The Avengers

Alles over de Marvel films.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Vandaag 25 april 2018 is het de première van The Avengers: Infinity War

Afbeelding

Op de sociale media zijn velen razend enthousiast over het voorlopig laatste deel van de Saga. Wij zijn benieuwd naar jullie mening over deze film. Wie wil, mag een SPOILER FREE review schrijven over deze film (want 'Thanos demands your silence!)

Wil je de film nog intenser beleven bekijk hem dan in 4DX vanaf 25 april in kinepolis Brussel of Antwerpen of in IMAX
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Marvel Avengers: Infinity War, hier te koop: https://buff.ly/2FgaJPA

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44


Avengers: Infinity War: De machtigste aflevering tot nu toe.


Afbeelding

In de ijskoude ruimte weerklinkt een noodsignaal van een Asgardiaans vluchtelingenschip. ‘De motoren zijn dood, de levenssystemen vallen weg.’ Aan boord van het stuurloos rondzwevende schip zien we de verslagen superheld vastgeklonken liggen tegen een achtergrond van verwrongen staal, rokend puin en afgeslachte vluchtelingen. In zijn ogen staan woede en wraakzucht te lezen, maar vooral machteloosheid. De sinistere figuur die de superheld gevangen heeft gezet, neemt het woord: ‘Zelfs in de dood worden jullie kinderen van Thanos.’ En dan, op een toon die het hart doet overslaan en de gezichten krijtwit doet uitslaan: ‘Geen verrijzenissen deze keer.’ Yep, als de openingsscène uit ‘Avengers: Infinity War’ één ding onmiddellijk laat voorvoelen, dan wel dat het Marvel Cinematic Universe in deze aflevering zal wegzinken in gitzwarte wolken. Wee jullie, Avengers! In de wrede strijd tegen Thanos valt de speelsheid (we hadden bijna geschreven: de saaiheid) uit de vorige afleveringen niet langer te bespeuren. Olijke oneliners als ‘Avengers, assemble!’ moeten plaatsmaken voor elegische afscheidsboodschappen als ‘Ik moet gaan’.

'Eindelijk schenkt Marvel ons de hardheid, de gravitas en de naar de keel grijpende betrokkenheid waar de superheldenfranchise al zo lang naar smacht'

Meer lezen op humo
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

'Avengers: Infinity War' is de grootste Marvel-preview ooit

Afbeelding

Marvel Studios 'Avengers: Infinity War haalde een ongelooflijke $ 39 miljoen op donderdagvooravond, de vierde grootste preview ooit en de grootste preview voor een Marvel-titel, voor Captain America: Civil War ($ 25 miljoen), Black Panther ($ 25,2 miljoen) ) en Avengers: Age of Ultron ($ 27,6 miljoen).

Met de $ 1,3 miljard opbrengende hit Black Panther in februari is deze derde Avengers-film het hoogtepunt van de eerste 10 jaar van het Marvel Cinematic Universe, dat 19 films heeft vrijgegeven vol lovende kritieken en commerciele successen.

Internationaal heeft Avengers: Infinity War een uitstekende $ 95 miljoen verdiend in de eerste twee dagen. Het begon op 25 april in 21 landen, gevolgd door een extra 22 gisteren. De film heeft tot nu toe de hoogste openingsdagscore in de geschiedenis van de filmindustrie geregistreerd in Korea, Brazilië, de Filippijnen, Thailand, Indonesië, Maleisië, Hong Kong, Vietnam, Midden-Amerika, Chili, Peru, Bolivia en de Verenigde Arabische Emiraten. Vandaag opent de film, naast het debuut in Noord-Amerika, in Spanje, Mexico, Japan, India, Turkije en Zuid-Afrika. De film opent op 3 mei in Rusland en op 11 mei in China.

Sterk verwacht door fans over de hele wereld, Avengers: Infinity War heeft ook een 85-procent beoordeling van critici van Rotten Tomatoes verdiend.

Bron: The Walt Disney Company
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Zoe Saldana van 'Avengers: Infinity War' krijgt een ster op de Hollywood Walk Of Fame

Afbeelding
 
Vandaag is het de beurt aan de geweldige Zoe Saldana om haar naam te zien op de Hollywood Walk of Fame! De buitenaardse actrice heeft ons voortdurend geïnspireerd met haar weergave van sterke, intelligente en meelevende personages - meest recent als Gamora in Avengers: Infinity War van Marvel Studios.

De ceremonie ter ere van Saldana vond op 3 mei 2018 plaats, tijdens welke zij werd vereerd met toespraken van onder anderen Mila Kunis en Avatar-regisseur James Cameron. Kijk eens:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We zijn haar eeuwig dankbaar voor Saldana's impact in het Marvel Cinematic Universe als lid van de Guardians of the Galaxy. Om deze mijlpaal te vieren, gaan we naar de bioscoop om haar adembenemende prestaties nog eens te bekijken in Avengers: Infinity War!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Marvel Studios kaapt eerste keer sinds 10 jaar met 'Avengers: Infinity War'' $ 1 miljard weg

Afbeelding

Dit weekend maakte Marvel Studios 'Avengers: Infinity War een omzet van over de $ 1 miljard, slechts 11 dagen na de release, en werd daarmee de snelste film uit de geschiedenis om dat doel te bereiken. Het vorige record was in handen van Lucasfilm's Star Wars: The Force Awakens, dat in de eerste 12 dagen $ 1 miljard verdiende.

Meer details bij the Walt Disney company
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuwe Marvel plot en verhaallijnen liggen klaar voor de komende 10 jaar

Afbeelding

Avengers: Infinity War zorgde voor een episch hoofdstuk binnen de afgelopen 10 jaar van de MCU. Maar Disney CEO Bob Iger maakte op de Disney Q2 2018 earnings bekend dat Avengers 4 niet het einde zal betekenen voor de Avengers. Integendeel, er liggen plots van films klaar voor de komende 10 jaar met oude vertrouwde gezichten en enkele nieuwe.

Bron:Disney Q2 earnings
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik snap waarom deze in IMAX gefilmd is, ik zag het bij de credits (gisteren de film pas gezien), en is volgens mij echt machtig om te kijken in IMAX! Volgens mij heeft België maar zo 1 theater in Brussel? Als deze er zelfs nog is ... moet ik eens nakijken, dan wil ik wel naar Brussel ervoor!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

]
moorhunhe schreefCOLONIk snap waarom deze in IMAX gefilmd is, ik zag het bij de credits (gisteren de film pas gezien), en is volgens mij echt machtig om te kijken in IMAX! Volgens mij heeft België maar zo 1 theater in Brussel? Als deze er zelfs nog is ... moet ik eens nakijken, dan wil ik wel naar Brussel ervoor!
Japperboy schreefCOLONVandaag 25 april 2018 is het de première van The Avengers: Infinity War

Afbeelding

Wil je de film nog intenser beleven bekijk hem dan in 4DX vanaf 25 april in kinepolis Brussel of Antwerpen of in IMAX
Je wordt doorgelinkt als je klikt op woorden
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik wist niet dat er een scherm in Antwerpen was :o
Gebruikers-avatar
verko
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2014, 19:47

Er is een imax scherm in Brussel. Die was jaren geleden gesloten maar sinds vorig jaar is een compleet vernieuwde zaal geopend. De nieuwste technologie in audio en projectie werd gebruikt.

Voor 4DX kan je in Brussel en Antwerpen terecht, daarnaast zijn er ook zalen met dolby atmos
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Een nieuw beeld van Avengers 4 is gelekt

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Avengers: Infinity War' brengt meer dan 2 miljard dollar op

Afbeelding

De nieuwe actiefilm 'Avengers: Infinity War' heeft binnen vijftig dagen na de première wereldwijd de magische box office-grens van 2 miljard dollar gepasseerd. Het is daarmee de vierde film ooit die dit astronomische bedrag opbrengt, meldt The Hollywood Reporter.


'Avengers: Infinity War' heeft wereldwijd al diverse records gebroken. De actiefilm passeerde onder meer als snelste ooit wereldwijd de magische grens van een opbrengst van 1 miljard dollar. Ook had 'Infinity War' het beste openingsweekend ooit in de VS.

Megaschurk

In 'Avengers: Infinity War' moeten superhelden als Captain America, Iron Man, de Hulk, Doctor Strange en de Guardians of the Galaxy samenwerken om te voorkomen dat megaschurk Thanos in het bezit komt van de zes 'infinity-stenen'. Als dit lukt, zal hij niet alleen de realiteit maar ook de tijd en ruimte naar zijn wil kunnen buigen.

Bron: HLN
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Marketing probleem voor Avengers 4 Trailers

Afbeelding

Na de release van Avengers: Infinity War, worstelde the Marvel Cinematic Universe plotseling met een duidelijk probleem: hoe zullen in hemelsnaam trailers uitbrengen met personages waarvan Thanos ze in de vergetelheid bracht?


Dit weekend ging io9 naar Marvel Studios president Kevin Feige en ze mochten hem dit vragen. kon een personage als Black Panther (die verdween in Avengers: Infinity War) verschijnen in de trailers voor Avengers 4?

"Nee," vertelde Feige io9. "Omdat hij weg is."

Je kunt gerust aannemen dat dit geldt voor iedereen die Thanos heeft vermoord. Betekent dit dat Marvel een film gaat uitbrengen met Chadwick Boseman, Chris Pratt, Benedict Cumberbatch, Paul Bettany, Sebastian Stan, Dave Bautista en Tom Holland, maar in de trailer doen alsof ze er niet in zitten?

Over Holland gesproken, toen vroegen we Feige over Spider-Man: Far From Home, het vervolg op Homecoming, dat twee maanden na Avengers 4 zal verschijnen. Het heeft dezelfde lastige kwestie, omdat Spider-Man ook door Thanos werd weggehaald.

"Nou, wanneer vindt die film plaats?" Vroeg Feige. "We weten dat het de zomer is. Ik denk dat het zomervakantie is. Ik denk dat hij met zijn vrienden naar Europa gaat. Ik weet niet welke zomer ... ik bedoel, ik weet het wel [maar jij niet]. "

De suggestie dat Far From Home zou kunnen gebeuren vóór Infinity War is een mooie afbuiging, maar is uiteindelijk waarschijnlijk niet waar. Wat Feige vergat waren zijn citaten van een jaar geleden, toen we met hem spraken over Spider-Man: Homecoming:

"Er gebeurt zoveel in [de derde en vierde Avengers-films], zoals je je kunt voorstellen, en er wordt zoveel door beïnvloed en wie beter dan Peter Parker kan je leiden naar de volgende incarnatie van de MCU, in een geaarde , realistische manier? ", vertelde Feige vorig jaar. "Dus, twee maanden na Untitled Avengers, [is dat wat] veel van de volgende Spider-Man-film zullen gaan doen."

Dus hoewel Feige deze week grapte dat Far From Home misschien niet plaatsvindt na de gebeurtenissen van Infinity War, doet het dat bijna zeker. En dat betekent dat we nog steeds niet weten hoe die film gepromoot zal worden. Tom Hollands 'tongue-in-cheek' titel onthulling kan echter een aanwijzing zijn. In de video zei hij: "Ik ben een beetje in de war [over Spider-Man 2] omdat ik stierf, dus ik weet niet echt hoe het in het spel komt." Misschien is Feigs suggestie van een andere tijdlijn het antwoord - en zal niets in de trailer bevestigen wanneer de film plaatsvindt.

Maar voor Far From Home zullen het publiek volgende week Ant-Man en de Wasp zien, daarna Captain Marvel in maart 2019, gevolgd door Avengers 4 in mei. Feige denkt dat marketing voor Avengers 4 waarschijnlijk ergens in de herfst of de winter zal beginnen - en als het gebeurt, lijkt het erop dat iedereen die in Infinity War stierf er geen deel van zal uitmaken. Feige heeft echter de mogelijkheid opengelaten die zou kunnen veranderen door te zeggen dat hij niet zeker weet hoe het allemaal afloopt. "We werken samen met het beste marketingteam ter wereld met Disney, dus ik ben benieuwd hoe ze [de marketing] aanpakken," zei Feige.

Je krijgt je eerste aanwijzingen over wat er gaat komen in Ant-Man en de Wasp, die op 6 juli wordt geopend. Meer hierover en binnenkort van Feige.

Bron: io9







.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ontmoet ook de Avengers bij Madame Tussauds in Amsterdam.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar