Hulp gezocht: is een jaarpas interessant voor ons?

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Een optie zou zijn om maar 1 infinity jaarpas te nemen voor de kortingen, en dan voor je partner telkens een friends ticket te kopen van 34€... Je hebt er max. 20 per jaar beschikbaar, krijgt dan de korting wel op hotels, restaurants en shops.
Het enige wat je dan mist zijn de gereserveerde infinity illuminations en parade plaatsen, want die zijn enkel voor de pashouders.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

MissMetal schreefCOLONEen optie zou zijn om maar 1 infinity jaarpas te nemen voor de kortingen, en dan voor je partner telkens een friends ticket te kopen van 34€... Je hebt er max. 20 per jaar beschikbaar, krijgt dan de korting wel op hotels, restaurants en shops.
Het enige wat je dan mist zijn de gereserveerde infinity illuminations en parade plaatsen, want die zijn enkel voor de pashouders.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Je kan MAX 20 kaartjes kopen per jaar en 5 per week. Ook hieraan denken...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Prins Adam schreefCOLON
MissMetal schreefCOLONEen optie zou zijn om maar 1 infinity jaarpas te nemen voor de kortingen, en dan voor je partner telkens een friends ticket te kopen van 34€... Je hebt er max. 20 per jaar beschikbaar, krijgt dan de korting wel op hotels, restaurants en shops.
Het enige wat je dan mist zijn de gereserveerde infinity illuminations en parade plaatsen, want die zijn enkel voor de pashouders.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Je kan MAX 20 kaartjes kopen per jaar en 5 per week. Ook hieraan denken...
Awel ja, maar ze zijn maar met 2, dus dan is dat waarschijnlijk voldoende was mijn redenering .

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Yep idd
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Hercule
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2017, 17:24

Maar als je 3 keer 2 dagen gaat heb je ook je jaarpaspoort aan tickets opgesoupeerd (6X34).
Het is voldoende op voorhand berekend om je verplicht 3 keer te laten gaan aangezien de financiele bedoeling duidelijk is de omzet/dag/bezoeker zwaar omhoog te krikken ... (geen ontbijt meer, prijzen ruim meer omhoog dan de korting voor het eten/hotels, enz ...).

Logisch want de prijs per dag voor een gewoon pretpark kwam voorheen in de buurt van DLP, dat kon nooit volgehouden worden.

Ben al een tijdje aan het overwegen/rekenen aangezien de kinderen net te oud werden en de explosie van de prijzen recent. Maar ben er nog niet uit. Je wint doorgaans echt pas bij 4 keer per jaar en dan is het opgeteld wel een hele som aan het worden. Moeilijk.
mikkelnl
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2017, 12:01

Even mijn topic van bijna een jaar oud omhoog tikken ;)

Ik zag de nieuwe prijzen en ben weer e.e.a. op een rij aan het zetten. Ik ga later even de klantenservice bellen, maar eerst aan jullie nog een paar vragen:

1.
Als ik in een Disney hotel verblijf, op basis van room-only tarieven met een jaarpas, dan vervallen nog steeds de block-dagen voor de goedkopere abonnementen? Het idee is nl: we nemen 1x een Infinity en 3x een Discovery, de 'nadelen' van Discovery (voor ons) zijn vooral de block-dagen maar die vervallen als je in een van de Disney hotels zit?

2.
Klopt het dat Golden Forrest niet meer te huur is als room-only met een jaarpas?

3.
Als ik online een jaarpas bestel, dan heb ik geen 'last' van de regel dat een Discovery-pas 2-3 dagen na ingang niet geldig is, klopt dat?

Thanks!!!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Hi MikkeNl,

Leuk dat je even bij ons voor hulp komt.
We helpen graag bij de volgende vragen :sorc:

Ja klopt volledig :) als hotel gast van Disney heb je recht op iedere dag Disney magie. En dus vervallen dan ook meteen je blokdagen.

Dit is helaas min of meer waar .... Ik heb zelf al enkele keren gebeld om te checken. En helaas waren deze niet meer geldig voor de jaarpassen. Dit omdat de kamers snel volzet zijn. Dit heeft alles te maken met de refurb van Hotel New York.

Edit : Ik heb net even voor je gekeken en als je ze online koopt en de fysieke pas bij de post krijgt zijn ze meteen bruikbaar :)

Alvast veel plezier bij je volgende Disneyland Paris avontuur :)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Even de post van D-Tekenaar verduidelijken :) de twee blokdagen van Discovery heb je wel nog als je in een Disneyland Hotel verblijft. Om deze te omzeilen moet je dus doen wat hij zegt, zorgen dat je de kaart per post ontvangt. Dit is niet standaard als je on line besteld! Normaal krijg je een e-mail met een voucher die je binnen 6 maanden moet inwisselen. De kaart gaat dan pas in op het moment dat je de kaart ophaalt en dus zijn de blokdagen ook de dagen er na.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Als je online besteld, mag je dan met die voucher nu wel of niet gratis parkeren op de dag dat je de voucher omwisselt voor een echte jaarpas ?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

boogschutter schreefCOLONAls je online besteld, mag je dan met die voucher nu wel of niet gratis parkeren op de dag dat je de voucher omwisselt voor een echte jaarpas ?
Met de voucher heb je in principe geen recht op de voordelen, enkel met de echte kaart. Al hoorde ik van meerdere mensen dat ze het wel mochten. Dus je kan proberen zeker?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
mikkelnl
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2017, 12:01

Is het een optie ergens om de kaart per post te ontvangen? Of allemaal zelf regelen telefonisch?
Gebruikers-avatar
jeroen_driessens
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2019, 23:11

Hallo iedereen,

Wij zijn nog erg nieuw op dit forum maar hebben al enkele nuttige tips gelezen, waarvoor dank

aangezien we in Maart naar Disney gaan om twee jaarpassen aan te kopen zitten we met een vraag die ik graag aan jullie wil voorleggen:

Kopen we 2x een Magic Plus
Of kopen we 1x infinity en 1x Magic Plus. Omdat we op die manier gebruik kunnen maken van de voordelen.
Een van de grootste voordelen leek mij de Parking voor Infinity-houders. Nu heb ik vernomen dat je al over erg veel geluk moet beschikken om hier een plaatsje op te bemachtigen.

Ik hoor heel erg graag jullie mening hierover.

Alvast heel fel bedankt!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Welkom op ons forum Jeroen :sorc:

Je kan er inderdaad voor kiezen om één infinity en één Magic Plus te kopen.
Zo kan je inderdaad genieten van een paar voordelen. Al loop je er ook wel een paar mis zoals de voorbehouden plekken bij shows en parades, het zwemmen en het niet hebben van blokdagen. Mij lijkt het beter als je ofwel 2 infinity neemt of 2 magic plus.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Wij hebben 1 Infinity en 1 Magic Plus en dat bevalt prima! We wilden toch een photopas, dus die kosten kon al van het verschil af en de rest hebben we wel terug verdiend met kortingen
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Wij hebben 1 infinity en 2x magic flex. Ook hier bevalt dat prima. Met de Photopass en de extra korting op hotels, restaurants en in de winkels halen wij het er zeker uit. Met de parking hadden we vorig jaar begin juli geen probleem. We zullen in mei weer gaan kijken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar