Disney FanDaze

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Gelukkig had Panchito bij de volgende show weer beide ogen :)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

ONTDEK HIER MAX LIVE !!!

Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Laura schreefCOLON@Mickey71 Oh, ik vind de twee dames ook niet echt fijn om naar te luisteren, heel hoog stemgeluid ook...

Leuk om de foto's te zien ook! Ik vraag me af of characterks wel signeren, want ik zie alleen maar beelden van foto's nemen. Characters zijn allemaal wel erg leuk actief wat ik zo zie!

Ik vraag me af hoe lang ze uitzenden, Ducktales en Oswald show/parade nu al 2x gezien :P
Was van te voren al bekend gemaakt dat de charathers niet signeerde en dat je max 2 foto’s per meet greet mocht maken om doorstroming te behouden. En er waren er behoorlijk veel die niet kunnen signeren
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Niet signeren en foto's beperken zorgt wel voor kortere wachtrijen. Groene kaarten werden trouwens ook geweigerd.
De picture spot, waarbij de figuren graag poseerden voor jou zonder dat iemand erbij stond was ook leuk gedaan!Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ontdek hier de volledige "Insights with Disney Imagineering" conferentie met Tom Fitzgerald



Tom over The Walt Disney studios uitbreiding

Afbeelding

The Walt Disney Studios laat je een pad volgen, wat Tom Fitgerald graag vergelijkt met een boemerang: Je gaat naar animation courtyard waar je een attractie doet om dan weer naar Rock 'n Rollercoaster te gaan en terug.

The Walt Disney Studios mist een beetje het DNA van een Disney park, doordat het een Main Street en hub mist.

Met de uitbreiding van the Walt Disney Studios zorgen we voor een ander soort Main street, geïnspireerd door de Franse Tuileries. We maken een prachtige tuin wandeling die je brengt naar het meer, waar we super enthousiast over zijn. Rond het meer zul je verschillende immersieve nieuwe landen kunnen betreden van Star Wars tot Frozen.

Het huidige park mist wat van deze immersieve werelden en we hopen dit meer te kunnen geven, van waar Ratatouille ons al een beetje heeft van kunnen laten proeven. We willen dat jullie helemaal weggevoerd worden door de wereld die we gecreëerd hebben en dit op een grotere schaal.

We brengen jullie ook Frozen, waar we van weten dat vele van jullie dol op zijn. En het Frozen gedeelte wordt zowat het kasteel van dit park, waar je je meteen naar aangetrokken zult voelen. Je kan het een beetje vergelijken met the Matterhorn.

Je wandelt langs de prachtige tuinen naar het meer, waar je een prachtig uitzicht zult hebben, dag en nacht entertainment zal plaatsvinden, waarbij het entertainment team zijn vrije gang zal kunnen gaan

Naast Star Wars land zien we links ook Marvel land dat een combinatie zal worden van bestaande attracties te herthematiseren en het uitbreiden van de plaats voor nieuwe belevingen.

Tom over renovatie werken Phantom Manor

Afbeelding

Phantom Manor heeft een nalatenschap, dat we willen terug brengen na de renovatie werken van Phantom Manor. We haalden enkele skeletten van zolder en brengen zo de originele audio van Vincent Price terug naar de attractie. Ons team is bezig met het renoveren , vernieuwen en toevoegen van nieuwe details die ons voor eens en altijd een antwoord gaan geven op de vraag: Wie is the Phantom uit Phantom Manor?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

[2018] DisneyFanDaze - Max Live! 4K

Geniet van Max Live tijdens het Disney Fandaze event op 2 juni 2018 in Disneyland Paris.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Gisteren konden we geniet van een exclusieve brunch met de Disney Fandaze figuren in restaurant California Grill in het Disneyland Hotel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Toulouse
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2017, 00:06

Ik vond het echt een superleuke avond. Hoewel ik vooraf enorm sceptisch was over de prijzen en de diversiteit aan packages vond ik het zeer goed aangepakt van Disney aan zich. De beleving gedurende de hele avond was intens en overal waar je keek doken er characters op die je normaal nooit ziet. We hebben het geluk gehad om met een 6tal characters op de foto te staan (maar we hebben er dan ook wel voor aangeschoven). We hebben geen conferenties gedaan maar wel alle shows. Ik vond elke show op zich ook wel leuk en toch ook wel de voldoende tijd in gestoken door Disney om er wat leuks van te maken! We hebben gisteren ook alles opnieuw bekeken via de live kanalen maar moet eerlijk zeggen dat dit niet overeenstemt met de effectieve sfeer daar te plekke. Disney is in mijn ogen in hun opzet geslaagd en hebben er een feest van gemaakt voor de fans. Ik zou het volgend jaar zeker weer doen. Hopelijk is de drukte dan weer nagenoeg gelijk want dat maakte het ook wel heel erg aangenaam vertoeven (buiten het eerste uur toen het ENORM druk was op 1 plek).
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

A Duffy & friends Panel



Het verhaal van Duffy

Afbeelding

Er was een pop, een Disney-beer die ontworpen was in Florido voor Disney World. Rond 2003 kreeg Tokyo interesse om deze Disney-beer naar Japan te brengen. Maar we voelden dat 'die beer' een verhaal nodig had en een naam, Duffy, iets wat belangrijk zou zijn voor het Japanse publiek. Deze beer werd eerst enkel verkocht in een kleine winkel genaamd 'aunt peg's' in Cape Cod dat behoort tot 'The american Waterfront' in Tokyo Disney sea. We besloten om een verhaal te bedenken waarom Duffy in Cape Cod was:



Minnie gaf Mickey de beer in 'a duffel bag'(= plunje zak) en vandaar is zijn naam Duffy

Het verhaal van Shellie May

In de beginjaren ging de verkoop van Duffy zeer langzaam, maar uiteindelijk groeide de populariteit steedsmeer en meer. Gasten brachten hun Duffy beer steeds mee naar het park en begonnen hem ook kleren te geven, zowel meisjes kledij als jongens kledij. Ze begonnen hem namen te geven zoals Jill en Jake. We vonden het zeer interessant dat Fans met hun eigen verhalen kwamen en hun eigen ervaringen deelden. Daarom vonden we dat Duffy een vriend nodig heeft. En zo begonnen we te werken aan een nieuwe pop voor Duffy, een meisjes-beer.

Afbeelding

Duffy is 4 tot 5 jaar oud en had nood aan een vriendje waarmee hij kon spelen en zelf avonturen mee kon beleven. Oorspronkelijk gaven we haar de naam Daphne, Duffy & Daphne.

Toen we haar creëerden, bedachten we dat zij ook een verhaal nodig had. Dus wanneer Mickey thuis kwam van zijn verre reizen voelde Duffy zich soms wat eenzaam en had hij nood aan een vriendje. Hij wordt geïntroduceerd aan deze meisjes-beer en hij geeft haar een schelp 'shell' om rond haar nek te doen. Ze draagt de 'shell' en vandaar Shellie May.

Afbeelding

Doordat Duffy en Shellie May vrienden werden, konden we nog meer verhalen bedenken.
Door de populariteit in Japan hebben ook Hong Kong en Shanghai Disneyland hem geïntroduceerd.

Het verhaal van Gelatoni

Afbeelding

Het verhaal van Stella Lou

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Art Of Animation - Andreas Deja Conferentie



Meer info over Mushka

Afbeelding

Met de hulp van goede vrienden kwam het verhaal van"Mushka" prachtig samen. Ik ben helemaal gepassioneerd over dit project, ook al vraag ik me af en toe af of ik een kortere film had moeten kiezen voor de start van mijn jaren na Disney.
De eerste drie sceness hebben een geweldige animatiestijl, met camerabewegingen, voorlopige audio en muziek. muziek van Richard M. Sherman, gearrangeerd door de ongelooflijk getalenteerde Fabrizio Mancinelli.
De rest van de film is storyboarded. Ik heb een handvol scènes geanimeerd en het is pure vreugde om dingen tot leven te zien komen.

Meer lezen over Mushka kan hier
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar