Wat als...

Speel mee met onze online Disneyspelletjes!
BUTTON_POST_REPLY
Martje
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2017, 20:22

In dit spel kun je antwoord geven op de vraag "wat als...". De vragen gaan over van alles wat met Disney te maken heeft.

De eerste vraag is: Wat als jij een parade mocht samenstellen, welke figuren mogen dan echt niet ontbreken?

Mijn antwoord daarop is natuurlijk Mickey met zijn vrienden, maar ook de prinses uit de eerste Disney animatie film, Sneeuwwitje.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Voor mij mogen dat zeker ook de fab 5 zijn, maar ook zeldzamere zoals horace Horsecollar,clarabella, klaartje kip, Pete (vooral die laatste, dat zou ik zalig vinden, die is toch ook bijna 90jaar)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Belle!!! En de andere prinsessen :) en losse dansers tussendoor
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Villains, Disney Afternoon, Duffy & Friends en Classics!

Villains
Maleficent, Evil Queen, Oogie Boogie, Big Bad Wolf,Madam Mim, Mother Gothel, Sheriff of Nottingham, Stromboli

Disney Afternoon
Darkwing Duck, Chip 'n Dale Rescue Rangers, Launchpad McQuack, Scrooge McDuck, Huey, Dewey and Louie, Max en Goofy in Goof Troop outfit, Baloo von Bruinwald XIII, Kit Cloudkicker

Duffy & Friends
Duffy, Shellie May, Gelatoni, Stella Lou

Classics
Three Little Pigs, Clara Cluck, Horace Horsecollar, Clarabelle Cow, Peg-Leg Pete, P.J., Oswald
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Mouseketeer schreefCOLONVillains, Disney Afternoon, Duffy & Friends en Classics!

Villains
Maleficent, Evil Queen, Oogie Boogie, Big Bad Wolf,Madam Mim, Mother Gothel, Sheriff of Nottingham, Stromboli

Disney Afternoon
Darkwing Duck, Chip 'n Dale Rescue Rangers, Launchpad McQuack, Scrooge McDuck, Huey, Dewey and Louie, Max en Goofy in Goof Troop outfit, Baloo von Bruinwald XIII, Kit Cloudkicker

Duffy & Friends
Duffy, Shellie May, Gelatoni, Stella Lou

Classics
Three Little Pigs, Clara Cluck, Horace Horsecollar, Clarabelle Cow, Peg-Leg Pete, P.J., Oswald
Yeah whatvshe said! :)
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
The Duck Rider
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2017, 13:23

ik kies voor Snow white Ducktales en Lilo en stitch
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Mickey & friends , clarabella , horsecollar als klassiekers .
Ducktales met een hoofdrol voor Dagobert Duck .
Dumbo .
Sneeuwwitje en haar dwergen .
Merida en de berenbroertjes .
Lion King met een hoofdrol voor Scar .
Jack Sparrow & Barbossa
Jungle book
Ursula , Maleficent en de haaien uit finding Nemo .
Martje
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2017, 20:22

Leuke antwoorden!:)



Disney heeft veel films gebaseerd op bestaande sprookjes. De volgende vraag is dan ook:
Wat als jij mocht kiezen welk bestaand sprookje een disney tintje zou krijgen, welke zou dit dan zijn?
Laatst gewijzigd door 1 op Martje, in totaal 23 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Vrouw holle. Kunnen ze zeker iets moois van maken. Repelsteeltje lijkt me ook leuk en doenbaar.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Het lelijke eendje, en dat hij dan een Stitch knuffel heeft ;)
Gebruikers-avatar
Miss_Leonie
Member
Member
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2017, 17:53

olafLover schreefCOLONHet lelijke eendje, en dat hij dan een Stitch knuffel heeft ;)

Oeh! Ja Schattig :thumbs:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Roodkapje denk ik nu effe aan, zat wel in Into the woods maar een eigen film is nog iets anders toch? :P
of iets Nederlands zoals de vliegende hollander! dat lijkt me cool en lol, misschien komen ze dan onderzoek doen in de Efteling :lol:
olafLover schreefCOLONHet lelijke eendje, en dat hij dan een Stitch knuffel heeft ;)
ja zou schattig zijn!!!
Stitch87 schreefCOLONVrouw holle. Kunnen ze zeker iets moois van maken. Repelsteeltje lijkt me ook leuk en doenbaar.
o ja absoluut!

leuk topic Martje!!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Martje
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2017, 20:22

Leuke antwoorden en dankje @miss ariel!


In wreck it ralph 2 zie je de disney princessen bij elkaar. Naar aanleiding van de trailer heb ik de volgende vraag bedacht

Wat als jij mocht kiezen welke disney figuren met elkaar in een film komen, welke figuren zou je dan kiezen?
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ik zou heel graag nog eens een Mickey Mouse langspeelfilm zien, waarbij we net als bij de Mickey Mouse serie veel verwijzingen krijgen naar het Disney-universum. eventueel Oswald ook een groter aandeel geven in de film. Zo las ik net een gerucht dat er een Oswald serie zou komen.

verder houd ik ook heel erg van Disney-theorieën, t zou zeer leuk zijn mochten deze theorieën ooit uitkomen. Bv de echte relatie zien tussen Rapunzel en Elsa in Frozen 2
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar