Toiletten en sanitair

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Vernieuwde toiletten in studio 1

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Vernieuwde toiletten nabij Phantom Manor

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
SpookjeFee
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2016, 21:44

Misschien een gekke vraag, maar weet er iemand of er ergens toiletten zijn die niet automatisch doorspoelen? Dochter van 5 jaar slaagt echt volledig in paniek als ze op een toilet moet dat automatisch doorspoelt. En dan spreek ik echt over blinde paniek: brullen, krijsen, wenen, volledig verstijven. Het is zo erg dat we de laatste keer een afsluitbaar potje meehadden in de auto, zodat we af en toe naar de auto konden om haar te laten plassen in het potje op de parking. Anders zou ze gewoon heel de dag haar plas hebben opgehouden, wat ook niet echt gezond is natuurlijk.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

SpookjeFee schreefCOLONMisschien een gekke vraag, maar weet er iemand of er ergens toiletten zijn die niet automatisch doorspoelen? Dochter van 5 jaar slaagt echt volledig in paniek als ze op een toilet moet dat automatisch doorspoelt. En dan spreek ik echt over blinde paniek: brullen, krijsen, wenen, volledig verstijven. Het is zo erg dat we de laatste keer een afsluitbaar potje meehadden in de auto, zodat we af en toe naar de auto konden om haar te laten plassen in het potje op de parking. Anders zou ze gewoon heel de dag haar plas hebben opgehouden, wat ook niet echt gezond is natuurlijk.
Allesinds in het disneyhotel zelf (maar hebben wrs geen kindertoiletjes of toch niet gezien). Hier ook een dochter die er bang voor is :(
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

In de toiletten naast bella notte zijn er ook gewone toiletten, die niet zelf doorspoelen. Hier is de dochter haar angst voorbij, maar zij had dat ook in het begin.
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Herkenbaar probleem. Toen mijn dochter wat jonger was plakte we post it's voor de sensor. En als deze niet voor handen was zelf over de wc gaan staan dat de sensor achter je rug zit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ik hield er soms mijn hand voor. Maar zit blijkbaar met een tremor want soms begon die wel plots te flushen.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

SpookjeFee schreefCOLONMisschien een gekke vraag, maar weet er iemand of er ergens toiletten zijn die niet automatisch doorspoelen? Dochter van 5 jaar slaagt echt volledig in paniek als ze op een toilet moet dat automatisch doorspoelt. En dan spreek ik echt over blinde paniek: brullen, krijsen, wenen, volledig verstijven. Het is zo erg dat we de laatste keer een afsluitbaar potje meehadden in de auto, zodat we af en toe naar de auto konden om haar te laten plassen in het potje op de parking. Anders zou ze gewoon heel de dag haar plas hebben opgehouden, wat ook niet echt gezond is natuurlijk.
Post it over de sensor heen plakken! ;) In de hotels zijn er sowieso zonder de automatische doorspoelfunctie.
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik raak ook helemaal in paniek van die dingen, en ben aardig wat jaartjes ouder dan jullie dochter.

Ik pak een heel lang stuk toilet papier, vouw het dubbel, en dan hang ik het aan het haakje waar de wc zitjes uit komen, en beweeg m'n hand er wat voor om te zien als het helpt. 9 van de 10 keer wel.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

moorhunhe schreefCOLONIk raak ook helemaal in paniek van die dingen, en ben aardig wat jaartjes ouder dan jullie dochter.

Ik pak een heel lang stuk toilet papier, vouw het dubbel, en dan hang ik het aan het haakje waar de wc zitjes uit komen, en beweeg m'n hand er wat voor om te zien als het helpt. 9 van de 10 keer wel.
Ik heb altijd een blokje van die mini post-it's in mijn tas, dus ge zijt zeker niet alleen als volwassene hoor! Ik vindt dat gewoon vies ten eerste en ten tweede zit je zo echt niet op uw gemak op het toilet als je elk moment een natte bips kan krijgen. :P
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Post-its had ik jaren geleden ook als tip gekregen, maar dan vergat ik die natuurlijk de eerstvolgende trip, en dan heb ik het zo opgelost met het papier.

In Anaheim hebben ze ook sensors, maar die dingen werken zo goed als perfect! Die in Parijs zijn of te slecht afgesteld, of gewoon allemaal kapot -_-
Gebruikers-avatar
SpookjeFee
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2016, 21:44

Bedankt voor de tips!
Volgende keer dus zeker Post-its meenemen, en eens gaan kijken bij Bella Notte.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

vernieuwde toiletten met nieuwe indeling nabij Tower of Terror

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Ona1991 schreefCOLON
SpookjeFee schreefCOLONMisschien een gekke vraag, maar weet er iemand of er ergens toiletten zijn die niet automatisch doorspoelen? Dochter van 5 jaar slaagt echt volledig in paniek als ze op een toilet moet dat automatisch doorspoelt. En dan spreek ik echt over blinde paniek: brullen, krijsen, wenen, volledig verstijven. Het is zo erg dat we de laatste keer een afsluitbaar potje meehadden in de auto, zodat we af en toe naar de auto konden om haar te laten plassen in het potje op de parking. Anders zou ze gewoon heel de dag haar plas hebben opgehouden, wat ook niet echt gezond is natuurlijk.
Post it over de sensor heen plakken! ;) In de hotels zijn er sowieso zonder de automatische doorspoelfunctie.
Hahaha, zo grappig! Volgens mij doen er velen dat. Mijn dochter en ik ook, zit standaard in mijn "Disneyland backpack"
Groetjes

Cindy

Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik merkte afgelopen juli dat veel toiletten nu veel beter zijn!
Bij vele hingen er geen / of te hoog dat ding waar de zitjes inzitten.
Normaal trek ik dat zitje half uit, zodat het voor de sensor hangt, en de eerste x naar een toilet tijdens onze trip zag ik dat dat niet meer ging *paniek* !

Maar merkte dat de sensors veel beter waren afgesteld!
Hopelijk blijft het zo. Een enkeling bleef herhaaldelijk spoelen ookal liep je nog maar het kotje binnen :/
Hopelijk blijven ze ze een beetje in de gaten houden.

Ben al op enkele plaatsen geweest waar ze sensors gebruiken, maar DLRP spant toch echt de kroon van niet fatsoenlijk werkende.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar