Disney's Photo Pass

Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Hallo, mijn photo pass abonnement is vervallen met onze jaarkaart. Hoelang blijven de foto's op de account staan? Klopt het dat dit nog een jaar is?

Momenteel geen photo pass omdat onze jaarkaart maar 6 maand geldig is. Wanneer ik nieuwe betaalde jaarkaart zal nemen in september zal ik terug een photo pass nemen.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

De fotopass is niet zo strikt gekoppeld aan je jaarkaart dat hij met het verlopen van je jaarkaart niet meer geldig is. Hij is gewoon tot een jaar na aankoop geldig. Aangezien je bij een betalende jaarkaart vier maanden gratis krijgt, kan je prima overwegen nu een fotopas te kopen, hij is nl langer dan 6 maanden geldig dan.

Maar voor je oorspronkelijke vraag. De foto’s blijven beschikbaar een jaar nadat de laatste foto genomen is :)
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Ona1991 schreefCOLONFoto's bij character meets duurt bijna altijd langer, die staan er nooit gelijk op. Ik zet altijd in mijn gsm het tijdstip dat we gemeet hebben voor de zekerheid. Mochten ze na een aantal uren of 's avonds nog niet verschenen zijn, kan je ze dan altijd in één van de winkeltjes manueel laten toevoegen met het geschatte tijdstip. de CM's kunnen deze zo vrij vlot terug vinden. ;)
Mama van prinsesjes schreefCOLONIk laat ook altijd een foto maken met een eigen toestel bij meets, dat maakt het zoeken vaak makkelijker. Helaas ervaring mee gehad.
Ah dat zijn super goeie tips! Daar ga ik volgende keer aan proberen denken :-)
Tinkerbell007
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2011, 13:06

Hallo iedereen, ik heb even een vraagje. Mijn man heeft een Photopass + van zijn Infinity jaarpas. Ikzelf heb geen jaarpas maar ga in mei wel met een vriendin naar Disney. Kan ik zijn Photopass + meenemen of gaan ze echt controleren of ik een jaarpas heb...? Vind het namelijk een beetje zonde om zoveel te betalen voor een Photopass terwijl we er gewoon eentje thuis hebben liggen.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Tinkerbell007 schreefCOLONHallo iedereen, ik heb even een vraagje. Mijn man heeft een Photopass + van zijn Infinity jaarpas. Ikzelf heb geen jaarpas maar ga in mei wel met een vriendin naar Disney. Kan ik zijn Photopass + meenemen of gaan ze echt controleren of ik een jaarpas heb...? Vind het namelijk een beetje zonde om zoveel te betalen voor een Photopass terwijl we er gewoon eentje thuis hebben liggen.
Ik zou voor de zekerheid de jaarpas ook meenemen, mochten ze die vragen kan je die voorleggen en gewoon zeggen van ja die is van mijn man.
Kzou dan wel niet zeggen dat hij er niet bij is, maar dat hij even wat anders gaan doen is ofzo. ;)
De kans dat ze hem vragen is vrij klein hoor, heb ze dat eigenlijk nog niet zo vaak weten doen. Maar als je de jaarpas bij je hebt en aangeeft dat hij van je man is zie ik niet in waarom ze daar een probleem van zouden maken.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Telly
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2016, 21:29

Staan de fotografen enkel bij de characters of ook bij het kasteel bijvoorbeeld?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Telly schreefCOLONStaan de fotografen enkel bij de characters of ook bij het kasteel bijvoorbeeld?
Soms
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Prins Adam schreefCOLON
Telly schreefCOLONStaan de fotografen enkel bij de characters of ook bij het kasteel bijvoorbeeld?
Soms
Als ze er staan, zie je meestal een uitgeklapte parasol op centraal plaza
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

Ik heb wel eens gehoord dat je disney kan mailen als er foto's missen op de photopass. Ik was zaterdag bij de fandaze maar mis nu een aantal foto. Zondagochtend stond er nog niets op en werd verteld dat het even kon duren. Inmiddels heb ik al veel foto's maar mis 1 set.
Weet iemand waar ik naartoe kan mailen met de vraag of ze alsnog mijn foto's kunnen uploaden?
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Denk dat je gewoon via de Photopass website contact kan opnemen...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

edisney schreefCOLONIk heb wel eens gehoord dat je disney kan mailen als er foto's missen op de photopass. Ik was zaterdag bij de fandaze maar mis nu een aantal foto. Zondagochtend stond er nog niets op en werd verteld dat het even kon duren. Inmiddels heb ik al veel foto's maar mis 1 set.
Weet iemand waar ik naartoe kan mailen met de vraag of ze alsnog mijn foto's kunnen uploaden?
Mis je die van Joy and Sadness toevallig want wij ook. In dat geval wacht ik nog even met contact op nemen :)
Gebruikers-avatar
edisney
Member
Member
BerichtenCOLON 83
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2014, 17:55

Toulouse schreefCOLON
edisney schreefCOLONIk heb wel eens gehoord dat je disney kan mailen als er foto's missen op de photopass. Ik was zaterdag bij de fandaze maar mis nu een aantal foto. Zondagochtend stond er nog niets op en werd verteld dat het even kon duren. Inmiddels heb ik al veel foto's maar mis 1 set.
Weet iemand waar ik naartoe kan mailen met de vraag of ze alsnog mijn foto's kunnen uploaden?
Mis je die van Joy and Sadness toevallig want wij ook. In dat geval wacht ik nog even met contact op nemen :)
Nee die staat er bij mij wel op. Wij missen de Chipmunks. Ik heb net een mail gestuurd via de website van de photopass, hopelijk kunnen ze mijn foto vinden en alsnog uploaden.
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Ik lees op Twitter dat de fandaze foto's wat tijd nemen, er zijn wel meer mensen die ze nog niet allemaal hebben. Op de schermen in het park zijn ze er wel, maar in hun account nog niet

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

PHOTOPASS+™ - Disneyland Paris

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Voor de eerste keer gisteren niks dan misére met de photopas!
Elke attractiefoto die ik probeerde toe te voegen gaf de melding "communication error with external service".
Ook mijn M&G foto's staan er nog altijd niet op. Gisteren naar Flora's Boutique gegaan voor ik vertrok, bij het scannen van mijn pas verschenen de M&G foto's dus die zouden gelinkt moeten staan zeiden ze me. Intussen nog niks. Ik heb nogal gehad dat het een aantal uren duurt maar meestal staan ze er toch 's avonds of hooguit de ochtend nadien echt wel op en nu dus nog niets.
Ik heb een mailtje gestuurd via de website en situatie uitgelegd met beschrijving van mijn outfit enzo (ik zou een foto bijvoegen maar dat gaat uiteraard niet via dat contactformulier) en vraag om ze te bezorgen.
Hoop zo dat ze ze nog terugvinden want het waren echt mooie foto's!

Iemand enig idee hoelang het gemiddeld duurt vooraleer je respons krijgt op die contactformulieren? Ik zit nu dus echt om de haverklap die photopass app te checken, ben zo bang dat ze verloren gaan zijn. :(
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar