Miss/Mister Café Mickey 2018

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

colin2198 schreefCOLON1. Colin2198, dit is mijn naam plus mijn geboorte datum (21 februari 1998)
2. Om meer leuke weetjes over Disney te weten komen. Zoals wat er bijvoorbeeld gebruikt in de parken en wat voor films er binnenkort uitkomen.
3. Eventueel een live blog vanuit een Disney park
4. Via de facebook pagina van Radio Disney Club
5. Ik ben enorme Disney fan en het zou toch geweldig zijn om zo’n naam te hebben.

6. Pirates of the Caribbean, Elke keer wanneer je in de attractie gaat zie ik andere details.
7. Ratatouille: The adventure, Je krijgt in deze attractie echt het gevoel dat een rat bent. Echt super knap hoe deze attractie is ontworpen, met de hitte van de oven en de geuren uit de keuken.
8. Het kasteel is mijn favoriete plek. Het kasteel geeft mij zo’n magisch gevoel dat je daadwerkelijk op vakantie/ thuis bent.
9. 1. Disney’s betoverende Kerst, de sfeer tijdens de kerst is geweldig!! Zowel de verlichting als de extra shows en parades.
2. 25e verjaardag, De mooie nieuwe parade, shows en pakken van de Disney figuren.
3. Swing into Spring, meestal is het prachtig weer en dit word gevierd door middel van een super mooie parade/ show.
4. Festival van Piraten & Prinsessen, een prachtige interactieve show in de Mainstreet van het Disneyland Park. En dan battlen voor het kasteel!!
5. Frozen Summer Fun, een fantastisch show met alle bekende Frozen nummers! En dan nog dat de prinsessen Anna en Elsa door de Main Street komen in hun koets, met sneeuw.

10. Animagique, Deze show doet mij heel erg denken aan mijn jeugd. Deze heb ik als kind erg vaak gezien omdat het een geweldige show blijf. Helaas is deze nu weg. Maar de vervangende show is ook leuk.

11. Disney Cruise Line, rondvaren op een schip met Disney figuren en shows, wat wil je nog meer? Het lijkt mij echt een fantastische ervaring om dit een keer te mogen meemaken.

12. Het liefst een park met attracties van de bekende films. Er lopen veel verschillende exclusieve Disney figuren rond. En dan nog de fantastisch grote en mooie parades en shows.

13. Een foto met Pluto. Dat is de laatste keer dat ik in Disneyland Parijs was met mijn familie. Echt een mooie tijd.
Afbeelding



14. Over de Frozen land uitbreiding in het Walt Disney Studios Park. Ik vind Frozen een geweldige film dus dit is echt fantastisch.
15. The Pineapple Whipe. Dit is een heerlijk ijsje. Lekker verkoelend in de zomer.

16. Brother Bear. Dit is een prachtig verhaal over een jonge beer die op zoek is naar gezelschap omdat hij zijn moeder is kwijtgeraakt. Dit vind ik echt een aangrijpend verhaal.

17. Toy Story. Ik vind het erg knap hoe ze al 3 (binnenkort 4) nieuwe verhalen hebben kunnen bedenken. De films blijven leuk en vervelen nooit.

18. Christopher Robin, Dit lijkt mij echt een fantastisch mooie film. Al vanaf kleinsafaan ben ik groots fan van Winnie the Pooh. Ik kijk heel erg uit naar de film. De trailer is al geweldig laat staan de volledige film.

19. Pirates of the Caribbean. Dit zijn 5 prachtige en interessante verhalen over het piraten leven. De manier waarop Johnny Depp, Jack Sparrow, tot zijn recht brengt echt super geweldig.

20. The Suite Life of Zack & Cody. Deze series was echt super geweldig! Ik werk zelf in een hotel dus je ziet af en toe hetzelfde gebeuren. Helaas is deze serie niet meer te zien.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Japperboy schreefCOLONRonde 2 - Fandaze opdracht

Afbeelding

Met het 25 jarig bestaan, kregen we een grote uitbreiding van het character bestand in Disneyland parijs: Zo mochten we veel zeldzame characters verwelkomen op 12 april 2017 tijdens the grand Celebration, liepen we enkele leuke Characters voorbij tijdens het Run Disney event en kregen we ook elke dinsdag een 'guest star' te zien als pré-show voor de parade 'Stars on Parade'. Ook Vandaag verwachten we weer veel zeldzame personages in de Walt Disney Studio's tijdens het Inauguratie Fandaze event.

Herkennen jullie deze 20 'zeldzame' personages?

Afbeelding



Bonus punt: Post een foto van jezelf met één van deze personages

Vergeet niet het antwoord te versturen via PM
Oef, die is wel pittig! Bij een aantal moeten gokken! (Stuur mijn antwoorden vanavond in, blijk de foto’s niet op mijn telefoon te hebben).
Krijgen we eigenlijk tussenstanden na iedere ronde?:) (Gewoon zodat ik weet of het er gaat zijn of niet)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

We kunnen na de 3e ronde al eens een tussentijdse evaluatie houden, maar net als bij de kandidaten hebben ook de juryleden wat tijd nodig om alle punten van ronde 1 te geven
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Daarom stond de tekst tussen haakjes er ook tussen, het is niet dat ik vind dat het er al had moeten zijn, maar ik vroeg me af of het kwam of niet (pas aan het eind)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLONDaarom stond de tekst tussen haakjes er ook tussen, het is niet dat ik vind dat het er al had moeten zijn, maar ik vroeg me af of het kwam of niet (pas aan het eind)
We doen ons best. :D Komt zeker goed.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Zeker geen probleem :P ik was vorig jaar ook zeer gespannen en benieuwd naar de uitslag. Mijn punten zijn alvast binnen voor jullie:D
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Alle antwoorden zijn binnen, waardoor wij ook met jullie de juiste antwoorden kunnen delen

Herkennen jullie deze 20 'zeldzame' personages?

Afbeelding

1. Spiderman (MCU: Spiderman homecoming)
2. Ahsoka Tano (Star Wars: The Clone Wars)
3. Gus/Pieter (Assepoester)
4. Gauchito (The three Caballeros)
5. March Hare (Alice in Wonderland)
6. Quasimodo ( De Klokkenluider van de Notre Dame)
7. Jake (Jake en de Nooitgedacht Piraten)
8. Oswald (the lucky rabbit)
9. Iejoor/ eeyore(Winnie de Pooh)
10. Lilo (Lilo & Stitch)

1. Judy Hopps (Zootopia)
2. Sadness (Inside Out)
3. Hiro Hamada ( Big Hero 6)
4. Bowler hat guy (Meet the Robbinsons)
5. Wendell ( Country Bear Jamboree)
6. Kronk ( Emperors new Groove/ Keizer Kuzco)
7. Clarice (Chip 'n Dale: 2 chips and a miss)
8. Turbo McKwek ( Ducktales/ Darkwing Duck)
9 Gaston ( Belle & het Beest)
10. Keizer Kuzco ( Emperors new Groove/ Keizer Kuzco)

Foto's van de deelnemers
Noot: maar 1 extra punt als je minimum 1 foto verstuurde
Prince Philip schreefCOLON Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
D-Tekenaar schreefCOLON Afbeelding
olafLover schreefCOLON Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
belle1608 schreefCOLON Afbeelding
Afbeelding
Bedankt voor jullie snelle antwoorden en prachtige foto's!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ronde 3: De zoektocht: Café Mickey video's (tot 24/06)

Ook bij Café Mickey breiden we uit... naast meer dan honderden topics op dit forum, onze Facebook-pagina en Twitter-pagina, heeft Café Mickey ook zijn eigen youtube kanaal waarop je allerlei leuke video's en verborgen schatten kunt ontdekken. Ben jij nog geen abonnee? Waar wacht je dan nog op? Klik op de rode knop en abonneer je op het kanaal, zodat je geen enkele video van Café Mickey hoeft te missen.

Afbeelding
[url=ttps://www.youtube.com/user/CafeMickeyChannel]Afbeelding[/url]

Bij deze opdracht moeten jullie op zoek gaan naar de antwoorden die te vinden zijn in de video's van Café Mickey.

Bekijk de hints, zoek de juiste video en probeer de vragen op te lossen.

1. 100 jaar magie, welke Attractie herken jij vanaf [07:13]?

2. dweilen was nog nooit zo leuk, wat was de truc magique?

3. Deze metalen bak laat zich niet weg DUWen, bij welk restaurant zien we dit unieke 'personage'?

4. Deze kluns kan voetballen als de beste, welke kleur heeft de bal?

5. 50 jaar is niet mis, haal de vlaggen maar boven! Welke organisatie staat afgebeeld op de vlag?

6. We haalden een zin door Google translate: vanuit het niets is het zo goed om waar te zijn... maak de tekst af in zijn originele vertaling

7. stuur me een bericht, BRB, met een emoji, LOL, Facebook en Snapchat... In welke show leren we hier alles over?

8. kies je fastpass of eerder Single rider? welke 2 attracties zijn te herkennen in deze infomercial?

9. Spits die oren! Wat duurt minder dan 1 minuut om te bouwen? nou als we de video mogen geloven ;)

10. Cher en Tina Turner en vele anderen vieren op deze grootse dag mee, in welke video?


Stuur zoals steeds je antwoorden door via PM.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Veel succes met deze 3de ronde die toch wat meer opzoekwerk vereist ;)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik ga er woensdag even voor zitten :) beetje druk op het werk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

We zijn opeens een huis aan het kopen, dus druk met bezichtigingen en makelaars... hoop dat ik op tijd de tijd vind om er ook voor te gaan zitten
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Wat gaaf en spannend!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

belle1608 schreefCOLONWat gaaf en spannend!
Nou het was de inspanning waard! We hebben het eerste huis waar we interesse in hadde kunnen bemachtigen, nu ons eigen huis verkopen.
Reserveer morgenavond voor de filmpjes ;)
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Vandaag schiet het nog niet op pffff druk op t werk. Van de week al wel een stukje gedaan
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Succes iedereen, het komt vast goed, jullie hebben nog meer als een week de tijd. Neem de tijd ook.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar