Disney FanDaze

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

thierry_mat schreefCOLONWat bedoelen ze met de picture spot?
Vroeg ik mij ook al af. Misschien zal je van figuren fotos kunnen nemen zonder erbij te staan?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Prins Adam schreefCOLON
thierry_mat schreefCOLONWat bedoelen ze met de picture spot?
Vroeg ik mij ook al af. Misschien zal je van figuren fotos kunnen nemen zonder erbij te staan?

Ik hoop dat je er dan ook kunt bij staan
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

thierry_mat schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
thierry_mat schreefCOLONWat bedoelen ze met de picture spot?
Vroeg ik mij ook al af. Misschien zal je van figuren fotos kunnen nemen zonder erbij te staan?

Ik hoop dat je er dan ook kunt bij staan
Dat zal met wachten zijn...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

Ik hoop dat je er dan ook kunt bij staan[/quote]Dat zal met wachten zijn...[/quote]


zou de oranje easy access pass bruikbaar zijn op de fandaze?
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Exclusieve Merchandise tijdens Fandaze

Afbeelding

Als je een fan bent van het goddelijke, zul je dol zijn op deze echt magische souvenirs van Disney FanDaze-collectie die je nergens anders ter wereld zult vinden.

Bron Fandaze
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

DLP bevestigt dat de conferentie met Andreas Deja
45 minuten zou duren


Afbeelding

Houd hiermee rekening binnen je planning!

bron:Indiana Johns Adventure
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Boek je ticket voor Disney’s grootste fanevenement; de Disney FanDaze Inaugural Party!
Met unieke shows en onvergetelijke ontmoetingen met zeldzame Disney Figuren, waaronder de introductie van een nog nooit eerder vertoonde Disney Figuur: Ortensia! Dit is HET evenement voor alle Disney fans. Profiteer van een speciale toegang tot het Walt Disney Studios Park en geniet van de attracties, magische Disney FanDaze collector's items die je nergens anders ter wereld kunt krijgen, zeldzame Disney Figuren en fan-tastische shows.

Koop je tickets online hier: https://buff.ly/2KNJDCu

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Production Courtyard podium kreeg transformatie

Afbeelding

Bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Afbeelding

Zootopia's Judy & Nick gaan samen met Max voor het Max Live-concert naar de Fandaze Inauguration party Deze designer maakt kostuums voor de Zootopia Dancers. Zo cool! Kun je je voorstellen hoe episch de echte show zal zijn? Boek nu, zodat u het niet mist: (link: https://goo.gl/7hfW2v)

Afbeelding

Bron: Fandaze
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Prins Adam schreefCOLON
thierry_mat schreefCOLONWat bedoelen ze met de picture spot?
Vroeg ik mij ook al af. Misschien zal je van figuren fotos kunnen nemen zonder erbij te staan?
Ik veronderstel de backdrop bij de characters, zodat je in de film lijkt te staan....
zoals ze bij Chewie een backdrop hadden zodat het leek alsof je op een ruimteschip stond naast Chewie op May the 4th...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

AfbeeldingAfbeelding


* Gratis toegang tot de conferentie voor leden van de Infinity Annual Pass met een geldige speciale ticketbetaling voor de FanDaze Disney Night. Toegang op vertoon van de geldige Infinity Annual Pass, onder voorbehoud van beschikbaarheid bij Animagique® Theater.
** Prijs per persoon, afhankelijk van beschikbaarheid, alleen voor het lid van de jaarpas en maximaal 1 metgezel. Het diner wordt op vrijdag 1 juni vanaf 19.30 uur in het restaurant van Manhattan in het Disney's New York® Hotel gehouden. Aanwezigheid van Mark Huffman, Creative Director; Emmanuel Lenormand, artistiek directeur; Mirena Rada, directeur kostuum; Brad Kaye, Scenographer en Scott Erickson, muzikaal directeur.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

conferentie met Catherine Powell voor infinity passhouders en galadiner tegen betaling voor 2 met Infinity en Magic plus

Afbeelding
Afbeelding


* Gratis toegang tot de conferentie voor leden van de Infinity Annual Pass met een geldige speciale ticketbetaling voor de FanDaze Disney Night. Toegang op vertoon van de geldige Infinity Annual Pass, onder voorbehoud van beschikbaarheid bij Animagique® Theater.
** Prijs per persoon, afhankelijk van beschikbaarheid, alleen voor het lid van de jaarpas en maximaal 1 metgezel. Het diner wordt op vrijdag 1 juni vanaf 19.30 uur in het restaurant van Manhattan in het Disney's New York® Hotel gehouden. Aanwezigheid van Mark Huffman, Creative Director; Emmanuel Lenormand, artistiek directeur; Mirena Rada, directeur kostuum; Brad Kaye, Scenographer en Scott Erickson, muzikaal directeur.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Afbeelding

Wees de eerste om meer geheimen te weten over het grote renovatieproject van Phantom Manor, wanneer u de exclusieve Tom Fitzgerald-conferentie bijwoont.

Bron Fandaze
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Geniet van de Disney FanDaze – Full Theme Song, speciaal voor de Disney Fandaze Party in de Walt Disney Studios op 2 juni 2018!



Bij het begin van het lied hoor je de eerste noten van de Mickey Mouse Club song. Zijn alle Mouseketeers klaar voor zaterdag?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik heb er zin in!! Helemaal nu ik zag dat de Starlit vrijdag al begint ipv zaterdag :D
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar