Disney's Photo Pass

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

De pas is ook niet gekoppeld aan een specifieke jaarkaart. Ik heb toen ik de mijne kocht (inmiddels wel 2.5 jaar geleden) mijn (fantasy) kaart laten zien en de dream van een vriendin waar ik toe mee was en duidelijk gezegd dat ik voor de fantasy de kaart wilde. De cm pakte toen de dream kaart, omdat je daarmee een hogere korting hebt. Het enige wat ze dus eisen (en niet controleren, maar ze zouden het kunnen doen), is dat als je een jaarkaart photopas gebruikt, je een jaarkaart hebt.

Als je tijdens een bezoek opsplitst, je kan ook later foto’s toevoegen, attractie foto’s dezelfde dag met het nummer van de foto (bij BuZz korter) en character foto’s zelfs langer. Hier kan je ze van een andere (volgens mij zelfs een tijdelijke) laten kopiëren. Uit ervaring weet ik dat de fotografen niet zo goed weten wat ze met 2 passen moeten bij 1 groep ;), dit deden we toen bij een die ik erg graag op mijn pas wilde en ik kreeg toen alle character foto’s die ik nog miste!
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Kan je de foto's van een photopass + ook downloaden op een tablet of pc?
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

thierry_mat schreefCOLONKan je de foto's van een photopass + ook downloaden op een tablet of pc?
denk dat wel, bij mij staan ze zelf op smartphone
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

thierry_mat schreefCOLONKan je de foto's van een photopass + ook downloaden op een tablet of pc?
Kan inderdaad ook op pc of tablet via deze site: http://www.disneyphotopass.eu/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Weet iemand op de datum van photo pass day al bekent is van dit jaar.
Afgelopen jaar was die op19 augustus.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

fairy tale schreefCOLONWeet iemand op de datum van photo pass day al bekent is van dit jaar.
Afgelopen jaar was die op19 augustus.
Daar is nog niets over bekend maar ik vermoed dat als dit terugkomt zowieso 19 augustus zal zijn - dit is officieel "world photo day".
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

olafLover schreefCOLONDe pas is ook niet gekoppeld aan een specifieke jaarkaart. Ik heb toen ik de mijne kocht (inmiddels wel 2.5 jaar geleden) mijn (fantasy) kaart laten zien en de dream van een vriendin waar ik toe mee was en duidelijk gezegd dat ik voor de fantasy de kaart wilde. De cm pakte toen de dream kaart, omdat je daarmee een hogere korting hebt. Het enige wat ze dus eisen (en niet controleren, maar ze zouden het kunnen doen), is dat als je een jaarkaart photopas gebruikt, je een jaarkaart hebt.

Als je tijdens een bezoek opsplitst, je kan ook later foto’s toevoegen, attractie foto’s dezelfde dag met het nummer van de foto (bij BuZz korter) en character foto’s zelfs langer. Hier kan je ze van een andere (volgens mij zelfs een tijdelijke) laten kopiëren. Uit ervaring weet ik dat de fotografen niet zo goed weten wat ze met 2 passen moeten bij 1 groep ;), dit deden we toen bij een die ik erg graag op mijn pas wilde en ik kreeg toen alle character foto’s die ik nog miste!
Ik heb de mijne sinds oktober en de nieuwe koppelen ze dus wél. Alsin jaarkaart scannen en nummer wat eraan gelinkt word enz.
Vroeger was het idd zo strikt nog niet maar met de nieuwe jaarpassen zijn ze er wel correcter op geworden. Bij het foto's nemen checken ze echt zelden en kan eender wie bij wijze van spreken met zo'n pas staan zwaaien, maar ze hebben wel altijd het recht om je jaarpas ook te vragen natuurlijk, ondanks dat ze het niet zo vaak doen.
Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Bij de BPA is mij verteld dat ik mijn photo pass (die van de infinity) mee mag geven aan familie of vrienden als zij gaan en ik ben er niet bij. Heb niet getest of dit klopt. Heb wel de kaartjes van een vriendin, die er tegelijk was op mijn kaart gezet.
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Zijn er nog die momenteel problemen hebben met hun photopass?
Attractie foto's van gisteren stonden er niet op. Dat vandaag laten doen in de photopass winkel.
Nu blijkt wel dat de score van de buzz attractie er niet bij staat.
Maar de attractie foto's van vandaag staan er weer niet op, net als de foto's die door een park fotograaf zijn genomen. Ik heb nochtans altijd mijn photopass laten scannen, ook aan de attracties...
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Annabelle schreefCOLONZijn er nog die momenteel problemen hebben met hun photopass?
Attractie foto's van gisteren stonden er niet op. Dat vandaag laten doen in de photopass winkel.
Nu blijkt wel dat de score van de buzz attractie er niet bij staat.
Maar de attractie foto's van vandaag staan er weer niet op, net als de foto's die door een park fotograaf zijn genomen. Ik heb nochtans altijd mijn photopass laten scannen, ook aan de attracties...
Hier geen problemen, alle attractiefoto’s staan netjes op
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Vandaag lijkt het probleem (voor mij toch) opgelost te zijn.
Er waren nog even problemen bij ons en enkele andere voor de foto's van de Princess pavilion en andere foto's deden er veel langer over om er op te komen. Maar alle foto's lijken nu wel aanwezig.

Dus: jeej!
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Annabelle schreefCOLONVandaag lijkt het probleem (voor mij toch) opgelost te zijn.
Er waren nog even problemen bij ons en enkele andere voor de foto's van de Princess pavilion en andere foto's deden er veel langer over om er op te komen. Maar alle foto's lijken nu wel aanwezig.

Dus: jeej!
Foto's bij character meets duurt bijna altijd langer, die staan er nooit gelijk op. Ik zet altijd in mijn gsm het tijdstip dat we gemeet hebben voor de zekerheid. Mochten ze na een aantal uren of 's avonds nog niet verschenen zijn, kan je ze dan altijd in één van de winkeltjes manueel laten toevoegen met het geschatte tijdstip. de CM's kunnen deze zo vrij vlot terug vinden. ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ik laat ook altijd een foto maken met een eigen toestel bij meets, dat maakt het zoeken vaak makkelijker. Helaas ervaring mee gehad.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Ik heb het topic even globaal door gelezen, maar zijn er aankomende periode wel veel fotografen aanwezig of valt april nog onder het laag seizoen?
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

samy schreefCOLONIk heb het topic even globaal door gelezen, maar zijn er aankomende periode wel veel fotografen aanwezig of valt april nog onder het laag seizoen?
Het aantal fotografen heeft niets te maken met hoogseizoen of laagseizoen.
Het is iedere dag weer verschillend.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar