Mastercard Reservaties

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Mastercard voordelen
Afbeelding


Als onderdeel van de partnerschapsovereenkomst tussen Mastercard en Disneyland Parijs kunnen houders van Mastercard-kaarten nu onder bepaalde voorwaarden,
genieten van permanente voordelen, de dag van hun bezoek aan Disneyland Parijs.


Deze voordelen zijn beschikbaar bij City Hall en Studio Services en kunnen op de dag van het bezoek alleen worden geboekt en zijn dezelfde dag nog geldig.
Vanaf midden juni zal een flyer met voordelen, geschiktheidscriteria en beperkingen op verzoek beschikbaar zijn in de conciërgediensten van alle Disney Hotels, city hall en de studioservices.

3 voordelen met je mastercard :

1.Plaatsen reserveren voor shows (afhankelijk van het aantal beschikbare plaatsen)kan je boeken met je Mastercard op de dag van het bezoek in City Hall en Studio Services( 1 MasterCard voor 1 volwassene en maximaal 4 metgezellen).
Deze service is afhankelijk van beschikbaarheid en geeft geen toegang tot voorrang in het theater waar zitplaatsen zijn gereserveerd. Eén reservering per dag en per Mastercardhouder.

2. Voor de aankoop met Mastercard van een VIP-tour van 5 uur met een Mastercard wordt het 6e uur, gratis aangeboden.
Beschikbaarheid en reserveringen alleen op de dag van het bezoek aan City Hall of Studio Services.

3. Voor de aankoop van een rondleiding met een Mastercard krijg je een directe toegang tot een attractie naar keuze (afhankelijk van beschikbaarheid)


In alle drie gevallen is een ticket naar de Disney Parken vereist om de voordelen te ontvangen
.

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Bijzondere omschrijvingen van de acties. Hopelijk geeft de flyer en de daadwerkelijke uitwerking meer inzicht.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik had op een Duitse pagina al gezien dat je bv voor Mickey and the Magician een kaartje kon krijgen. Vervolgens moet je met dat kaartje nog steeds een half uur van te voren aanwezig zijn. Niet een heel groot voordeel dus denk ik?
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

olafLover schreefCOLONIk had op een Duitse pagina al gezien dat je bv voor Mickey and the Magician een kaartje kon krijgen. Vervolgens moet je met dat kaartje nog steeds een half uur van te voren aanwezig zijn. Niet een heel groot voordeel dus denk ik?
Heb wel dankzij Annet ontdekt dat reservaties voor shows gewoon gratis zijn. Als je dus van te voren reservering maakt ben je zeker van een goede plaats. 30minuten voor aanvang aanwezig zijn is (op drukke dagen) vaak een must en garandeert niet altijd de beste plaats. Ga ik zeker eens proberen de volgende keer!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

De mastercard plaatsen zijn de eerste twee rijen na het gangpad, ik vind het dus wel zeker een voordeel dat de moeite waard is...
(Waar de acteurs tijdens het LK stuk dus langskomen en interactie met het publiek doen)

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Folder met alle voordelen van Mastercard nu te verkrijgen bij City Hall

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Gaat dit dan over te betalen voordelen? Of voordelen die je krijgt als je een mastercard hebt?
Is er toevallig ook een foto van wat er in staat? :- P
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Annabelle schreefCOLONGaat dit dan over te betalen voordelen? Of voordelen die je krijgt als je een mastercard hebt?
Is er toevallig ook een foto van wat er in staat? :- P
Info is zelfde als hier, maar in Frans
Japperboy schreefCOLONMastercard voordelen
Afbeelding


Als onderdeel van de partnerschapsovereenkomst tussen Mastercard en Disneyland Parijs kunnen houders van Mastercard-kaarten nu onder bepaalde voorwaarden,
genieten van permanente voordelen, de dag van hun bezoek aan Disneyland Parijs.


Deze voordelen zijn beschikbaar bij City Hall en Studio Services en kunnen op de dag van het bezoek alleen worden geboekt en zijn dezelfde dag nog geldig.
Vanaf midden juni zal een flyer met voordelen, geschiktheidscriteria en beperkingen op verzoek beschikbaar zijn in de conciërgediensten van alle Disney Hotels, city hall en de studioservices.

3 voordelen met je mastercard :

1.Plaatsen reserveren voor shows (afhankelijk van het aantal beschikbare plaatsen)kan je boeken met je Mastercard op de dag van het bezoek in City Hall en Studio Services( 1 MasterCard voor 1 volwassene en maximaal 4 metgezellen).
Deze service is afhankelijk van beschikbaarheid en geeft geen toegang tot voorrang in het theater waar zitplaatsen zijn gereserveerd. Eén reservering per dag en per Mastercardhouder.

2. Voor de aankoop met Mastercard van een VIP-tour van 5 uur met een Mastercard wordt het 6e uur, gratis aangeboden.
Beschikbaarheid en reserveringen alleen op de dag van het bezoek aan City Hall of Studio Services.

3. Voor de aankoop van een rondleiding met een Mastercard krijg je een directe toegang tot een attractie naar keuze (afhankelijk van beschikbaarheid)


In alle drie gevallen is een ticket naar de Disney Parken vereist om de voordelen te ontvangen
.

Afbeelding
Deze voordelen zijn gratis en te gebruiken bij vertoon van je Mastercard (tot zolang voorraad strekt).
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Ik weet het niet, maar ik krijg er toch een beetje een gevoel van "blij met een dode mus" van. Met slechts 20 tickets per voorstelling... Anyway, het is een gevoel en niet gebaseerd op ervaringen...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Reservaties zijn mogelijk met Mastercard voor Marvel: Super Heroes united

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bron: Curious Axell
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

In bovenstaande post zie ik het tijdstip 14:45u staan. Dan vermoed ik dat er een verschil is tussen weekenden en doordeweekse dagen. Ik heb afgelopen zaterdag namelijk gevraagd naar tijden en toen kreeg ik te horen dat alléén voor de show van 16:15u deze 'mastercard-tickets' beschikbaar werden gesteld.
Ik dacht dat er juist voor ieder tijdstip enkele kaartjes beschikbaar waren, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Nog iemand ervaring hiermee?

(Helaas dus niet gegaan vanwege een diner-reservering om 16u).
Over een tijdje maar weer eens proberen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Algemene uitleg Mastercard reservatie

Afbeelding

Gratis service enkel beschikbaar voor Mastercardhouders op de dag van het bezoek op een first-come, first-served basis. Geldig voor iedere geldige creditcard voorzien van het Mastercard logo. De kaarthouder moet 18 jaar of ouder zijn en een ID kan gevraagd worden. Deelnemers moeten beschikken over een geldig entreebewijs op de dag van hun bezoek. Geldig voor één kaarthouder en een maximum van vier gasten, met tenminste één volwassene. Één reservering per dag en per kaarthouder. Reserveringen zijn mogelijk ten laatste één uur voor aanvang van de show. Iedere deelnemer ontvangt een showticket ter bevestiging van de reservering. Deelnemers moeten ten laatste dertig minuten voor aanvang van de show zich melden aan het theater. Gereserveerde plaatsen worden tien minuten voor aanvang van de show vrijgegeven indien deze niet aangemeld zijn. De reservering geeft je recht op een gegarandeerde plaats in het theater, maar geeft geen voorrang op de toegang van het theater. Niet voor verkoop, niet uitwisselbaar, niet omgewisseld worden voor de waarde van het ticket, kan niet vervangen worden in geval van verlies of diefstal. Afhankelijk van dagelijkse beschikbaarheid van gereserveerde plaatsen in het theater. Showtijden en -plaatsen zijn onderhevig aan veranderingen, vertragingen of annulering zonder voorafgaande kennisgeving.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Afbeelding

speciale VIP plaatsen voor "Mickey's Christmas Big Band" en "Merry Jolly Jingles" in de Studios kunnen gereserveerd worden met een MasterCard ( afhankelijk van beschikbare plaatsen)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
goofy87
Member
Member
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013, 11:22

Kan je ook in het Disneyland park (City Hall) reserveren voor een show in de Studios of moet je dan echt in de Studio's Services hiervoor zijn?
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Je kunt zowel bij Studio Services als City Hall terecht. Ga wel zo vroeg mogelijk, want enkel bepaalde showtijden hebben deze plaatsen en op=op.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar