Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Als je een vraag hebt, over bijvoorbeeld de drukte in het park in de periode wanneer je gaat, openingstijden of noem maar op. Stel je vraag dan in dit topic. Dan is het voor iedereen makkelijk te overzien !! :madhatter:
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Hey iedereen,

Na mijn vele bezoeken aan Disneyland heb ik nog nooit Good Morning Main Street U.S.A en Good Morning Walt Disney Studio's meegemaakt. In juni plan ik weer een aankomend tripje, dus bij deze zou ik graag weten wanneer deze te zien zijn. Is dit enkel op bepaalde dagen, seizoenen of ..? En om hoelaat begint deze dan?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Goodmorning Main Street USA is alleen afgelopen zomerseizoen geweest.. 1x een set om 10.15. Daarvoor in februari / maart omdat de Character Express werd omgebouwd tot Minnie's Party Train. Toen waren er zo'n 3 Goodmorning sets per dag. Of het nog terug komt weet ik niet.. vond het erg geweldig, dus mag van mij zo terug komen !! :thumbs:

Goodmorning Studio's weet ik niet zeker, dacht dat dit elke dag was ?!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Thnx Wezz!
Jammer dat die alleen tijdens het zomerseizoen te zien is, geeft namelijk toch direct een zeer vrolijke sfeer neer.

Maar Good Morning Walt Disney Studio's zou ik normaal in juni dus wel zien dan?
muffy

Hallo allemaal. volgen de zondag gaan we voor 5 dagen naar dlp. Mijn vraag is: ik zou heel graag in de ToT gaan maar ik dan dat mijn zoontje er niet in durft. Ik weet wel dat er een swits bestaat maar daar moet je met 2 volw zijn. Heeft er iemand een tip. Ik ben nu al een paar keer geweest en het is me nog nooit gelukt om in de ToT te gaan. :oops:
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Kdenk dat dit heel moeilijk gaat gaan dan !
Mss kan je vragen aan een CM aan de lift of u zoontje even bij hen mag blijven staan ofwel ga je u zoontje moeten overtuigen om mee te gaan ,mijn nichtje was ook pas 5jaar toen ze de eerste keer in de TOT ging.
.
Gaston
Member
Member
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:44

Bij de lift in de TOT staan bankjes waarop je zoontje kan wachten.
Volgens mij is dat achter de zogenaamde chicken-exit. Zal hij wel mee moeten tot aan de lift, wat op zich goed te doen is.

Succes. :wave:
basJ
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2009, 11:11

he,

weet iemand toevallig hoelaat de bagage service open is?

alvast happy halloween :hw_grin:
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Topic samengevoegd met het Algemeen Vragen Topic :)

Volgens mij is de bagageservice altijd tot 1 uur na sluitingstijd geopend..
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Karin**
Member
Member
BerichtenCOLON 249
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 21:33

basJ @ do okt 07, 2010 5:28 pm schreefCOLONhe,

weet iemand toevallig hoelaat de bagage service open is?

alvast happy halloween :hw_grin:
Je bedoelt die naast de ingang ?
Volgens mij tot een uur na sluitingstijd.
11 t/m 13 april Hotel New York
DLP counter: 65
Gebruikers-avatar
tha_locogirl
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2010, 21:56

Is er iemand die weet hoe het gaat als je via internet een ticket besteld voor 1 dag?

bijv. -> Als je aankomt bij de ingang: moet je dan eerst ergens naar een loket om met de info die je via internet hebt gekregen een kaartje te regelen? of krijg je gewoon via de post de tickets die je ook hebt als je in een hotel zit zodat je meteen naar binnen kan?

Groetjes Evelien :mickey:
Gebruikers-avatar
tha_locogirl
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2010, 21:56

Wie weet tot hoelaat de parken open zijn op kerstavond? (vrijdag 24 december)

groetjes Evelien :mickey:
Gebruikers-avatar
Malifecent
Member
Member
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2009, 22:33

Even op de site van Disneylandparis gekeken, en daar staat dat het park tot 22.00 uur open is.
En de studio's tot 19.00 uur.
Gebruikers-avatar
tha_locogirl
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2010, 21:56

ooh thnx! Ik dacht dat ik dat NOG niet op de dlp-site kon zien maar was in de war met het programma van het park :oops:
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Als je via internet een ticket koopt kan je kiezen tussen zelf afprinten of thuis laten bezorgen!
Ik kies altijd om thuis te laten bezorgen (dan heb je een mooi ticket en geen gewoon papier). Met je ticket kan je gewoon direkt naar de ingang en gewoon door de poortjes naar binnen!
Ook met een afgeprint ticket kan je gewoon naar de ingang en daar kan je u ticket scannen en zo ben je binnen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar