Pre-boeking voor Castaway Key members

Alle algemene informatie over de DCL's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Koen en Nathalie
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 10:23

DCL heeft aangekondigd dat bij de bekendmaking van de najaar 2019 itinerarys, Castaway Key members voortaan online kunnen pre-boeken. Een verbetering mijn inziens aangezien je nu uren in wacht staat om een reservering te maken. Dure grap aangezien DCL enkel te bereiken is op een USA telefoonnummer.


Afbeelding

bron: Disney Cruise Line Junkies
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Das wel goede verbetering. Nu nog eerst moeten bellen om van meerdere cruises de prijs te krijgen, daarna overleggen en toen weer terug bellen. Gelukkig had ik een hele lieve dame die van engelse origine was en die had mij haar directe terugbel nummer gegeven met haar personeelsnummer. Was toen binnen paar tellen in gesprek, welis waar met haar collega want ze was zelf net naar huis maar dat werkte perfect.
Gebruikers-avatar
Chipmunkmaniac
Member
Member
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2016, 14:56

Dat terugbellen was geen issue, ik besliste gewoon vooraf tot welke prijs ik wilde gaan en keek ook op alle prijsoffertes op groepen terwijl ik in de wacht ging.
Hoop alleen dat ze snel wat vinden dat je ook online je placeholder in kan zetten.. want voor de release die nu komt, mik ik op de Panama maar dat is zo eentje die pijlsnel duurder wordt.. dus wordt online gewoon boeken zonder placeholder, dan bellen en kijken tegen dat n aan de beurt ben wat de beste prijs is...
WDW: 30x
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar