'Summer of Super Heroes' vanaf 2018 in Disneyland Paris

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Openingsceremonie van Marvel Summer of Super heroes
Afbeelding



fotobron: DLP Town Square

Houd je klaar voor het vervolg hier
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Ik ben positief verbaasd over het grote aantal helden, alhoewel ik het enorm veel aankondiging vind voor een auto, helikopter en de avengers die poseren op een podium.

De 2e live stream met de preview van de theater show is wel leuk! Goede effecten erin.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Eerste beelden van Stark Expo

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Bron: DLP town Square
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Eerste beelden van Guardians of the Galaxy : Awesome Dance off

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Bron: DLP Townsquare
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik hoop 15 september een dag te gaan, kom ik echt niet mee toe, maar kan helaas niet meer dagen, en wil het toch echt nog gezien hebben voor het voorbij is 30/9.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ik ben ook helemaal weg van Marvel: Superheroes united! Kan niet wachten om hem in het echt te zien en/of betere kwaliteit. Ook GOTG: awesome Dance-off lijkt me ook een echte sfeer maker. Al moet ik wel toegeven, nadat ik TGOTG: awesome mix in epcot gezien heb, dat ik deze net iets beter van verhaal vind, grappiger en beter door de toevoeging van live muziek.
viewtopic.php?p=135682#p135682

Stark expo zag er veelbelovend uit, maar vond ik persoonlijk iets te kort.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Japperboy schreefCOLONIk ben ook helemaal weg van Marvel: Superheroes united! Kan niet wachten om hem in het echt te zien en/of betere kwaliteit. Ook GOTG: awesome Dance-off lijkt me ook een echte sfeer maker. Al moet ik wel toegeven, nadat ik TGOTG: awesome mix in epcot gezien heb, dat ik deze net iets beter van verhaal vind, grappiger en beter door de toevoeging van live muziek.
viewtopic.php?p=135682#p135682

Stark expo zag er veelbelovend uit, maar vond ik persoonlijk iets te kort.
Via Periscope super kwaliteit in alles goed te zien.

Stark Expo zag er indd veelbelovend uit maar vind het wel erg tegenvallend, weinig actie, weinig te beleven.
Ga ik dus niet eens kijken over 2 weken, eerlijk gezegd net zo tegenvallend als die koets met anna en elsa haha, besteed mijn tijd dan liever ergens anders aan.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Prins Adam schreefCOLONNog zo goed als niks gezien vandaag (waren terug niet uitgenodigd)... benieuwd om alles morgen te zien!
oh jammer om te horen maar toch heel veel plezier, Dedicated to DLP ( St. R) is er overigens nu ook haha, een jaar geen dlp ;) :lol:
Japperboy schreefCOLON
yolayo schreefCOLON Via Periscope super kwaliteit in alles goed te zien.
Dan zal het liggen aan mijn computer :P
Bij mij op pc ook bagger kwaliteit haha dat ding heeft zelfs niet eens geluid meer ondertussen, via tablet wel goed
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar