Miss/Mister Café Mickey 2018

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Disney Collections
Member
Member

Mama van prinsesjes schreef:Je hoeft zelf niet te filmen, alleen filmpjes bekijken. ;)
Oh, echt? :shock: Ik dacht dat je het zelf moest gaan filmen. Oh, dat veranderd de zaak! :sorc:
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Japperboy
Moderator
Moderator

Disney Collections schreef:
Mama van prinsesjes schreef:Je hoeft zelf niet te filmen, alleen filmpjes bekijken. ;)
Oh, echt? :shock: Ik dacht dat je het zelf moest gaan filmen. Oh, dat veranderd de zaak! :sorc:
Hey Disney collections, vergeet zeker ook geen mailtje te sturen naar moderators@cafemickey.com met je contactgegevens. :sorc:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Japperboy
Moderator
Moderator

Lars1978 schreef:Het is echt een leuke wedstrijd en hartstikke leuk om mee te doen! Dus kom op, beste leden.... Doe mee! Heel leuk ook om in bovenstaand bericht enkele van mijn creaties terug te zien Afbeelding

Ik heb besloten dit jaar niet mee te doen om mijn titel te verdedigen. Ik gun iemand anders dit jaar de overwinning en de eer om zich een jaar lang Mister Café Mickey te noemen.

(Goed dat je het zegt, Jasper.... Moet ik binnenkort idd even een nieuwe Twitternaam verzinnenAfbeelding)

Dus kom op! Schrijf je in!

Jullie huidige Mister Café Mickey.
Je zal altijd Mister Café Mickey 2017 blijven :sorc: Een wedstrijd die ik niet snel zal vergeten :P

We tellen voorlopig nog maar 3 leden, voeg jij je bij deze groep om kans te maken op de prijs en titel van Miss/Mister Café Mickey?

!Opgelet! data van rondes zijn lichtjes aangepast: grote opdracht, creatieve en ??? zijn tot en met 29/07
Japperboy schreef:
Overzicht

Ronde 1: Kennismakingsronde ( 25/05/2018 - 10/06/2018)

Ronde 2: Fandaze opdracht (2/06/2018 - 17/06/2018)

Ronde 3: De zoektocht (9/06/2018 - 24/06/2018)

Ronde 4: De creatieve opdracht (15/06/2018 - 29/07/2018)

Ronde 5: De filmpjes ronde (1/07/2018 - 15/07/2018)

Ronde 6: ???(15/07/2018 - 29/07/2018)

Ronde 7: grote opdracht (25/05/2018 - 29/07/2018)

Inschrijven

- Inschrijven kan tot 20 mei 2018.
- Laat onderaan in dit topic weten dat je graag meedoet en stuur een mailtje naar moderators@cafemickey.com
- Vermeld in de mail je forumnaam, telefoonnummer en adres
- :P Wees er snel bij voordat alle plaatsen bezet zijn. :P
(Max. 10 vrouwen/mannen)

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Disney Collections
Member
Member

Ik denk niet dat ik snel filmpjes van YouTube zal herkennen. :lol:
Japperboy schreef:Hey Disney collections, vergeet zeker ook geen mailtje te sturen naar moderators@cafemickey.com met je contactgegevens. :sorc:
Ik kijk van het weekend even bij het topic van de vorige keren, en als me het niet te moeilijk lijkt, stuur ik het op! :sorc:
D-Tekenaar
Member
Member

De tijd begint te korten ... spannend wat het dit jaar wordt :)
Japperboy
Moderator
Moderator

Ik denk niet dat ik snel filmpjes van YouTube zal herkennen. :lol:
Japperboy schreef:Hey Disney collections, vergeet zeker ook geen mailtje te sturen naar moderators@cafemickey.com met je contactgegevens. :sorc:
Ik kijk van het weekend even bij het topic van de vorige keren, en als me het niet te moeilijk lijkt, stuur ik het op! :sorc:
Wedstrijd is zeer uiteenlopend (van kennis tot gewoon jezelf voorstellen, tot creatief denken)en deelnemen is belangrijker dan winnen ;)

Prince Philip
Member
Member

Na veel twijfel geef ik me toch weer op mee te doen dit jaar. Zijn hopen dat de vakantie deze keer niet te veel de wedstrijd bemoeilijkt maar ga er weer voor.
Japperboy
Moderator
Moderator

Prince Philip schreef:Na veel twijfel geef ik me toch weer op mee te doen dit jaar. Zijn hopen dat de vakantie deze keer niet te veel de wedstrijd bemoeilijkt maar ga er weer voor.
Super Prince Philip! Je zal het je niet beklagen :thumbs:

belle1608
Miss CM
Miss CM

Momenteel in Disney!!!! :D
Afbeelding
Disney Collections
Member
Member

belle1608 schreef:Momenteel in Disney!!!! :D
Beter kan denk ik niet. ;)
belle1608
Miss CM
Miss CM

belle1608 schreef:Momenteel in Disney!!!! :D
Beter kan denk ik niet. ;)
Nee inderdaad haha
Afbeelding
Disney Collections
Member
Member

Ik heb het topic van vorig jaar terug gelezen van de Miss Cafe Mickey 2017. En jeetje, ik vind het zo knap dat mensen de filmpjes ronde wisten te doorstaan. Ik zou denk ik echt van geen enkel filmpje weten hoe of wat, ik ben daar zo slecht in! :lol:
Lars1978
Member
Member

Disney Collections schreef:Ik heb het topic van vorig jaar terug gelezen van de Miss Cafe Mickey 2017. En jeetje, ik vind het zo knap dat mensen de filmpjes ronde wisten te doorstaan. Ik zou denk ik echt van geen enkel filmpje weten hoe of wat, ik ben daar zo slecht in! Afbeelding
Gewoon eerst eens rustig voor gaan zitten... Drie keer diep in- en uitademen ..... Met deze site en YouTube kom je daarna al een heeeeeeel eind!!
Afbeelding
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator

Je krijgt er genoeg tijd voor
Volg onze avonturen op instagram
Japperboy
Moderator
Moderator

Lars1978 schreef:
Disney Collections schreef:Ik heb het topic van vorig jaar terug gelezen van de Miss Cafe Mickey 2017. En jeetje, ik vind het zo knap dat mensen de filmpjes ronde wisten te doorstaan. Ik zou denk ik echt van geen enkel filmpje weten hoe of wat, ik ben daar zo slecht in! Afbeelding
Gewoon eerst eens rustig voor gaan zitten... Drie keer diep in- en uitademen ..... Met deze site en YouTube kom je daarna al een heeeeeeel eind!!
Lol, google-man (of zoekfunctie op dit forum) zorgde voor een grote hulp :P bovendien heeft filmpjesronde nu ander thema, dat je misschien beter ligt ;)

Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”