wachttijden App(Disneyland Paris & Lineberty)

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

samy schreefCOLONHeb de app nu maar gedownload om te kijken welke characters er mee doen, maar ik kom niet bij Disney uit ... welke moet je als eerste selecteren?
Je moet in Disneyland zijn om de Walt Disney studios te kunnen zien en dan kun je reserveren voor ofwel the incredibles ofwel Captain America
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

@Japperboy ik kan ook zien in Nederland, met GPS uit. Staat bij mij onder Walt Disney studios.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Met de Lineberty -app kan je ook reserveren voor een tijdslot bij het restaurant "en Coulisse". Wie geen Smartphone heeft, kan ook bij een castmember reserveren

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Bron: Curious Axell
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Japperboy schreefCOLONMet de Lineberty -app kan je ook reserveren voor een tijdslot bij het restaurant "en Coulisse". Wie geen Smartphone heeft, kan ook bij een castmember reserveren

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Bron: Curious Axell
Kijk das handig!!!!! Baal altijd vreselijk van de lange rijen daar, helemaal als block busters dicht is en je alleen thee en koffie wilt waar je bij de rest van de horeca in wdw geen korting krijgt met je abbo en alleen daar dan wel, ja blijf een hollander.
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Japperboy schreefCOLON
samy schreefCOLONHeb de app nu maar gedownload om te kijken welke characters er mee doen, maar ik kom niet bij Disney uit ... welke moet je als eerste selecteren?
Je moet in Disneyland zijn om de Walt Disney studios te kunnen zien en dan kun je reserveren voor ofwel the incredibles ofwel Captain America
Zelfs dat lukte niet .. groene kaart moet je ook reserveren. Hoop wel dat als ze dit door trekken naar het andere park er wel beter bereikbaarheid is, want ik zag in Studio's zelfs geen studio's staan in de app.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Schijnt dat als je lokatievoorziening uit hebt staan dat je dan ook buiten de studios kan reserveren tot zelf thuis op je bank. Deze week waren alle tijden voor 10 uur vergeven.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Japperboy schreefCOLONPlan opvoorhand je meet 'n greet met lineberty

Afbeelding


Om de ervaring van de bezoekers van Disneyland Parijs verder te verbeteren, zullen de verschillende meets met Disney characters in het Walt Disney Studios Park voortaan via online boekingen gaan.

Hoe werkt het? Bezoekers moeten de Lineberty app downloaden om een reservatie te maken (een QR Code om de app – zowel voor iOS en Android - te downloaden staat in het Parkplan). Terwijl ze op hun beurt wachten, kunnen ze andere attracties of shows doen in onze Disney-parken. Hun persoonlijke wachttijd is beschikbaar in de app en dit in real time.

De bezoekers worden vervolgens gewaarschuwd via de app of via een sms wanneer het hun beurt is. Je krijgt enkel toegang tot de gekozen locatie als je een virtueel ticket kan voorleggen (op de mobiele app of door middel van de ontvangen sms).

Vanaf 7 juni 2018 kunnen bezoekers dit nieuwe systeem dus gebruiken om de Incredibles te ontmoeten in Art of Disney Animation en Disney characters op Toon Plaza. Tijdens “Marvel Summer of Superheroes” kunnen onze bezoekers eveneens gebruik maken van dit nieuwe systeem en dit van 10 juni tot 30 september 2018, om Captain America te ontmoeten in Production Courtyard.

Op hetzelfde moment zal er ook een testfase zijn in het restaurant En Coulisse, dus van 7 juni tot 31 augustus 2018, waarbij er twee kassa’s enkel toegankelijk zullen zijn voor diegenen die gereserveerd hebben (reservaties mogelijk tussen 11u 45 en 15u). Deze kassa’s zullen aan het begin van de wachtrij vermeld staan. Bezoekers zullen altijd de andere kassa’s van het restaurant kunnen gebruiken en in de wachtrij gaan staan als zij dat willen.

Bron: Disneyland Paris
Zelf nu al 2 keer dit systeem gebruikt, ik ben eigenlijk fan. Al moet je veel geluk hebben om te kunnen reserveren. Probleem is dat er te weinig aanbod is om de vraag te voldoen, daardoor moet je heel snel zijn om een plekje te kunnen reserveren. Wel kan je als je een beetje geluk hebt nu de figuren ontmoeten zonder lang te wachten.
Op het programma stond vermeld dat je kon reserveren vanaf 9u45. Dit was zo voor Mickey (of friends) en Buzz (of friends). We waren met 2 personen die een plekje konden reserveren, je kan maar 1 plek tegelijkertijd reserveren per gsm. En natuurlijk moet je ook internet hebben.
Daarna probeerde een 3de persoon de hele tijd te reserveren voor The Incredibles, of Capatain America, maar deze gaven steeds de melding gesloten. Om 10u45 lukte dit dan ineens, wat niet echt op het programma vermeld stond (daar stond 9u45). Ik denk dat ze de app maar activeren 15 min voor het openen van de wachtrij. Omdat onze eerste reserveringen al voorbij waren konden we dus opnieuw reserveren.
Open je de app en zit alles vol, niet opgeven soms komen er nog plekjes vrij. De easy acces (groen kaarten) worden bij deze figuren niet meer aanvaard, je kan enkel reserveren via de app.
Om de app te gebruiken, moet je als je gps aan staat in de parken zijn! Als je gps uit staat lukt het ook zonder in de parken te zijn...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Ik vind er zelf maar 1 nadeel aan namelijk 1 ticket per gsm, dit wil zeggen dat als je een groot gezin of familie met meerdere gsm’s ook veel meer meets kan doen dan dat je alleen of met 2 bent. Want de reservatie word open gezet, en is na 5 tot 10 minuten vaak al volzet, toch in het weekend allesinds, want toen hebben we er zelf gebruik van gemaakt. Dus wanneer je dan de eerste meet hebt gedaan, kan je sowieso geen 2de meer reserveren omdat alles volzet is.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Laatste tijd proberen ze in DLP nieuwe manieren uit om dingen te reserveren via internet, kijk maar naar restaurants ook nu. Maar ik snap niet waarom ze de goed werkende systemen van WDW niet overnemen, ipv te knoeien met systemen die niet perfect werken. In WDW wordt alles gekoppeld aan je online account, zo ik het makkelijker om ook achteraf te annuleren of wijzigen...
Als je met de app reserveert voor figuren, neem je ook best een screenshot. Zo ben je zeker dat als er wat fout gaat met de app, je jouw reservering niet kwijt bent.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Vanaf nu is het niet meer mogelijk een tijd te reserveren op afstand met de Lineberty app. Aanmelden kan alleen als je zelf fysiek in de parken bent.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Angel007 schreefCOLONIk vind er zelf maar 1 nadeel aan namelijk 1 ticket per gsm, dit wil zeggen dat als je een groot gezin of familie met meerdere gsm’s ook veel meer meets kan doen dan dat je alleen of met 2 bent. Want de reservatie word open gezet, en is na 5 tot 10 minuten vaak al volzet, toch in het weekend allesinds, want toen hebben we er zelf gebruik van gemaakt. Dus wanneer je dan de eerste meet hebt gedaan, kan je sowieso geen 2de meer reserveren omdat alles volzet is.
Doorheen de dag komen er altijd weer tickets beschikbaar hebben we gemerkt, er worden meer tickets vrijgegeven op basis van hoeveel tijd er over is/hoe snel de geplande meets gaan.


Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Angel007 schreefCOLONIk vind er zelf maar 1 nadeel aan namelijk 1 ticket per gsm, dit wil zeggen dat als je een groot gezin of familie met meerdere gsm’s ook veel meer meets kan doen dan dat je alleen of met 2 bent. Want de reservatie word open gezet, en is na 5 tot 10 minuten vaak al volzet, toch in het weekend allesinds, want toen hebben we er zelf gebruik van gemaakt. Dus wanneer je dan de eerste meet hebt gedaan, kan je sowieso geen 2de meer reserveren omdat alles volzet is.
Dat vind ik dus ook. Stel dat je problemen hebt op de éne gsm, maar het wel op die van de andere persoon in je gezelschap werkt... Kan diegene met de moeilijke gsm niet meeten...
Ipv het dan 1 reservatie per groep te maken, en dan op het concept groep/gezelschap een max. personen te zetten (bv. 1 reservatie met 4pers, wil je met meer, moet je 2 reservaties maken).
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Ona1991 schreefCOLON
Angel007 schreefCOLONIk vind er zelf maar 1 nadeel aan namelijk 1 ticket per gsm, dit wil zeggen dat als je een groot gezin of familie met meerdere gsm’s ook veel meer meets kan doen dan dat je alleen of met 2 bent. Want de reservatie word open gezet, en is na 5 tot 10 minuten vaak al volzet, toch in het weekend allesinds, want toen hebben we er zelf gebruik van gemaakt. Dus wanneer je dan de eerste meet hebt gedaan, kan je sowieso geen 2de meer reserveren omdat alles volzet is.
Dat vind ik dus ook. Stel dat je problemen hebt op de éne gsm, maar het wel op die van de andere persoon in je gezelschap werkt... Kan diegene met de moeilijke gsm niet meeten...
Ipv het dan 1 reservatie per groep te maken, en dan op het concept groep/gezelschap een max. personen te zetten (bv. 1 reservatie met 4pers, wil je met meer, moet je 2 reservaties maken).
Maar je kunt voor een groep reserveren... Gewoon het aantal personen op plus klikken

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

MissMetal schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLON
Angel007 schreefCOLONIk vind er zelf maar 1 nadeel aan namelijk 1 ticket per gsm, dit wil zeggen dat als je een groot gezin of familie met meerdere gsm’s ook veel meer meets kan doen dan dat je alleen of met 2 bent. Want de reservatie word open gezet, en is na 5 tot 10 minuten vaak al volzet, toch in het weekend allesinds, want toen hebben we er zelf gebruik van gemaakt. Dus wanneer je dan de eerste meet hebt gedaan, kan je sowieso geen 2de meer reserveren omdat alles volzet is.
Dat vind ik dus ook. Stel dat je problemen hebt op de éne gsm, maar het wel op die van de andere persoon in je gezelschap werkt... Kan diegene met de moeilijke gsm niet meeten...
Ipv het dan 1 reservatie per groep te maken, en dan op het concept groep/gezelschap een max. personen te zetten (bv. 1 reservatie met 4pers, wil je met meer, moet je 2 reservaties maken).
Maar je kunt voor een groep reserveren... Gewoon het aantal personen op plus klikken

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Oh, dat kan dus wel in 1 reservatie? Ik had begrepen dat je per persoon een reservatie moest maken. In dat geval neem ik mijn woorden terug!
Leek me al zeer onlogisch... Stel dat je gezin met 2 kids bent en 2 reservaties lukken en bij de laatste 2 is het volzet.. Sorry kids, ga maar alleen, mam en pap wachten buiten wel? :shock: :P
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ona1991 schreefCOLON
MissMetal schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLON Oh, dat kan dus wel in 1 reservatie? Ik had begrepen dat je per persoon een reservatie moest maken. In dat geval neem ik mijn woorden terug!
Leek me al zeer onlogisch... Stel dat je gezin met 2 kids bent en 2 reservaties lukken en bij de laatste 2 is het volzet.. Sorry kids, ga maar alleen, mam en pap wachten buiten wel? :shock: :P
Nee "sorry kids, papa en mama gaan alleen, wachten jullie maar buiten :P "

Even zonder gekheid, ik vond het prima werken. Raakte redelijk makkelijk aan een ticket voor Captain America. Bij ons klopte alleen de tijd niet echt. Toen we een signaal kregen dat we bijna aan de beurt waren, moesten we toch nog een aardig tijdje wachten.
Ben het wel eens dat het lastig is dat je maar 1 ticket per toestel tegelijk kunt "halen".
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar