[2018] Disney Loves Jazz, Soiree of Jazz

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Disney Loves Jazz, Soiree of Jazz in Disneyland Parijs

Afbeelding
 

Disneyland Paris heeft een "Disney Loves Jazz, Soiree of Jazz" aangekondigd in het Walt Disney Studios Park op zaterdag 29 september 2018, van 20.00 uur tot 01.00 uur.


Gasten zullen een leuke nacht beleven op het ritme van de jazzmuziek met optredens van meerdere artiesten in het park, en voor de eerste keer in Disneyland Paris zullen internationaal gerenommeerde artiesten * een concert geven tijdens Jazz Loves Disney !

Disney Loves Jazz, Soiree of Jazz in Disneyland Parijs, is ook de gelegenheid om unieke momenten te delen met de meest jazzachtige Disney-figuren en 's nachts de populairste attracties te beleven!

Afbeelding

Tickets zijn te koop vanaf 17 mei 2018.

* Namen zullen in een later stadium worden aangekondigd

Bron: salon Mickey
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Oooh! Mijn vriend houdt van jazz! Goede reden om het serieus te overwegen hier naar toe te gaan!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Jeej! Met veel pijn en moeite kaartjes voor deze avond kunnen kopen!!!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

Cynderella schreefCOLONJeej! Met veel pijn en moeite kaartjes voor deze avond kunnen kopen!!!
Ik heb er ook besteld mede dankzij ed92 die altijd links plaatsen naar ticket pagina ,anders zou ik het niet gevonden hebben.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

disneyzot schreefCOLON
Cynderella schreefCOLONJeej! Met veel pijn en moeite kaartjes voor deze avond kunnen kopen!!!
Ik heb er ook besteld mede dankzij ed92 die altijd links plaatsen naar ticket pagina ,anders zou ik het niet gevonden hebben.
Ik heb gebeld ivm de Magic plus korting.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Boek nu je tickets voor Disney Loves Jazz, Soiree Jazz op 29 september 2018

Afbeelding

https://www.booktickets.disneylandparis ... P0/SP0.htm

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Afbeelding


- China Moses
- Hugh Coltman
- Myles Sanko
- Robin McKelle
- Ben l’Oncle Soul
... en vele andere zullen optreden op het podium van Moteurs action.

bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Disney Loves Jazz, Soiree of Jazz komt naar Disneyland Paris

Afbeelding

Exclusief evenement op 29 september 2018


Een geheel nieuwe beleving komt naar Disneyland Paris op 29 september 2018. Disney Loves Jazz, Soiree of Jazz is een exclusief evenement van één nacht voor het hele gezin, met een combinatie van live jazzmuziek, ontmoetingen met de Disney Figuren, spannende attracties en Jazz Loves Disney in concert.

Het was in 1919 in Frankrijk dat Walt Disney voor het eerst naar jazz luisterde, de muziekgenre dat uiteindelijk zijn favoriet zou worden. Jaren later is jazzmuziek onderdeel geworden van de Disney-erfenis door de onvergetelijke soundtracks van films als Jungle Boek, De Aristokatten of zelfs de Toy Story films en de populaire Jazz Loves Disney-albums.

In 2018 gaat de traditie verder met Disney Loves Jazz, Soiree of Jazz in Disneyland Paris. Deze gloednieuwe ervaring maakt op 29 september 2018 van het Walt Disney Studio Park het meest verrassende muzikale podium!

Het Walt Disney Studios Park is één nacht dé plek voor iedereen die graag naar jazzmuziek luistert, swingt en danst. In een ontspannen sfeer tijdens de vroege herfst kunnen gasten genieten van verschillende jazzstijlen met live muzikanten in het park. Daarnaast zijn enkele attracties geopend en nemen hele speciale Disney-vrienden deel aan het feest.

Maar dat is nog niet alles: op deze unieke avond brengen wereldberoemde artiesten zoals China Moses, Hugh Coltman, Myles Sanko, Robin McKelle, Ben l’Oncle Soul en nog veel meer de magie van Disney en jazz tot leven tijdens Jazz Loves Disney in concert. Geïnspireerd door de Jazz Loves Disney-albums, neemt deze exclusieve show het podium van Moteurs… Action! Stunt Show Spectacular over, waar de meest geliefde Disney-nummers een swingende jazz twist krijgen.

Tijdens Disney Loves Jazz, Soiree of Jazz in Disneyland Paris kunnen gasten ook genieten van gerechten en traktaties uit heel Europa. Het evenement valt namelijk samen met de laatste avond van Le Rendez-Vous Gourmand de Disneyland Paris.

Tickets voor Disney Loves Jazz, Soiree of Jazz in Disneyland Paris zijn vanaf vandaag te koop via de Speciale Evenementen pagina op http://www.disneylandparis.com.

Afbeelding

bron: Disneyland Paris
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Reserveren via BE of NL pagina gaat niet. Enkel alleen nog FR of UK. Vanaf 30 mei pas voor andere landen werd aan de telefoon verteld.
Ik kon dan in eerste instantie ook geen tickets kopen, maar na de vraag waar ik hierover een klacht kon indienen ivm discriminatie, werd ik eerst 5 minuten in de wacht gezet omdat ze moest opzoeken waar dit kon en toen ze terug kwam aan de telefoon, vertelde ze mij dat het mijn geluksdag was en ze het toch kon regelen!

Magic plus en Infinity krijgen bovendien korting!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Afbeelding

Het Walt Disney Studios Park staat zaterdag 29 september 2018 van 20.00 tot 01.00 helemaal in het teken van Disney Loves Jazz, de Jazzavond in Disneyland Paris! Geniet van een geweldige avond met tal van muzikanten die het Park vullen met swingende jazz en bezoek het allereerste Jazz Loves Disney concert in Disneyland Paris, met internationaal bekende artiesten. Je zult je ogen en oren niet geloven!

Nieuw: een geweldige jazzavond!
Swing op het ritme van de jazz, van gypsy tot electro, in het Walt Disney Studios Park en deel unieke momenten met de coolste Disney Figuren.
En dat is nog niet alles, want speciaal voor jou gaan er attracties open en kun je aanschuiven bij de laatste Rendez-Vous Gourmand om de beste Europese wijnen en gerechten te proeven*!

Nieuw: Exclusief Jazz Loves Disney concert!
Bezoek een fantastisch concert met international bekende artiesten : China Moses, Hugh Coltman, Robin McKelle, Ben l'Oncle Soul en Myles Sanko zijn de eerste artiesten die worden onthuld om hulde te brengen aan de mooiste en meest symbolische deuntjes van de magische wereld van Walt Disney ten gehore op het podium van Motors Actions! Stunt Show Spectacular. Blijf luisteren, meer info volgt.*
Premium Disney Loves Jazz, de Jazzavond in Disneyland Paris-ticket vereist.
*Artiesten en programma onder voorbehoud, kunnen op ieder moment gewijzigd worden

Premium- of standaardticket: maak je keuze!

Boek nu door te bellen naar het nummer Voor België 078 15 60 28 (Lokaal tarief), voor Nederland 0900 34 76 39 65 (€1.00 per gesprek).
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Gisteren de tickets ontvangen! Nu aftellen!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Cynderella schreefCOLONGisteren de tickets ontvangen! Nu aftellen!
Leuk!! Alvast heel veel plezier!

Ik lees hierboven dat er twee verschillende tickets zijn. Welke heb je gekocht? Weet je misschien ook de verschillen?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Lars1978 schreefCOLON
Cynderella schreefCOLONGisteren de tickets ontvangen! Nu aftellen!
Leuk!! Alvast heel veel plezier!

Ik lees hierboven dat er twee verschillende tickets zijn. Welke heb je gekocht? Weet je misschien ook de verschillen?
Dankje!
De Premium geeft toegang tot het "concert" van Disney loves jazz met diverse jazz artiesten op de plaats van "Moteurs... Action! Stunt show spectacular". De standaard heeft dit niet. Dat is het enige verschil. Ik heb Premium tickets daar mijn vriend erg van de jazz is en de artiesten dan ook aanspreekt.
Het verschil is natuurlijk ook de prijs: standaard €49,-, Premium €69,-. Met m'n Magic plus pas kreeg ik 10% korting.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

De officiële promo video voor Disney Loves Jazz in Disneyland Paris

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ontdek alle info over Disney loves Jazz

Afbeelding
http://www.disneylandparis.be/nl/evenem ... oves-jazz/
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Selah Sue sluit zich aan op het Disney Loves Jazz-feest op 29 september 2018!

Ontdek een geheel nieuwe ervaring in Disneyland Parijs! Disney Loves Jazz, A Jazz Party in Disneyland Paris is een nieuw exclusief evenement voor het hele gezin, met jazzmuzikanten, originele Disney-figuren, attracties voor iedereen en het uitzonderlijke Jazz Loves Disney-concert. De zangeres Selah Sue sluit zich aan bij China Moses, Ben Uncle Soul en vele anderen voor dit evenement!


Afbeelding

In Frankrijk, in 1919, luistert Walt Disney voor de eerste keer naar Jazz, een genre dat zijn favoriete genre zou worden. Sindsdien is jazz een integraal onderdeel van het Disney-erfgoed, door de muziek en onvergetelijke liedjes van films zoals The Jungle Book, The Aristocats of de Toy Story-sage, maar ook via de hitalbums Jazz Loves Disney.

In 2018 gaat deze traditie verder met Disney Loves Jazz, A Jazz Party in Disneyland® Parijs. Deze gloednieuwe ervaring zal Walt Disney Studios® Park transformeren in een geweldige muziekscene op 29 september 2018!

Afbeelding

Op een unieke avond verwelkomt Walt Disney Studios Park iedereen die graag luistert, danst en swingt op het ritme van de jazzmuziek. In de zachte sfeer van een herfstavond zullen de muzikanten bezoekers naar het ritme van verschillende jazzstijlen brengen. Disney-personages zullen het feest vergezellen, terwijl de populairste attracties voor de gelegenheid open zullen zijn.

Maar dat is nog niet alles: tijdens deze uitzonderlijke avond van internationale artiesten als China Moses, Hugh Coltman, Myles Sanko, Robin McKelle Ben l'Oncle Soul en vele anderen, zullen zij op het podium van Motors Action! Stunt Show Spectacular voor een uitstekende uitvoering van Jazz Loves Disney in Concert zorgeb. Geïnspireerd door Disney Loves Jazz-albums, zal dit exclusieve concert de mooiste Disney-liedjes opnieuw bekijken op het ritme van de jazz.

Afbeelding

Disney Loves Jazz, A Jazz Party in Disneyland® Paris is de perfecte gelegenheid om een ​​onvergetelijke avond door te brengen met familie of vrienden. Bezoekers kunnen tijdens de laatste avond van Rendez-Vous Gourmand Disneyland Parijs genieten van recepten en gerechten uit heel Europa. Tickets zijn nu verkrijgbaar: ga naar de sectie speciale evenementen van disneylandparis.com.

Afbeelding

Evenement onderhevig aan verandering, inclusief artiesten en programmeren, en kan op elk moment worden geannuleerd, vooral vanwege weersomstandigheden. Voor toegang tot dit evenement is een afzonderlijk verkrijgbaar kaartje vereist, verkrijgbaar bij alle Disneyland Paris verkooppunten, op disneylandparis.com, per telefoon of bij de reguliere loketten. Kaarten in beperkte hoeveelheid, afhankelijk van beschikbaarheid.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar