Hidden Mickeys

Allerlei info Disneyland Paris
Mighty Duck

Hier een paar zelf gemaakte foto's van onze laatste zoektocht naar HM :mickey:

Afbeelding
"Emporium"

Afbeelding
"Salon Mickey"

Afbeelding
"Disney Village"

Afbeelding
"Buzz"

Afbeelding
"Studios"

Afbeelding
"Studios"

Afbeelding
"ToT"
Gebruikers-avatar
Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 13:29

Emporium:

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

Afbeelding
in bovenstaande vinylmation / D-street-opening foto zitten heeeeeel veel Hidden Mickey's, maar de zwarte neus/ogen vormen eigenlijk ook wel een aparte Hidden Mickey...
(dus eigenlijk zit er altijd een Hidden Mickey in Mickey zelf.... (zie hieronder))
Afbeelding
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Mighty Duck

Emporium

Afbeelding

Main Street

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tiana71
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2010, 19:06

Hebben jullie de Hidden Mickey in Crushcoaster al gevonden?
Als je in Crushcoaster stapt (zorg dat je dan vooruit vertrekt) en je komt bij alle kwallen terecht dan zie je als je omhoog kijkt een kwal op de muur geschilderd in de vorm van een Mickey ballon.
Heb het nog niet kunnen vastleggen.....
Anjuul
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2010, 15:32

Tiana71 @ vr 14 mei, 2010 20:00 schreefCOLONHebben jullie de Hidden Mickey in Crushcoaster al gevonden?
Als je in Crushcoaster stapt (zorg dat je dan vooruit vertrekt) en je komt bij alle kwallen terecht dan zie je als je omhoog kijkt een kwal op de muur geschilderd in de vorm van een Mickey ballon.
Er zit er nog 1 bij de crush coaster. Als je bij het stuk met de bommen komt, zijn er 3 bommen op de muur geschilderd in de vorm van een mickey.
I always like to look on the optimistic side of life, but I am realistic enough to know that life is a complex matter. - Walt Disney
Prince Charming

Anjuul @ do aug 05, 2010 6:06 pm schreefCOLON
Tiana71 @ vr 14 mei, 2010 20:00 schreefCOLONHebben jullie de Hidden Mickey in Crushcoaster al gevonden?
Er zit er nog 1 bij de crush coaster. Als je bij het stuk met de bommen komt, zijn er 3 bommen op de muur geschilderd in de vorm van een mickey.
Denk dat jullie dezelfde bedoelen :-D
Mighty Duck

:D Sprei op het bed bij SL

Afbeelding
Gebruikers-avatar
sebassah
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 12:52

Mijn favo HM is Space Mountian. Kijk eerst naar de tandwielen en de loop (aangegeven met de pijlen:
Afbeelding

en als je dan naar dit kijkt vanaf fantasyland (vooral vanaf de trein net voor Its a small world) zie je, in mijn optiek, de beste hidden mickey ever!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
lady
Member
Member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2009, 20:41

Ja, dat is inderdaad een goeie :thumbs:
Gebruikers-avatar
Lila
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011, 12:13

Ik heb er ook ook al een aantal gevonden. Ook die hier staan, die van space mountain ik ook een van de meest mooie tot nu toe.

Verder heb ik er inmiddels 3 in Buzz light year
Op het dak van het New PortBay hotel
3 ringen in de wachtrij van de indiana jones
Op een gedekte tafel als je van boven kijkt in die grote boom
Bij het af schieten van Rock'n Rollarcoaster op de muur
In de vloerbedekking van de animatie studio
En in de stuntshow zit er naast de bel nog eentje, en wel achter de ruit waar een motorrijder door heen springt, daarblijven er dan ookeen aantal ruitjes zitten en rechts boven zitten een hidden mickey.

(kan iemand me vertellen hoe ik foto's moet plaatsen?
Gebruikers-avatar
Lila
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011, 12:13

oow ja er zou er eentje moeten zitten in de tuin van Phantom Manor, maar ik kan deze echt niet vinden...
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

Lila @ ma jan 03, 2011 3:46 pm schreefCOLONBij het af schieten van Rock'n Rollarcoaster op de muur
Hier een foto van deze Hidden Mickey
Afbeelding
Bron: hiddendlrp
Gebruikers-avatar
ºoºmickeymousjeºoº
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 09:07

In It's a Small World als je het Arabische gedeelte in komt is er aan de linkerkant ook een Hidden Mickey te zien:
Afbeelding
Prince Charming

Ziet u hem?

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar