Hotelgasten en Castmembers mogen vast aanschuiven, terwijl anderen uit de rij worden gestuurd.
bron: Disney goff

12 april vorig jaar konden hotelgasten ook eerder park inJapperboy schreefCOLONBericht is van 8u00 , waarschijnlijk kregen eerst hotelgasten en cm's voorrang en nadien de andere gasten. Maar manier waarop dat mensen uit rij gezet werden, was blijkbaar niet zo aangenaam.

Tja irritant is dat hè? Mogelijke oplossing is een maximum van 1 à 2 instellen per persoon om zodoende meer mensen de kans te geven er eentje te bemachtigen. Dat voorkomt bovendien teleurstelling bij vele wachtenden als blijkt dat de moeite voor niks was...Laura schreefCOLONHij is prachtig! En waar ik al bang voor was: gaat al voor $64-$75 op ebayBlijf dat toch wel een beetje moeilijk vinden horen, mensen die opkopen en voor heel veel meer verkopen. Ongeveer 10€ er bij op snap ik nog wel, je neemt wel de moeite om in die rij te staan...

Flora's was voor de jaarkaarthouders merchandise.Annabelle schreefCOLONOw, ik dacht dat het in het park zelf aanschuiven was bij Flora's boutique?
En waarom mogen anderen nog niet aanschuiven?

Bedankt voor de uitleg!Mouseketeer schreefCOLONFlora's was voor de jaarkaarthouders merchandise.Annabelle schreefCOLONOw, ik dacht dat het in het park zelf aanschuiven was bij Flora's boutique?
En waarom mogen anderen nog niet aanschuiven?
De rij bij ingang 12 was voor de LE pin van de Pueblo.
Normaal voor LE pins van de Pueblo, moet je aanschuiven in de Liberty Arcade om een polsbandje te halen.
Maar omdat de rij te lang wordt tegenwoordig, en de Liberty Arcade een noodroute is, is die sinds vandaag verplaatst naar ingang 12.