Marketing probleem voor Avengers 4 Trailers
Na de release van Avengers: Infinity War, worstelde the Marvel Cinematic Universe plotseling met een duidelijk probleem: hoe zullen in hemelsnaam trailers uitbrengen met personages waarvan Thanos ze in de vergetelheid bracht?
Dit weekend ging io9 naar Marvel Studios president Kevin Feige en ze mochten hem dit vragen. kon een personage als Black Panther (die verdween in Avengers: Infinity War) verschijnen in de trailers voor Avengers 4?
"Nee," vertelde Feige io9. "Omdat hij weg is."
Je kunt gerust aannemen dat dit geldt voor iedereen die Thanos heeft vermoord. Betekent dit dat Marvel een film gaat uitbrengen met Chadwick Boseman, Chris Pratt, Benedict Cumberbatch, Paul Bettany, Sebastian Stan, Dave Bautista en Tom Holland, maar in de trailer doen alsof ze er niet in zitten?
Over Holland gesproken, toen vroegen we Feige over Spider-Man: Far From Home, het vervolg op Homecoming, dat twee maanden na Avengers 4 zal verschijnen. Het heeft dezelfde lastige kwestie, omdat Spider-Man ook door Thanos werd weggehaald.
"Nou, wanneer vindt die film plaats?" Vroeg Feige. "We weten dat het de zomer is. Ik denk dat het zomervakantie is. Ik denk dat hij met zijn vrienden naar Europa gaat. Ik weet niet welke zomer ... ik bedoel, ik weet het wel [maar jij niet]. "
De suggestie dat Far From Home zou kunnen gebeuren vóór Infinity War is een mooie afbuiging, maar is uiteindelijk waarschijnlijk niet waar. Wat Feige vergat waren zijn citaten van een jaar geleden, toen we met hem spraken over Spider-Man: Homecoming:
"Er gebeurt zoveel in [de derde en vierde Avengers-films], zoals je je kunt voorstellen, en er wordt zoveel door beïnvloed en wie beter dan Peter Parker kan je leiden naar de volgende incarnatie van de MCU, in een geaarde , realistische manier? ", vertelde Feige vorig jaar. "Dus, twee maanden na Untitled Avengers, [is dat wat] veel van de volgende Spider-Man-film zullen gaan doen."
Dus hoewel Feige deze week grapte dat Far From Home misschien niet plaatsvindt na de gebeurtenissen van Infinity War, doet het dat bijna zeker. En dat betekent dat we nog steeds niet weten hoe die film gepromoot zal worden. Tom Hollands 'tongue-in-cheek' titel onthulling kan echter een aanwijzing zijn. In de video zei hij: "Ik ben een beetje in de war [over Spider-Man 2] omdat ik stierf, dus ik weet niet echt hoe het in het spel komt." Misschien is Feigs suggestie van een andere tijdlijn het antwoord - en zal niets in de trailer bevestigen wanneer de film plaatsvindt.
Maar voor Far From Home zullen het publiek volgende week Ant-Man en de Wasp zien, daarna Captain Marvel in maart 2019, gevolgd door Avengers 4 in mei. Feige denkt dat marketing voor Avengers 4 waarschijnlijk ergens in de herfst of de winter zal beginnen - en als het gebeurt, lijkt het erop dat iedereen die in Infinity War stierf er geen deel van zal uitmaken. Feige heeft echter de mogelijkheid opengelaten die zou kunnen veranderen door te zeggen dat hij niet zeker weet hoe het allemaal afloopt. "We werken samen met het beste marketingteam ter wereld met Disney, dus ik ben benieuwd hoe ze [de marketing] aanpakken," zei Feige.
Je krijgt je eerste aanwijzingen over wat er gaat komen in Ant-Man en de Wasp, die op 6 juli wordt geopend. Meer hierover en binnenkort van Feige.
Bron: io9
.