Village Nature Paris

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Je mag op vertoon van je Villages Nature polsbandjes naar binnen tijdens de Magic Time. We hebben het gisteren bij City Hall gevraagd en vanochtend uitgeprobeerd!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

Ik overweeg over 3 weken naar dit park te gaan. Weet iemand of ik me kan redden met engels? Spreek nauwelijks frans, ook nooit nodig gehad in de partner hotels.
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

edisney schreefCOLONIk overweeg over 3 weken naar dit park te gaan. Weet iemand of ik me kan redden met engels? Spreek nauwelijks frans, ook nooit nodig gehad in de partner hotels.
Met Engels lukt het wel hoor. Trouwens komt veel personeel uit dlp en heb je niet echt veel contact met personeel..
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Afbeelding

Er is geen korting voor jaarkaarthouders en je kan gratis gaan zwemmen als je in Disney's Davy Crockett ranch verblijft tot eind juli.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ik vond het leuk om eens te gaan zwemmen (via Davy Crockett ranch) maar zou daar nooit zoveel geld aan geven om eens dag te gaan zwemmen.

Misschien wel eens weekendje boeken als promotie is, want wel mooi park...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ik zou persoonlijk ook niet zoveel geld betalen om er alleen te gaan zwemmen hoor.
Het is een super mooi zwembad, maar geen 50 euro p.p. waard.
Toen wij er waren in mei, waren er ook een aantal glijbanen gesloten wat erg jammer was.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tinkerbelletje schreefCOLONIk zou persoonlijk ook niet zoveel geld betalen om er alleen te gaan zwemmen hoor.
Het is een super mooi zwembad, maar geen 50 euro p.p. waard.
Toen wij er waren in mei, waren er ook een aantal glijbanen gesloten wat erg jammer was.
25 euro voor een halve dag.... dat is voor de meesten al genoeg. Al is het nog niet gratis natuurlijk.
Denk dat het ook niet de bedoeling is dat het zwembad vol zit met volk die voor paar euro komt. Het is ook wel wat meer dan standaard zwembad.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Spookie
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2014, 17:10

hoie ,

een vraagje, is het mogelijk om mensen te bezoeken die een weekverblijf hebben op nature village park, men schoonouders paseren nl. in die week en we vroegen ons nu af of ze dan gewoon effe konden langskomen, bij andere centerparcs parken, was dit wel mogelijk, maar hier ben ik niet zeker, iemand een idee?
alvast bedankt
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Spookie schreefCOLONhoie ,

een vraagje, is het mogelijk om mensen te bezoeken die een weekverblijf hebben op nature village park, men schoonouders paseren nl. in die week en we vroegen ons nu af of ze dan gewoon effe konden langskomen, bij andere centerparcs parken, was dit wel mogelijk, maar hier ben ik niet zeker, iemand een idee?
alvast bedankt
Er is de mogelijkheid maar vrees tegen betaling. Er zijn ook 2 ingangen, eentje voor de mensen die er verblijven en eentje voor dagbezoekers. De prijs is 25 euro voor halve dag en 50 euro voor volledige dag.
Weet niet als je niet wilt zwemmen, je gratis zou binnen mogen....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Boek nu voor Village Nature vlakbij Disneyland Paris en krijg tot 35% korting! Kijk hier: https://buff.ly/2PSptKY

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Als je er logeert krijg je dan kaartjes op naam voor het zwembad? Vrienden zitten er de herfstvakantie met de kinderen. Ik ga er met mijn dochter een dag naartoe, bezoeken. Zij willen mijn dochter dan meenemen naar het zwembad, dan blijft de moeder bij mij. Theoretisch is er dan een zwemkaartje over die dag. Weten jullie dat? Of je die dan gewoon kan gebruiken? Normaal wel bij Center Parcs, dan krijg je gewoon kaartje voor het aantal personen in je geboekte huisje.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mushu schreefCOLONAls je er logeert krijg je dan kaartjes op naam voor het zwembad? Vrienden zitten er de herfstvakantie met de kinderen. Ik ga er met mijn dochter een dag naartoe, bezoeken. Zij willen mijn dochter dan meenemen naar het zwembad, dan blijft de moeder bij mij. Theoretisch is er dan een zwemkaartje over die dag. Weten jullie dat? Of je die dan gewoon kan gebruiken? Normaal wel bij Center Parcs, dan krijg je gewoon kaartje voor het aantal personen in je geboekte huisje.
Je krijgt een armbandje als je er slaapt en telkens je binnen of buiten gaat wordt er toch wel gecontroleerd. Ze kunnen moeilijk elke naam controleren maar kijken wel in de auto.
Als je als dagbezoeker langswilt zal je moeten betalen 25euro voor halve dag en 50 euro vool ganse dag. Of je gaat zwemmen maakt niet uit. De dagbezoekers hebben ook aparte ingang (oude Davy Crockett ingang)
Kijk paar berichten terug...
https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 75#p134775
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Prins Adam schreefCOLON
Mushu schreefCOLONAls je er logeert krijg je dan kaartjes op naam voor het zwembad? Vrienden zitten er de herfstvakantie met de kinderen. Ik ga er met mijn dochter een dag naartoe, bezoeken. Zij willen mijn dochter dan meenemen naar het zwembad, dan blijft de moeder bij mij. Theoretisch is er dan een zwemkaartje over die dag. Weten jullie dat? Of je die dan gewoon kan gebruiken? Normaal wel bij Center Parcs, dan krijg je gewoon kaartje voor het aantal personen in je geboekte huisje.
Je krijgt een armbandje als je er slaapt en telkens je binnen of buiten gaat wordt er toch wel gecontroleerd. Ze kunnen moeilijk elke naam controleren maar kijken wel in de auto.
Als je als dagbezoeker langswilt zal je moeten betalen 25euro voor halve dag en 50 euro vool ganse dag. Of je gaat zwemmen maakt niet uit. De dagbezoekers hebben ook aparte ingang (oude Davy Crockett ingang)
Kijk paar berichten terug...
https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 75#p134775

Oke, maar dat zou betekenen dat je ook niet gewoon langs kan gaan bij familie/vrienden die daar logeren.??
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Mushu schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
Mushu schreefCOLONAls je er logeert krijg je dan kaartjes op naam voor het zwembad? Vrienden zitten er de herfstvakantie met de kinderen. Ik ga er met mijn dochter een dag naartoe, bezoeken. Zij willen mijn dochter dan meenemen naar het zwembad, dan blijft de moeder bij mij. Theoretisch is er dan een zwemkaartje over die dag. Weten jullie dat? Of je die dan gewoon kan gebruiken? Normaal wel bij Center Parcs, dan krijg je gewoon kaartje voor het aantal personen in je geboekte huisje.
Je krijgt een armbandje als je er slaapt en telkens je binnen of buiten gaat wordt er toch wel gecontroleerd. Ze kunnen moeilijk elke naam controleren maar kijken wel in de auto.
Als je als dagbezoeker langswilt zal je moeten betalen 25euro voor halve dag en 50 euro vool ganse dag. Of je gaat zwemmen maakt niet uit. De dagbezoekers hebben ook aparte ingang (oude Davy Crockett ingang)
Kijk paar berichten terug...
https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 75#p134775

Oke, maar dat zou betekenen dat je ook niet gewoon langs kan gaan bij familie/vrienden die daar logeren.??
Nee, je kan het park niet op zonder een toegangsarmband. Die krijg je enkel als daar verblijft, of als je een dagticket gekocht hebt. In een pretpark kan je ook niet "langsgaan" zonder een geldig toegangsticket. ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Kan niet in Village Nature inderdaad
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar