Infinity Jaarpas

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

Met een infinity jaarpas kan men toch al gewoon binnen tijdens de EMT zonder in een Disney hotel te verblijven?
Daar zijn de voorwaarden niet echt duidelijk in...
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Toulouse schreefCOLONMet een infinity jaarpas kan men toch al gewoon binnen tijdens de EMT zonder in een Disney hotel te verblijven?
Daar zijn de voorwaarden niet echt duidelijk in...

Ja, met plus en infinity kan je hier heen
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

De privilege tickets trouwens ook samen met jou

Verstuurd vanaf mijn HTC 10 met Tapatalk
Afbeelding
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

kwamen er vanaf nu niet meer infinity plaatsen bij voor de parade en lightshow?

geen infinity plaatsen voor princess and pirates?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

MissMetal schreefCOLONDe privilege tickets trouwens ook samen met jou Afbeelding

Klopt niet. Deze geven officieel gezien GEEN toegang tot EMT. Sommige CM's zijn er laks in en laten de vriendentickets door maar standaard mag je er dus vanuit gaan dat je énkel binnen kan met geldige jaarpas die toegang verleent of een Disney hotel Easy Pass. Is hier in het topic ook al enkele malen aangehaald. Zelf reeds meerdere malen getest en CM's over aangesproken omdat er op fora veel discussie over was, maar officieel gezien tellen ze NIET. Je kan er geluk mee hebben maar als je er echt op telt de EMT te hebben kan je er beter voor zorgen dat je in een disney hotel verblijft of het juiste type jaarkaart kan voorleggen.
Afbeelding
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

thierry_mat schreefCOLONkwamen er vanaf nu niet meer infinity plaatsen bij voor de parade en lightshow?

geen infinity plaatsen voor princess and pirates?

Iemand al een idee, blijkbaar kan je de gereserveerde tickets afhalen aan een automaat onder het Disneyland hotel
Gebruikers-avatar
JoyceV
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2018, 12:35

Hallo,

Ik ga woensdag 27 juni 2 infinity jaarpassen aanschaffen. Kan ik op diezelfde dag nog reserveren voor de speciale plaatsen voor het vuurwerk? Hoe gaat dit precies in zijn werk?

Bedankt!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

JoyceV schreefCOLONHallo,

Ik ga woensdag 27 juni 2 infinity jaarpassen aanschaffen. Kan ik op diezelfde dag nog reserveren voor de speciale plaatsen voor het vuurwerk? Hoe gaat dit precies in zijn werk?

Bedankt!
Vroeger kon je proberen in City hall als er nog plek is. Denk niet dat het nu nog kan...
Je moet speciaal nummer bellen dat je krijgt als je jouw kaart afhaalt. Reserveren kan pas als je kaart hebt.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

JoyceV schreefCOLONHallo,

Bedankt!
Toen wij de onze gekocht hebben, hebben we het gewoon direct gevraagd in bureau passeport annuel. Voor die dag waren jammer genoeg geen plaatsen meer, maar ze kunnen het wel checken dus

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
drjeckill
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2018, 12:04

Ona1991 schreefCOLON
MissMetal schreefCOLONDe privilege tickets trouwens ook samen met jou Afbeelding

Klopt niet. Deze geven officieel gezien GEEN toegang tot EMT. Sommige CM's zijn er laks in en laten de vriendentickets door maar standaard mag je er dus vanuit gaan dat je énkel binnen kan met geldige jaarpas die toegang verleent of een Disney hotel Easy Pass. Is hier in het topic ook al enkele malen aangehaald. Zelf reeds meerdere malen getest en CM's over aangesproken omdat er op fora veel discussie over was, maar officieel gezien tellen ze NIET. Je kan er geluk mee hebben maar als je er echt op telt de EMT te hebben kan je er beter voor zorgen dat je in een disney hotel verblijft of het juiste type jaarkaart kan voorleggen.
Het klopt wel. Bij de speciale Disney-telefoonlijn vertelden ze me dat de Privilege-tickets mee binnen kunnen voor de EMT, en het is zelfs gedubbelcheckt omdat ik zei dat ik op internet gelezen had dat dit niet klopte.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571

drjeckill schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLON

Het klopt wel. Bij de speciale Disney-telefoonlijn vertelden ze me dat de Privilege-tickets mee binnen kunnen voor de EMT, en het is zelfs gedubbelcheckt omdat ik zei dat ik op internet gelezen had dat dit niet klopte.
Ik ga de discussie niet nogmaals voeren. Wij hebben het gecheckt bij BPA, aan de ingang van beide parken 3 dagen op rij, bij de balie van de Compass Club in Newport Bay Club én bij de Infinity lijn en de tickets geven GEEN toegang tot de EMT tenzij er een hotel easy pass voorgelegd wordt. Sommige mensen hebben er geluk mee gehad, maar officieel gezien zit de EMT er niet bij inbegrepen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Zolang het nergens duidelijk geschreven staat kunnen we blijven discussiëren.
Bij ons lukte het maand terug. Wat niet wilt zeggen dat je er recht op hebt of niet want staat nergens...

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Prins Adam schreefCOLONZolang het nergens duidelijk geschreven staat kunnen we blijven discussiëren.
Bij ons lukte het maand terug. Wat niet wilt zeggen dat je er recht op hebt of niet want staat nergens...
Zou het niet kunnen dat de regels die nergens staan.... veranderd zijn?

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571

Uiteraard mogelijk, maar momenteel staat er nergens zwart op wit dat je er recht op zou hebben, en bevestigen zowat alle informatiekanalen uit het park dat dit niet het geval is... Dat de praktijk er voor velen anders uit ziet als de regel gaan verkondigen lijkt me dan ook niet de bedoeling want dan gaan er waarschijnlijk veel mensen teleurgesteld aan de ingang staan... Lukt het in praktijk, super, geweldig, maar ik bedoel maar dat je dan beter niet aan anderen kan gaan bevestigen dat dit altijd zo is want hebben zij er pech mee en geen bereidwillige CM dan hebben ze dus gewoon niks, en ze zijn uiteindelijk ook niks verplicht van DLP want er staat nergens dat de EMT inbegrepen zou zijn. Zolang dit niet officieel bevestigd wordt, lijkt het me dan ook veiliger om mensen die hier vragen rond hebben niet op goed geluk te bevestigen dat het kan maar gewoon uit te leggen dat het officieel niet zo is maar dat ze in praktijk wel eens meegaand zijn hierin. Kwestie van discussie achteraf te voorkomen als mensen hier op het forum gelezen hebben dat het kan en dan voor een dichte ingang stonden omdat de CM daar die dag een slechte bui had.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Tja ik blijf het vreemd vinden. Ik wist ook van deze discussie en heb er daarom expliciet naar gevraagd toen wij de jaarkaarten gingen verlengen. Bij BPA kregen we te horen dat men in het bijzijn van de kaarthouder wél toegang heeft tijdens de EMT. Er is GEEN hotel easy pass voor nodig (don't shoot the messenger, ik zeg alleen wat mij verteld is).

Aangezien het nergens beschreven staat, kan iedereen vanalles wel gaan roepen en beweren.... Maar er zijn net zo veel argumenten om te geloven dat het wél kan, als argumenten om te geloven dat het niet kan.

Conclusie van het verhaal ....
Je kunt nergens rechten aan ontlenen en de toegang hangt af van de CM die je 's ochtends aantreft...
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar