Veronica Disney Event

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het Veronica Disney Event zal volgende keer in 2019 zijn, meer info kijk hier: viewtopic.php?p=134152#p134152
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Moet je echt een abonnement o.i.d. hebben bij Veronica of kan dat zonder ook?
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Disney Collections schreefCOLONMoet je echt een abonnement o.i.d. hebben bij Veronica of kan dat zonder ook?
Volgens mij is het voor alle lezers. ;) dus als je dit kunt lezen....
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disney Collections schreefCOLONMoet je echt een abonnement o.i.d. hebben bij Veronica of kan dat zonder ook?
Iedereen kan dit boeken... viewtopic.php?p=117635#p117635
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Ah, thanks!
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Ona1991 schreefCOLONIk ben van België, ik heb überhaupt nog nooit van Veronica gehoord, laat staan dat ik weet wat het is (ja nu wel omdat ik via google zag dat het één of ander tijdschrift is). Wij gaan altijd in november en zijn er nog nooit geweest tijdens dit event. Er is online ook niks over te vinden buiten hier op het forum en bij OAD, dus ja voor mij is dit wel "plots". :)
Ik ga niet elke touroperator in Europa af om te kijken of die toevallig een groot event op poten zetten. Als je een datum uitkiest wetende dat weekends in november altijd rustig zijn (of althans véél rustiger dan die in December) om zo het kerstseizoen mee te pikken zonder drukte, ja dan vind je dat niet fijn als er dan zoiets blijkt te zijn.

Overigens is de stelling "weekends zijn altijd druk" niet altijd correct. Ik weet uit ervaring dat het gewoonlijk eerder is "zaterdagen zijn altijd druk". Zondagen daarentegen vallen gewoonlijk verrassend goed mee, omdat er dan veel minder dagjesmensen zijn en de mensen die het weekend spenderen vaak al vroeg huiswaarts keren omdat ze nog een redelijke rit/vlucht voor de boeg hebben. Die vlieger gaat niet op voor schoolvakanties en feestdagen enzo, maar in de "normale" weekends meestal wel.
Ik snap het helemaal hoor, het Veronica Weekend staat in mijn jaarlijst ook aangeduid als 'vermijden' omdat ik denk dat het te druk is naar mijn zin... (net als alle lange weekends van buurlanden die tegelijk vallen, en zoveel mogelijk de gelijkvallende schoolvakanties)
we gaan wel regelmatig, ik probeer toch altijd te vermijden dat ik in een mensenmassa moet rondslenteren waar ik me bijna niet kan bewegen zonder iemand aan te raken... my personal bubble needs breathing room :mrgreen:
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar