[2018] La Soirée du Nouvel An/ New years Eve Party

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Officiële details en prijzen voor de kerst- en nieuwjaarsfeesten zijn beschikbaar

Afbeelding

New Years Party
€ 84 voor Disney Hotels-gasten
€ 99 verwacht voor GA / AP kortingen beschikbaar

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Magic64
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2015, 21:17

waar kun je de new years eve party tickets krijgen. Kom ze nog niet tegen op de disneylandparis site...en hoe werkt het als je een disneyland hotel boekt? ik wil eerst wel weten of ik tickets voor die avond kan krijgen voor ik een hotel boek
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Magic64 schreefCOLONwaar kun je de new years eve party tickets krijgen. Kom ze nog niet tegen op de disneylandparis site...en hoe werkt het als je een disneyland hotel boekt? ik wil eerst wel weten of ik tickets voor die avond kan krijgen voor ik een hotel boek
Losse tickets zijn denk ik nog niet online te koop.

Als je arrangement boekt kan je wel tickets voor de avond toevoegen aan verminderde prijs, dit is in 1 van de laatste stappen.
Je kan dan ook genieten van deze aanbieding: viewtopic.php?p=135695#p135695
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Magic64
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2015, 21:17

Prins Adam schreefCOLON
Magic64 schreefCOLONwaar kun je de new years eve party tickets krijgen. Kom ze nog niet tegen op de disneylandparis site...en hoe werkt het als je een disneyland hotel boekt? ik wil eerst wel weten of ik tickets voor die avond kan krijgen voor ik een hotel boek
Losse tickets zijn denk ik nog niet online te koop.

Als je arrangement boekt kan je wel tickets voor de avond toevoegen aan verminderde prijs, dit is in 1 van de laatste stappen.
Je kan dan ook genieten van deze aanbieding: viewtopic.php?p=135695#p135695

Bedankt voor je reactie! :thumbs: ik ga even kijken!
drjeckill
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2018, 12:04

200 euro om te mogen eten... ze slaan er ook niet naast toch...
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

de Prijzen voor de oudjaars tickets zijn sinds gisteren bekend:

Normaal tarief € 99,-
tarief Disney hotel € 84,-
tarief PA Magic Plus € 89,-
tarief PA Infinity € 79,-

De standaard tickets zijn ook online te koop....
Tickets New Year’s Eve Party
(Kies boek nu en dan Speciale evenementen)

Afbeelding

VOORWAARDEN
€99 per persoon. Eén enkele prijs voor volwassenen en kinderen (3-11 jaar). Gratis voor kinderen onder de 3 jaar. Alle bezoekers met een geldig ticket voor de avondfestiviteiten krijgen vanaf 17u, bij aankomst aan de ingang van het Park, een speciale toegangsarmband overhandigd. De avondfestiviteiten kunnen zonder waarschuwing vooraf gewijzigd, uitgesteld of geannuleerd worden, in het bijzonder bij slechte weersomstandigheden. De parking is niet bij de prijs van het ticket inbegrepen. (€20 per voertuig vanaf 16u30). Aankoop beperkt tot maximum 6 tickets per bestelling. Tickets zijn niet inwisselbaar, niet terugbetaalbaar en bieden geen korting of speciale voorwaarden.

Indien je ervoor kiest om de tickets thuis toegestuurd te krijgen (met verzendkosten), moeten de tickets minstens 14 dagen voor aankomst gereserveerd worden. E-tickets kunnen tot één dag op voorhand gereserveerd worden.

De openings- en sluitingsuren zijn onder voorbehoud. De exacte uren zullen vanaf 1 oktober 2018 beschikbaar zijn op disneylandparis.com.

Bepaalde zones en attracties van het Disneyland Park zullen, omwille van veiligheidsredenen, tijdelijk gesloten worden voor en na het vuurwerkspektakel.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Iemand die vorig jaar is geweest en nu weer wilt gaan? Zo ja, waarom maakt dat je weer gaat? Ik denk el dat ik het doe, maar twijfel omwille van de prijs nog.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Wat is er zo bijzonder aan het founders restaurant dat daar eten op oud en nieuw maar €1000!!!!!!!!! kost?????????
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

paterdave2 schreefCOLONWat is er zo bijzonder aan het founders restaurant dat daar eten op oud en nieuw maar €1000!!!!!!!!! kost?????????

Is een restaurant in disneyland hotel op de castle club verdieping waar een 3 sterren michelin chef kok leiding geeft.
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

calimero schreefCOLON
paterdave2 schreefCOLONWat is er zo bijzonder aan het founders restaurant dat daar eten op oud en nieuw maar €1000!!!!!!!!! kost?????????

Is een restaurant in disneyland hotel op de castle club verdieping waar een 3 sterren michelin chef kok leiding geeft.
Dat klopt maar ook dan nog is het een bizarre en absurde prijs........ bij De Librije ook een 3 sterren Michelin restaurant in NL die ze al vanaf 2004 hebben overigens kost een menu met kerst nog maar €250,- pp dat is ook meer dan genoeg lijkt mij.

Ik zou tegen Jonnie Boer willen zeggen de michelin sterren kok van de Librije gooi wat tauge over je soepje en noem het mulan soep dan kan je er nog eens €750 extra op verdienen :P

Het zijn sowieso bizarre prijzen tegenwoordig voor de menu's met kerst en oudjaar..........welcome to TWDC waar alleen money money money telt tegenwoordig, als je zo de nieuwjaarsbrunch neemt 3 jaar terug was die €99,- en nu al €149 zijn echt bizarre verhogingen op 3 jaar tijd :lol:
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Tickets besteld! Ik ben er reuze benieuwd naar!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
kellykrabbie
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2018, 09:23

Hoe ziet deze dag eruit? Sluit het park eerder en mag je dan daarna het park weer in als je kaartjes hebt?
Hoe gaat dit in zijn werk? :)
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Het park sluit eerder voor de reguliere gasten en is vanaf die tijd enkel voor de soirée-gasten geopend (die een polsbandje hebben). De reguliere gasten worden dan eruit gezeefd door de diverse controlepunten.
kellykrabbie
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2018, 09:23

Oke, bedankt voor de informatie!
annemiek100
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2018, 16:38

Ik heb een Infinity pas, kan ik online dan ook kaarten kopen voor New years eve?
Zo nee? Hoe dan wel vanuit NL.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar