Restaurants In Main Street U.S.A.

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Een Starbucks in Deli zou een doorn in het oog zijn. Loop je door het prachtige Main Street USA, zie je opeens dat lelijke logo. Pleur dan meteen een McDonalds ernaast. De hele sfeer is meteen weg.
Deli is ook gewoon een fijne plek om even bij te komen en worteltaart te eten ^^
To infinity and beyond!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Afbeelding
foto Walt Disney World

In alle eerlijkheid vind ik het logo van Starbucks in Main Street U.S.A van wdw niet zo storend. Volgens mij kan deze make-over voor weinig grote veranderingen zorgen qua uitstraling van exterieur en interieur. Bij Casey's corner hebben we ook reclameborden van Coca Cola en bij Gibson Girl Ben&Jerry's. Vooral het aanbod zal wijzigen en ons misschien ook nieuwe merchandise opleveren...

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Jaco schreefCOLONEen Starbucks in Deli zou een doorn in het oog zijn. Loop je door het prachtige Main Street USA, zie je opeens dat lelijke logo. Pleur dan meteen een McDonalds ernaast. De hele sfeer is meteen weg.
Deli is ook gewoon een fijne plek om even bij te komen en worteltaart te eten ^^
In de Amerikaanse parken is het ook heel subtiel gedaan, en in de stijl van het oorspronkelijke gebouw
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Valentijnsmenu voor Walt's – An American Restaurant in Main Street U.S.A.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Market House Deli wordt dan toch geen Starbucks!
Dit werd bevestigd op het dlpinsidEARS event
D-Tekenaar schreefCOLONGerucht: Market House Deli wordt een Starbucks !!!

Afbeelding

Er is misschien goed nieuws voor de liefhebbers van de lekkerste koffie en gebakjes .
Want binnenkort gaat de Market House Deli enkele maanden dicht voor een grote verbouwing .
En deze verbouwing zou kunnen zorgen voor de eerste Starbucks binnen het Disneyland Paris Park .


Tot nu toe was er ook al een Starbucks te vinden op Disney Village en in Cheyenne en Santa Fe .
En ook in de andere Disney parken is de Starbucks een gekende liefhebberij .
De komst van de koffie specialiteiten zaak kan mogelijk voor een nieuwe rage binnen het park zorgen .

Foto is van : ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Japperboy schreefCOLONMarket House Deli wordt dan toch geen Starbucks!
Dit werd bevestigd op het dlpinsidEARS event
D-Tekenaar schreefCOLONGerucht: Market House Deli wordt een Starbucks !!!

Afbeelding

Er is misschien goed nieuws voor de liefhebbers van de lekkerste koffie en gebakjes .
Want binnenkort gaat de Market House Deli enkele maanden dicht voor een grote verbouwing .
En deze verbouwing zou kunnen zorgen voor de eerste Starbucks binnen het Disneyland Paris Park .


Tot nu toe was er ook al een Starbucks te vinden op Disney Village en in Cheyenne en Santa Fe .
En ook in de andere Disney parken is de Starbucks een gekende liefhebberij .
De komst van de koffie specialiteiten zaak kan mogelijk voor een nieuwe rage binnen het park zorgen .

Foto is van : ED92
Hopelijk investeren ze dan in betere koffieautomaten voor de hotels en parken in plaats Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

De koffieautomaten zijn pas al op veel plekken vervangen. Geen idee of ze beter zijn, aangezien ik geen koffie drink
Laatst gewijzigd door 1 op Mich€l, in totaal 24 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Afgelopen meivak daar koffie gehaald. Was echt niet te drinken. Enorm waterig. Melding van gemaakt en mocht toen een ander drankje uitkiezen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

magicmama schreefCOLONAfgelopen meivak daar koffie gehaald. Was echt niet te drinken. Enorm waterig. Melding van gemaakt en mocht toen een ander drankje uitkiezen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Alle restaurants hebben sinds 2016 dezelfde nieuwe koffie automaten.
Maar het ligt eraan hoe ze afgesteld zijn.
Sommigen zijn helaas zo afgesteld dat ze wat aan de waterige kant zijn.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nieuw, Victoria’s Home-Style Cooking op het einde van Main Street U.S.A. is nu een tafelservice bar, met drankjes, zoetigheden, bier, wijn en milkshakes!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Noppe77
Member
Member
BerichtenCOLON 140
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2011, 19:02

Ziet er super uit :-) !
Afbeelding
Afbeelding
Your dreams can come true, if you have the courage to pursue them (Walter Elias Disney)
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

ziet er indd goed uit alleen lust ik geen milkshakes haha en vind ik het erg jammer dat ik nu voor een roastbeef sandwich helemaal naar earls zal moeten in de village. Maar die dessertjes lust ik wel dus die ga ik wel uittesten zien er erg lekker uit
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Een kop koffie met die taartjes lijken me idd ook erg lekker. :p of een heerlijke thee.

Ik zou willen dat ik milkshake niet lustte, ik heb lactose intolerantie, dus milkshake is nooit een goed idee. Mijn dochters zouden het denk ik wel geweldig vinden.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ik vind het leuk! Nu kan je in het park ergens rustig een pintje drinken en moet he niet naar de DLH Bar. Ze kunnen mss ook nog wat lichte knabbels op de kaart zetten.
En buiten zitten kan ook dacht ik, zalig in de zomer. Mss waren de terrasjes vorig jaar bij Auberge en Ratatouille een test?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

De prijzen zijn er dan ook wel naar he prijs a la Disneyland Hotel( flesje cola uit de koelkast in het winkeltje kost daar inmiddels ook al €7,50), een bakske cappuccino voor €5,00 vind ik nogal wat overdreven duur worden bij de cable car bake shop kost dezelfde cappuccino €2,99 en het is nu niet dat het heel speciaal en een vernieuwd uiterlijk heeft gekregen toch. Koffie komt uit dezelfde apparaten en in dezelfde kartonnen bekers als bij de buren want ik heb nog geen kop en schoteltje voorbij zien komen op alle foto's.

Overigens ook hier wordt de nieuwe trend doorgezet met geen jaarpas korting meer.

Je kunt merken dat het inmiddels TWDC is want dat is "it's all about the money" op een manier die mij totaal niet aanstaat. MAW hoe kan ik onze bezoeker zo snel mogelijk financieel leegzuigen op alle fronten!
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar