichtblauw is dus 106€ (standaard bungalow) en rood 150€ (standaard bungalow) of 180€ (Pioneer bungalow)

- De Vliem Family
- Member

wij hebben laatst ook gebeld voor room only via de infintylijn, maar omdat we de prijzen voor newport bay compass club toch wat "prijzig " vonden er nog even over nagedacht. We hebben toen even daarna terugggebeld voor evenueel andere hotelkeuze, maar toen naar de NL- talige reserveringslijn gebeld, want dat praat toch wat makkelijker:) , en toen kregen we tot onze verbazing (voor dezelfde kamer newport bay compass club ) een andere kamerprijs dan via infintylijn. Het scheelde bijna €90 goedkoper! Dus alsnog voor in de herfstvakantie in oktober de compass club geboekt, waar we nu alweer naar uitkijken.
De roomonly prijs via infinty was €684 14 oktober t/m 16 oktober compass club lake view
En via de Nl reserveringlijn € 596 voor zelfde datum en compass club lake view
De roomonly prijs via infinty was €684 14 oktober t/m 16 oktober compass club lake view
En via de Nl reserveringlijn € 596 voor zelfde datum en compass club lake view
Natuurlijk mag je dit vragen geen enkel probleem, het is €436,- incl alle belastingen en zonder ontbijt......de 50 % was al weg dus moest ik genoegen nemen met 35% korting, wij hebben een pionier bungalow overigens en krijgen vouchers voor gratis te gaan zwemmen en parkeren bij Village Nature omdat het zwembad gesloten is. ( 4 tm 6 mei)Lars1978 schreef:Mag ik vragen wat dat kost?yolayo schreef:Heb ik vandaag nog gedaan voor in mei het eerste weekend Davey Crockett Ranch vastgelegd voor 5 personen, gewoon in het NL lekker gemakkelijk.

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips