@ElanorJM
You got this! Zorg voor een goed trainingsschema. Voorbeeld van de mijne: vanaf juli ga ik om het weekend backtoback trainen, dus en de zaterdag en de zondag hardlopen, waarvan zondag meer kilometers zijn. 1 maand voor de 36K challenge heb ik de eerste "mini challenge": vrijdag 30min hardlopen, zaterdag 6,4km en zondag 17km. En 2 weken ervoor de tweede mini challenge: vr 30min, za 9km en zo 19km. Gewoon trainingsrondje, rustig tempo, zal zeker ook gewandeld worden!
Ik ga nog steeds niet in vol kostuum hoor! DLP HM 2016 was onze eerste HM, en we hadden toen matchende tanktops "run, like there's dolewhip at the finish line"
Onze costuums zijn soms meer Disney bound achtig, zoals bij de HM in 2017.
Voor ons is comfort nog steeds erg belangrijk! Vandaar dat we wel hardloopkleding aan hebben bij de HM.
Deze foto's komen beide van de runDisney photopass. We hebben beide keren run+park gedaan, en in 2017 heb ik samen met MagieDeDisney onze pas gedeeld, dat kan ook!
run+parks: 6 bibs!
just run: 3 bibs
Ik heb zelf nog mijn vraagtekens bij of de 36K echt 1 bib is, ik heb zelf zo'n vermoeden 2: 1 speciale 5K (dat t wel duidelijk is dat je de challenge doet, dus anders dan de losse verkoop 5K), plus de 10K+HM. Maar dit is puur gebasseerd op vermoedens!
Je kunt iemand zoeken die de pass wilt delen! Wij gaan denk ik voor de Park+Run, dus als 36K echt maar 1 bib is, hebben we dus nog plek over voor 4 bibs! (Psssst, MagieDeDisney

)
We kopen het altijd pas bij de Expo zelf, zodat er ook jaarpas korting van af gaat. Ik ben iemand die zelf graag alles regelt, dus ik koop het liever zelf en dat ik de foto's later toestuur naar de anderen. (Ik heb vorig jaar pas geld gevraagd toen de foto's erop stonden, en dan gewoon de prijs aangehouden per bib. Dus laat maar zeggen 75€/6= €12,50 per bib, gaat nog jaarkaart korting vanaf! Geen geld voor zoveel race foto's

).