Miss/Mister Café Mickey 2018

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Miss/Mister Café Mickey: De expansie

Afbeelding

Naar jaarlijkse traditie gaan we ook deze keer weer op zoek naar de man of vrouw die zich voor één jaar lang Miss/Mister Café Mickey mag noemen en de felbegeerde prijs in ontvangst mag nemen. In deze verkiezing kijken we wie de ultieme Disney-fan is en testen we zijn uitgebreide kennis en creativiteit. Dit keer staat de verkiezing helemaal in het teken van uitbreidingen/expansie. Met maar liefst 7 rondes verspreidt over iets meer dan 2 maanden, kan je bewijzen dat jij het in je hebt om Miss/Mister Café Mickey te worden. .

Vanaf 25 mei starten wij al met een kenningsmakingsronde en krijg je ook al te horen wat de grote opdracht inhoudt ( hiervoor krijg je tot eind juli), voor alle andere opdrachten geven wij een termijn van 2 tot 4 weken. Bekijk hieronder overzicht opdrachten.

Overzicht


Ronde 1: Kennismakingsronde ( 25/05/2018 - 10/06/2018)

Ronde 2: Fandaze opdracht (2/06/2018 - 17/06/2018)

Ronde 3: De zoektocht (9/06/2018 - 24/06/2018)

Ronde 4: De creatieve opdracht (15/06/2018 - 29/07/2018)

Ronde 5: De filmpjes ronde (1/07/2018 - 15/07/2018)

Ronde 6: ???(15/07/2018 - 29/07/2018)

Ronde 7: grote opdracht (25/05/2018 - 29/07/2018)

Inschrijven

- Inschrijven kan tot 20 mei 2018.
- Laat onderaan in dit topic weten dat je graag meedoet en stuur een mailtje naar moderators@cafemickey.com
- Vermeld in de mail je forumnaam, telefoonnummer en adres
- Wees er snel bij voordat alle plaatsen bezet zijn.
(Max. 10 mannen/ vrouwen)

De jury

Ook dit jaar zal een jury aan moderators punten geven volgens vooraf bepaalde criteria.

NIEUW dit jaar, is dat ook de andere leden een stem zullen kunnen uitbrengen bij enkele opdrachten.

Prijs, eer en roem

Als winnaar van deze verkiezing krijg je natuurlijk eeuwige roem en ben je wereldberoemd op ons forum, maar dat is niet alles! Je krijgt dan ook een jaar lang het Mister Café Mickey-status en de bijbehorende afbeelding gekoppeld aan je account (zoals hieronder afgebeeld). Verder is er ook nog een klein verrassingspakketje voor de winnaar.

Kan je niet wachten om mee te doen? Of twijfel je nog voor één of andere reden? Laat het dan zeker hieronder weten en misschien kunnen we helpen.

deelnemers

- D-tekenaar
- colin2198
- Prince Philip
- Belle1608
- OlafLover


Inschrijving is vrijblijvend en voor iedereen die een account heeft op dit forum (ook ex-miss en mister Cafe Mickey's mogen deelnemen). Antwoorden op opdrachten worden steeds via PM verstuurd. Bij het niet op tijd kunnen inleveren van een opdracht, kan uitstel gevraagd worden aan een moderator via PM. Antwoorden of tips die gepost worden in het topic, worden zonder voorafgaande waarschuwing verwijderd en kunnen leiden tot diskwalificering van het lid bij elk misbruik.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Kandidaat 1 meld zich aan ;)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Heel leuk dat de oorspronkelijke bedenker van deze wedstrijd nu zelf meestrijdt. ;) K wens je veel succes D-tekenaar !
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Super leuk!! Maar te drukke periode met werk (onderwijs) om mee te doen :(
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

belle1608 schreefCOLONSuper leuk!! Maar te drukke periode met werk (onderwijs) om mee te doen :(
Ken ik, sta zelf in het onderwijs. Maar de meeste opdrachten zijn in juli, fandaze opdracht en kennismakingsopdracht nemen al zeker niet zoveel tijd in beslag ;) meeste van de opdrachten zijn zelfs in kwartiertje gefixed ;) ik spreek uit ervaring, was zelf vorig jaar deelnemer.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Mijn vakantie begint pas 13 juli (Nederland, regio midden). Ik ga er even over nadenken :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Mensen, doe mee, het is leuk! :D Ik sla dit jaar over, had zelf best moeite met de creatieve opdrachten. Denk niet dat ik mezelf kan overtreffen dit jaar ;-)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Laura schreefCOLONMensen, doe mee, het is leuk! :D Ik sla dit jaar over, had zelf best moeite met de creatieve opdrachten. Denk niet dat ik mezelf kan overtreffen dit jaar ;-)
Data (bv creatieve opdracht) kan nog verschoven worden, daarom dat deze data nu ook wat opvoorhand gepost werden ;) Wat de creatieve opdracht betreft,kan ik alleen zeggen dat je dit jaar niet meer je keuken helemaal zult moeten verbouwen, geen taartjes meer bakken dus. ( al heb ik zelf nooit gebakken :roll: ), iets binnen thema uitbreiding... @Laura, je mag altijd nog eens deelnemen... als je 4 jaar achter elkaar zou winnen ben je niet meer miss, maar keizerin Café Mickey :P Ik zelf kan alleen maar beamen hoe leuk het was vorig jaar en ik heb dan ook m'n uiterste best gedaan om van deze editie ook een toppertje te maken! Dus mocht je nog twijfelen... gewoon doen! :thumbs:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
colin2198
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2016, 10:17

Ik doe dit jaar weer graag mee!!
Afgelopen 2 jaar ook meegedaan en helaas niet gewonnen maar 3 maal is scheepsrecht!!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Hey colin2198 Wat leuk dat je weer van de partij bent voor deze 4de editie! 'k Wens je veel succes!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

I'm in! Mail is gestuurd
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

10 redenen om deel te nemen aan de Miss/Mister Café Mickey wedstrijd

Afbeelding

1. De plek voor ELKE Disney-gek

Deze wedstrijd is er in de eerste plaats voor jou als Disney-fan: Of je nu houdt van de films, de muziek, alles weet van Disneyland paris, de characters, Disney park attracties of je gewoon houdt van de sfeer en gezelligheid ... iedereen kan deelnemen aan deze laagdrempelige wedstrijd, waarbij we binnen de opdrachten iedereen proberen uit te dagen met makkelijke en minder gemakkelijke vragen.

Afbeelding

2. Planning en tijdslimiet

Omdat wij weten dat jullie naast Disney fan ook een zeer druk bezet leven leiden, zorgen wij deze keer voor een flexibele planning van de opdrachten. De opdrachten zijn dit jaar klein gehouden (zelfs de 'grote' opdracht) en geven je ook voldoende tijd, om wanneer jij dit wil de opdracht te voltooien. Dit jaar zullen er dus ook GEEN extra punten gegeven worden voor als eerste de antwoorden in te dienen.

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

3. Voortzetten van de traditie

De Miss/ Mister Café Mickey wedstrijd loopt ondertussen al enkele jaren op ons forum. Een traditie ingezet door één van onze beste moderators, die werd doorgegeven van moderator op moderator. We zijn dan ook heel trots en blij dat we elk jaar deze wedstrijd mogen houden, omdat het onze creativiteit en zin naar recreatie aanwakkert.

Afbeelding


4. Vrijblijvend en GRATIS

Wanneer je je inschrijft voor deze wedstrijd, staat het je vrij om je antwoorden door te sturen en al dan niet deel te nemen aan elke afzonderlijke ronde. Jij beslist zelf wat je ziet zitten en wat niet. Bij creatieve opdrachten pak je het zo groot aan, zoals jij dit zelf wil! Wij gokken alvast dat je zal genieten van de opdrachten en niet zult kunnen wachten om reeds de volgende opdracht te krijgen. Door het sturen van een mailtje, verbind je dan ook aan GEEN ENKELE verplichting.

5. Positiviteit en verbondenheid

Door deze wedstrijd willen wij voor een verbondenheid zorgen tussen de leden op dit forum. Het leert je de mede-leden op een andere manier te leren kennen en het is de perfecte manier om even je gedachten te verzetten. Deze wedstrijd verbindt ieder van ons als Disney-fan.

Afbeelding

6. Eer en roem

Als winnaar van deze wedstrijd krijgt jouw account voor een jaar lang het Mister/Miss Café Mickey logo. Dit is niet alleen leuk om te zien, maar is ook een echte eer om te krijgen. Het laat zien dat jij een Disney fan bent in hart en nieren! Onze laatste Mister Café Mickey veranderde zelfs voor een jaar lang zijn twitter-naam naar Mister Café Mickey 2017.

AfbeeldingAfbeelding

7.prijzenpakket

Het prijzenpakket wordt elk jaar mooier en mooier. Een prachtige prijs die iedere Disney-fan maar graag in ontvangst zal willen nemen.

Afbeelding

8. Deelnemen is belangrijker dan winnen

Zelfs wanneer je deze wedstrijd niet wint, is deze wedstrijd pure FUN, en zal je je deelname zeker niet beklagen. Deelnemen is belangrijker dan winnen... al is dat laatste wel mooi meegenomen

9.Nieuwe Opdrachten

Dacht je alles al gezien te hebben? Wij bij Cafe Mickey blijven ons zelf vernieuwen en breiden uit met maar liefst 2 extra gloednieuwe opdrachten: De Fandaze opdracht en nog steeds onbekende opdracht (???) . Benieuwd naar deze nieuwe rondes? Aarzel niet en schrijf je in!

10. Zelfs de jury breidt uit

Naast de oude vertrouwde jury aan moderators zullen dit jaar ook leden kunnen meestemmen bij enkele opdrachten. trommel dus die vrienden, familieleden en collega's maar op om jouw kans om te winnen te vergroten. (Leden stem telt maar mee voor 5% van de volledige wedstrijd)

Waar wachten jullie nog op? Schrijf jullie nu in voor de Miss/Mister Café Mickey wedstrijd 2018
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Het is echt een leuke wedstrijd en hartstikke leuk om mee te doen! Dus kom op, beste leden.... Doe mee! Heel leuk ook om in bovenstaand bericht enkele van mijn creaties terug te zien

Ik heb besloten dit jaar niet mee te doen om mijn titel te verdedigen. Ik gun iemand anders dit jaar de overwinning en de eer om zich een jaar lang Mister Café Mickey te noemen.

(Goed dat je het zegt, Jasper.... Moet ik binnenkort idd even een nieuwe Twitternaam verzinnen)

Dus kom op! Schrijf je in!

Jullie huidige Mister Café Mickey.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Ai, ik wil al zo lang die beruchte Miss Café Mickey button bij me dragen, dat blijft kriebelen :) , maar ik zie dat er dit jaar wederom een filmpjes opdracht inzit :cry: . En ik kan echt niet filmen (weet amper hoe het werkt :lol: ) dus ik pas. Als er een keer een editie komt zonder filmpjes ronde, ben ik één van de eerste die zich zal aanmelden ervoor. :thumbs:
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Disney Collections schreefCOLONAi, ik wil al zo lang die beruchte Miss Café Mickey button bij me dragen, dat blijft kriebelen :) , maar ik zie dat er dit jaar wederom een filmpjes opdracht inzit :cry: . En ik kan echt niet filmen (weet amper hoe het werkt :lol: ) dus ik pas. Als er een keer een editie komt zonder filmpjes ronde, ben ik één van de eerste die zich zal aanmelden ervoor. :thumbs:
Je hoeft zelf niet te filmen, alleen filmpjes bekijken. ;)
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar