Zorg er voor dat je je finishers certificate van de Dark Side opslaat. Deze .pdf kan je indienen als bewijs voordat je in Parijs zal lopen.Bump schreefCOLONRunningKoen schreefCOLONLigt eraan in welke volgorde je loopt! Als je eerst WDW loopt (Voor september dus), dan moet je bewijs van die race inleveren via het runners profile. Dit wordt dan goedgekeurd, je naamt komt op een lijst en in 2017 kreeg je een pols bandje voor deze challenge. Na het finishen van de halve marathon kreeg je op vertoon van je pols bandje de medaille.Bump schreefCOLONKoen. Wat heb je nodig om castle to chateau te ontvangen moet je dan nog iets meenemen naar Parijs?
Hoe het andersom gaat, eerst in Parijs lopen en dan in Amerika heb ik nog niet eerder gedaan, maar zal ik dit jaar doen: Parijs in September en WDW in November.
Top Ik ga eerst Dark Side lopen en in September Parijs. Wel handig om te weten dat ik nog niet iets moet onthouden of meenemen voor Parijs. Zou namelijk heel erg vinden om de C2C te moeten missen om een onhandigheidje.
Deze kun je op het moment dat het nodig is altijd nog opnieuw downloaden, maar zo snel na het race weekend staan ze makkelijk online en denk je er nog aan.
Dit werkt exact hetzelfde als een medisch certificaat en Proof of Time. Document uploaden en het wordt door runDisney France beoordeeld en goed of afgekeurd. Ik had vorig jaar 3 goedkeuringen. Als extra back up had ik alle documenten op print mee en ook alle mailtjes met goedkeuring op papier nog mee. Dit heb ik nooit nodig gehad
Althans, zo ging het vorig jaar, en dat ging eigenlijk zo soepel dat ik dezelfde systemen verwacht.