Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

jovdv schreefCOLONIk zal mij ook eens voorstellen.
Hallo ik ben Jonas nog maar sinds een paar jaar echt fan geworden van Disney.
Hoe het komt dat het zo lang geduurd heeft weet ik echt niet maar toch heeft de magie mij te pakken gekregen.
Ook in het trotse bezit van een Infinity jaarpas sinds een paar dagen waardoor ik toch wat meer kan gaan.
Het Disney-virus is een snelwerkend ;) Hier op het forum zul je zeker je weg vinden! Van informatie over de parken tot de films en Disney-trivia en leuke weetjes! :sorc:

Veel plezier en welkom op het forum!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
D.Ramdas
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2018, 17:30

Hallo Nederlandse Disney verzamelaars! :sorc:

Graag wil ik mij aan u voorstellen. Mijn naam is Dhishan Ramdas en ik ben momenteel 4e jaars student aan de opleiding Small Business & Retail management.

Voor mijn afstudeeronderzoek wil ik de wensen en behoeften van de Nederlandse Disney verzamelaars in kaart brengen. Zouden jullie mij daarbij willen helpen door het invullen van de enquête in de onderstaande link ?

Ik heb maar 5 minuten van jullie tijd nodig! Alvast heel erg bedankt!

https://www.survio.com/survey/d/Q9J8H2A3R9D1R8X5O
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

D.Ramdas schreefCOLONHallo Nederlandse Disney verzamelaars! :sorc:

Graag wil ik mij aan u voorstellen. Mijn naam is Dhishan Ramdas en ik ben momenteel 4e jaars student aan de opleiding Small Business & Retail management.

Voor mijn afstudeeronderzoek wil ik de wensen en behoeften van de Nederlandse Disney verzamelaars in kaart brengen. Zouden jullie mij daarbij willen helpen door het invullen van de enquête in de onderstaande link ?

Ik heb maar 5 minuten van jullie tijd nodig! Alvast heel erg bedankt!

https://www.survio.com/survey/d/Q9J8H2A3R9D1R8X5O
Leuke Disney vragen in die enquête! Heb het volledig ingevuld.
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
pectoradin
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2011, 08:14

Hallo Disneyfans,

Na al geruime tijd lezer te zijn op dit blog leek het me leuk om eens wat actiever deel te nemen. Ik zal me even voorstellen:

Mijn naam is Jeroen en sinds ik mijn vrouw in 2001 heb leren kennen behoorlijk disneyminded geraakt. Na vele bezoekjes in Disneyland Parijs hebben we in 2006 voor het eerst de grote oversteek gemaakt naar Florida en die stap hebben we vervolgens in 2007, 2009 en 2012 herhaald.

Hierna hebben we ons in verband met de geboorte van onze zoon een tijdje rustig gehouden tot in 2016 het bloed weer ging borrelen en datzelfde jaar zijn wij voor de 5e keer naar Florida gevlogen en deze keer met zijn 3en.

We genieten nog steeds van ieder bezoek aan Disney en ik hoop ook veel plezier te beleven aan mijn registratie hier!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

pectoradin schreefCOLONHallo Disneyfans,

Na al geruime tijd lezer te zijn op dit blog leek het me leuk om eens wat actiever deel te nemen. Ik zal me even voorstellen:

Mijn naam is Jeroen en sinds ik mijn vrouw in 2001 heb leren kennen behoorlijk disneyminded geraakt. Na vele bezoekjes in Disneyland Parijs hebben we in 2006 voor het eerst de grote oversteek gemaakt naar Florida en die stap hebben we vervolgens in 2007, 2009 en 2012 herhaald.

Hierna hebben we ons in verband met de geboorte van onze zoon een tijdje rustig gehouden tot in 2016 het bloed weer ging borrelen en datzelfde jaar zijn wij voor de 5e keer naar Florida gevlogen en deze keer met zijn 3en.

We genieten nog steeds van ieder bezoek aan Disney en ik hoop ook veel plezier te beleven aan mijn registratie hier!
Welkom en veel plezier op dit forum.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Frank02569
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2018, 16:56

Hoi,
Mijn naam is Frank al 2 keer naar Disneyland paris geweest in de zomer van 2017 en in de meivakantie van 2018.
Van mijn 2e bezoek heb ik zelfs van de foto's die ik heb gemaakt een foto album laten maken.
En in de meivakantie van 2019 of in zomer van 2019 ben ik van plan om naar Disneyworld in Orlando te gaan.

Groetjes Frank
Glenn_w
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2018, 08:08

eventjes voorstellen. :sorc:

Wij zijn glenn(27) en cindy(26), wonen in Geel en zijn grote disney fans:)
Sinds ik 2 disney dream jaarkaarten (ondertussen magic plus jaarkaart) kado heb gedaan aan cindy voor haar verjaardag zijn we niet meer weg te houden van disneyland parijs ;)
we zijn daarom ook van plan te upgraden naar een infinity jaarkaart.

Alles van disney vinden wij natuurlijk geweldig, maar cindy haar favorieten zijn voor vooral goofy, donald duck, de mad hatter, joy, sadnessen, timon& pumba en darkwing duck.
mijn favorieten zijn: jack sparrow & barbossa, Dick Van Dyke (bv. lt robinson crusoe), timon & pumba, goofy, darkwing duck en tarzan.

We gaan nu een hele tijd naar disneyland parijs, maar omdat ons frans niet zo goed is zouden we meer nederlandstalige mensen leren kennen waarmee we eens een keertje mee kunnen afspreken ofzo aangezien niet veel van onze vrienden deze zelfde intresse heeft :(


Groeten Glenn&Cindy :goofy:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Glenn_w schreefCOLONeventjes voorstellen. :sorc:

Wij zijn glenn(27) en cindy(26), wonen in Geel en zijn grote disney fans:)
Sinds ik 2 disney dream jaarkaarten (ondertussen magic plus jaarkaart) kado heb gedaan aan cindy voor haar verjaardag zijn we niet meer weg te houden van disneyland parijs ;)
we zijn daarom ook van plan te upgraden naar een infinity jaarkaart.

Alles van disney vinden wij natuurlijk geweldig, maar cindy haar favorieten zijn voor vooral goofy, donald duck, de mad hatter, joy, sadnessen, timon& pumba en darkwing duck.
mijn favorieten zijn: jack sparrow & barbossa, Dick Van Dyke (bv. lt robinson crusoe), timon & pumba, goofy, darkwing duck en tarzan.

We gaan nu een hele tijd naar disneyland parijs, maar omdat ons frans niet zo goed is zouden we meer nederlandstalige mensen leren kennen waarmee we eens een keertje mee kunnen afspreken ofzo aangezien niet veel van onze vrienden deze zelfde intresse heeft :(


Groeten Glenn&Cindy :goofy:
Frank02569 schreefCOLONHoi,
Mijn naam is Frank al 2 keer naar Disneyland paris geweest in de zomer van 2017 en in de meivakantie van 2018.
Van mijn 2e bezoek heb ik zelfs van de foto's die ik heb gemaakt een foto album laten maken.
En in de meivakantie van 2019 of in zomer van 2019 ben ik van plan om naar Disneyworld in Orlando te gaan.

Groetjes Frank

Welkom Frank en Glenn en Cindy op ons forum
afspreken met andere Disney fans kan in dit topic

Hopelijk vinden jullie hier een bom aan informatie en veel Disney-plezier! :sorc:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
CharlotteW
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2018, 17:25

Hallo iedereen,

Ik ben Charlotte (22 jaar), kom uit Maasmechelen en studeer in Leuven. Ik ben fan van Disneyland Parijs sinds mijn ouders er met me op vakantie gingen toen ik 5 jaar was, ondertussen heb ik al enkele jaren een jaarpas (momenteel nog een Dream). Meestal ga ik er samen met mijn mama heen, maar ik ben ook al een paar keer alleen gegaan. De laatste keer heb ik er Belgische fans ontmoet en ik vond het super om eens andere fans te ontmoeten!
Ik volg het forum al een hele tijd op twitter, dus het leek me wel leuk om ook lid te worden!
Mijn favoriete film is Rapunzel en mijn favoriete Disneyfiguren zijn Knabbel en Babbel :)

Groetjes!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Welkom Charlotte,
Wat leuk dat je je hebt aangemeld, heel veel plezier hier.
Volg onze avonturen op instagram
NielsS
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2018, 21:06

Suzanc82 schreefCOLONHallo,

Via een tip van iemand, heb ik me hier aangemeld.

Wij gaan 23 juli met 8 personen naar Disney, hotel is al geboekt....alleen de abonnementen nog.....

Wie helpt ons met 10% korting en wie helpen wij met een stempel????

Gr. Suzan
ik heb je een bericht gestuurd,en hoor graag van je.

groeten,niels
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Oei, blijkbaar heb ik mezelf nog niet voorgesteld!

Ik ben een 29jarig vrouw uit België die al jaren Disney fan is.
Mijn favoriete prinses is Ariel en dit is waarschijnlijk één van de redenen waarom ik heel graag zwem.

Verschillende jaren gelden ben ik 1 dag naar Disneyland Parijs geweest omdat ik toen een gouden pin van de carrefour-actie had gewonnen. Maar zoals jullie wel weten is 1 dagje disney echt te weinig.

Ik had het toen echter druk met studeren, waardoor het nog heel lang heeft geduurd eer ik opnieuw naar Disneyland ben gegaan.

Dat was pas eind maart van dit jaar. (Eigenlijk het idee van mijn vriend.) We gingen voor 2 dagen gaan maar waren zo betoverd dat we van dag één een jaarpass hebben genomen.
Ondertussen zijn we al verschillende keren (zeker zes keer) voor één à twee dagen naar Disneyland Parijs geweest. En we hebben er nog steeds niet genoeg van!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Welkom Annabel
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Welkom en veel plezier hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Alice in Disneyland
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2018, 16:31

Hoi allemaal,

Ik ben Alice (28) uit omstreken Groningen en heb zelf thuis een prinsje (8) en prinsesje (6) die allebei ontzettend van Disney houden (zou het iets te maken hebben met mama's Disneygekte? :sorc: ). We zijn vorig jaar al een keer met het gezin naar Disneyland Parijs geweest en hebben de droom ooit ook naar Orlando te gaan. Mijn man en ik waren voor we de kinderen kregen ook al een keer samen geweest - erg romantisch! Hij vindt het vooral erg leuk dat wij het zo leuk vinden, dus samen vermaken lukt bij Disney sowieso erg goed (en stiekum vindt ie de attracties, Marvel en Walt Disney Studios ook erg tof, haha).

Heb me net vorige week bij dit forum aangemeld en hoop veel inspiratie op te doen hier! Verjaardagen van de kleintjes komen eraan, dus ik ga eens lekker rondkijken hier :-)

Fijne start van de week, iedereen!

Groetjes,
Alice
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar