Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Mama van prinsesjes schreefCOLON
olafLover schreefCOLONHeerlijk in mijn nieuwe Laniwai (de spa van Aulani) badjas op de bank de foto's van onze Aulani foto CD aan het bekijken (echt, wie verzint er om dat nog op een CD te doen! Geen laptop meer die dat kan inlezen). Heerlijk!
Hahahaha. Wij hebben dit keer ook de balletfoto's en video op usb stuk besteld. Maar mocht het nodig zijn, ik heb nog een dvd soeler op de pc.
Ja, wij hebben een losse die via USB aan te sluiten is, maar die ga ik niet meenemen op vakantie (een laptop wel om back ups te kunnen maken van de foto's die we zelf maken), dus die CD zat 2 weken in de koffer zonder dat ik hem had kunnen bekijken. Begon de CD eerst met 52 stockfoto's, dus daar stonden we niet op, ik raakte echt even in paniek dat het mis gegaan was en dat we er te laat achterkwamen (zodat ze daar de foto's ook niet meer zouden hebben).
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON
olafLover schreefCOLONHeerlijk in mijn nieuwe Laniwai (de spa van Aulani) badjas op de bank de foto's van onze Aulani foto CD aan het bekijken (echt, wie verzint er om dat nog op een CD te doen! Geen laptop meer die dat kan inlezen). Heerlijk!
Hahahaha. Wij hebben dit keer ook de balletfoto's en video op usb stuk besteld. Maar mocht het nodig zijn, ik heb nog een dvd soeler op de pc.
Ja, wij hebben een losse die via USB aan te sluiten is, maar die ga ik niet meenemen op vakantie (een laptop wel om back ups te kunnen maken van de foto's die we zelf maken), dus die CD zat 2 weken in de koffer zonder dat ik hem had kunnen bekijken. Begon de CD eerst met 52 stockfoto's, dus daar stonden we niet op, ik raakte echt even in paniek dat het mis gegaan was en dat we er te laat achterkwamen (zodat ze daar de foto's ook niet meer zouden hebben).
52?????? Dat is wel heel veel.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, daarom werd ik ook wat zenuwachtig ;)
Zitten ook wel leuke bij zoals van Mickey Shave Ice
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLONJa, daarom werd ik ook wat zenuwachtig ;)
Zitten ook wel leuke bij zoals van Mickey Shave Ice
Afbeelding
Super gaaf ja.

Geniet er van!!!
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ik kan nog steeds niet geloven dat wij als volwassen balletgroepje uitgekozen zijn om samen met onze selectieklassen te gaan dansen op een aankomend festival. Toch is het al over 2 weken. Zo spannend.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Frank02569
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2018, 16:56

Hoi ik heb hier een aantal foto's toen in deze meivakantie in Disney was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In totaal heb ik zo'n 1167 foto's gemaakt.
Bestaande uit 4 verschillende shows, 3 verschillende parades, 184 foto's
met 39 verschillende Disneykarakters, attracties en de omgeving.
Laatst gewijzigd door 4 op Frank02569, in totaal 31 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

We hadden leuke post vandaag. Vier maanden geleden hebben we Mickey en Minnie uitgenodigd voor onze bruiloft (volgende week twee maanden geleden). We hadden al door dat ze er niet waren, maar vandaag toch nog een felicitatie van ze!
Afbeelding
Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

@Olaflover leuk! Waar stuur je dat naar toe? Had het al eens vaker gelezen, maar het adres niet opgeslagen ;)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLONWe hadden leuke post vandaag. Vier maanden geleden hebben we Mickey en Minnie uitgenodigd voor onze bruiloft (volgende week twee maanden geleden). We hadden al door dat ze er niet waren, maar vandaag toch nog een felicitatie van ze!
Afbeelding
Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
wauw wat gaaf!
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Laura schreefCOLON@Olaflover leuk! Waar stuur je dat naar toe? Had het al eens vaker gelezen, maar het adres niet opgeslagen ;)
Je schijnt zowel naar Wdw als naar Disneyland te kunnen sturen, maar ik vond op internet dat Disneyland de meeste kans heeft op antwoord, dus heb alleen daar naartoe gestuurd (nagevraagd in Parijs, maar daar doen ze het niet)
Dit is het adres wat we gebruikt hebben (had nog een Engelstalig briefje toegevoegd want de kaart was ntl in het Nederlands)
Mickey and Minnie Mouse, the Walt Disney Company
500 South Buena Vista Street
CA 91521 Burbank
USA


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Thanks!


Random vraagje: als je een tweede instagram account wilt aanmaken, moet dit met een ander emailadres? Ik probeer om een tweede account te maken met hetzelfde mailadres, maar dat lukt me niet. Bij instellingen staat wel 'account toevoegen', maar daarna moet ik inloggen en kan ik geen tweede aanmaken. Had nog niet zoveel zin om een tweede emailadres aan te maken (a)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Laura schreefCOLONThanks!


Random vraagje: als je een tweede instagram account wilt aanmaken, moet dit met een ander emailadres? Ik probeer om een tweede account te maken met hetzelfde mailadres, maar dat lukt me niet. Bij instellingen staat wel 'account toevoegen', maar daarna moet ik inloggen en kan ik geen tweede aanmaken. Had nog niet zoveel zin om een tweede emailadres aan te maken (a)
Als je een fb account hebt kun je daar mee inloggen en ik weet dat als je een fb pagina hebt (hobby of zakelijk) dat je dan ook een aparte aan kunt maken met je account.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Het probleem is dat wanneer ik of inlog met Facebook of met mijn eigen mail, ik bij hetzelfde account uit kom. Het is aan elkaar gekoppeld.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Update: de truuk was om de koppeling te verwijderen, nu is het denk ik gelukt
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Wat voor Disney-nerd ben jij?



Als ik een top 3 zou maken van welke Disney nerd ik ben

1. Disney Movie nerd (historisch, animatieproces)
2. Disney park nerd
3. adopted Disney fan
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar