Disneyland Paris jaarkaarthouders events

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Prins Adam schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONBij de voorwaarden van de jaarkaarten staat wel: Jaarpass evenementen ⁽¹⁴⁾ Exclusieve evenementen voor Jaarpashouders, avant-premières...
En dit voor Infinity en Magic Plus, dus mss krijgen deze volgende keer ook toegang!

http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be/jaarpassen.html
Niet enkel voor Infinty nu en vrienden kunnen mee!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Vanaf morgen 11uur kan je tickets boeken per telefoon, online of in het park voor de Marvel AP Night op 7 juli 2018

Afbeelding
Afbeelding

Infinity/MagicPlus - houders mogen 2 gasten uitnodigen.
4000 Tickets zijn beschikbaar voor dit exclusieve evenement vol Superhelden, Entertainment, tal van attracties en andere verrassingen. Het dragen van een superhelden kostuum wordt aangemoedigd
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Prins Adam schreefCOLON
Annabelle schreefCOLON
calimero schreefCOLONVoor speciale avonden geld een groene kaart niet over het algemeen. Je zal echt iemand met jaarsrente moeten vinden die jullie mee naar binnen kan nemen.
Dat is vreemd. De voorlaatste keer dat ik bij het annual pass bureau was heeft men mij gezegd dat dit wel zo is. Dat ik voor mezelf een ticket moet kopen en dat ter plaatsen dan een ticket wordt gegeven aan mijn begeleider.

Dit werd me gezegd nadat ik vroeg of mijn begeleider mee kon naar zo'n avond en of ik dan onmiddellijk bij het bestellen een extra ticket moet vragen.

Als de CM mij foute informatie heeft gegeven zou dit wel voor een groot probleem zorgen. Want dan kom je pas op het moment dat je binnen wilt gaan te weten dat het niet klopt...
Zou het toch goed uitzoeken en navragen wil je niet het moment zelf teleurgesteld zijn.... weet uit ervaring dat niet alle cm's de regels kennen en ze dus goed toepassen. Mss moet je maar eens contact opnemen met dlp? En proberen een bewijs te hebben op papier?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Ik heb antwoord van de nederlandstalige guest service van DLP.
Ze kunnen geen sluitend antwoord geven. Het verschilt per speciale avond of een gratis begeleider mag meegenomen worden. Dit dient op voorhand gevraagd te worden via het speciale telefoonnummer.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

NIEUW is dat je straks ook online tickets zou kunnen kopen ( vanaf 11u?): https://www.booktickets.disneylandparis ... uid=233865
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Online werkt dus totaal niet, maar goed ze lanceren weer eens iets wat niet goed of totaal niet functioneert, zijn we zo onderhand wel gewend van DLP :roll: :no:

Het werkt dus alleen via de link die in je mailbox zit :idea:

Edit het werkt ondertussen dan toch alsnog!!
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Volgende Infinity pass evenement is op 7 september 2018: Feestelijke afsluiting van het 25 jarig jubileum

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Prins Adam schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONBij de voorwaarden van de jaarkaarten staat wel: Jaarpass evenementen ⁽¹⁴⁾ Exclusieve evenementen voor Jaarpashouders, avant-premières...
En dit voor Infinity en Magic Plus, dus mss krijgen deze volgende keer ook toegang!

http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be/jaarpassen.html
Niet enkel voor Infinty nu en vrienden kunnen mee!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Wat mag je verwachten?

- exclusieve meets
- Marvel conferentie in het Engels met Franse ondertitels
- Attracties met een Marvel overlay

bron: Disneygoff
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Programma voor de Marvel soirée onthuld

Afbeelding

Disneyland Parijs heeft het programma aangekondigd voor de aankomende Marvel soirée. Het evenement vindt plaats op zaterdag 7 juli 2018 van 20.30 tot 00.30 uur en is uitsluitend voorbehouden aan Magic Plus en Infinity pashouders (elke pashouder heeft de mogelijkheid om twee gasten mee te brengen).


Op het programma:

Conferentie – Marvel: Van de strips tot de Summer of Super Heroes

Lees meer over de oprichting van de Summer of Super Heroes, leer verhalen van achter de schermen en stel vragen in een Q & A-sessie

Studio Theater
21u / 21u50 / 22u30
Duur: 30 minuten


Kostuum wedstrijd - Wie Wordt de volgende Super held?
Toon je best superhelden kostuum. De beste geklede personen krijgen een prijs!

Place des Stars
21u30



Guardians of the Galaxy: Awesome Dance Off

Afbeelding

Rock mee met Gamora en Star Lord

Place des Stars
23u00


Dance Party
een Jaren 70 en 80 dance party, aan de voet van het Collector’s Fortress.

Place des Stars
23u20 – 00u30



Epic Meet and Greets!

Afbeelding

Ontmoet jouw favoriete Marvel superhelden!

Captain America – Stitch Live
Black Widow – Blockbuster Cafe
Thor & Loki – Reign of Fire (Studio Tram Tour)
20u30 – 00u30
(wachtrijen sluiten om 23u30)


Gasten met beperkte mobiliteit hebben geen toegang met prioriteit. De begeleider kan in de wachtrij wachten en vervolgens kan de persoon met beperkte mobiliteit later deelnemen.

Ongelofelijke attracties
You favoriete attracties... met een kleine twist

Tower of Terror
Rock ‘n’ Roller Coaster
Armageddon
Ratatouille
RC Racer
Toy Soldiers Parachute Drop
Slinky Dog Zig Zag Spin
Cars: Quatre Roues Rallaye
Crush’s Coaster
20h30 – 00h30
((wachtrijen sluiten om 00u30)


Disney Characters
Disney Characters zullen er de hele nacht zijn... sommige in zeldzame kostuums

Toy Story Playland
Art of Animation
Toon Plaza
Place de Rémy
Monsters Inc. Photo Location
Aladdin Photo Location
20u30 – 00u30
(wachtrijen sluiten om 23u30)


Marvel gethematiseerd Voedsel

neem een pauze en probeer enkele van de speciale Marvel etenswaren, speciaal gecreëerd voor dit seizoen


En Coulisse, Food Karts.
20u30 – 00u30


Er zijn nog maar een paar kaartjes over! Zorg ervoor dat je boekt via de telefoon, of persoonlijk in het park. Als je een Disneyland Paris-annual pass hebt, controleer dan je e-mails voor alle details bij het boeken.

bron: Disneyland Paris
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Dit event is zonet volledig uitverkocht! Veel plezier aan iedereen die heeft kunnen boeken

Bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Le Grand Finale

De grote finale van de 25e verjaardag van Disneyland Parijs is de volgende Infinity Pass Avond. De derde Infinity Pass avond zal worden gehouden op vrijdag 7 september vanaf 20.30 uur in het Walt Disney Studios Park!

Afbeelding

>> Een kleurrijk programma: exclusieve happenings en shows, een sprankelende finale, meets en photo points met Disney-figuren gekleed in de kleuren van het 25-jarig jubileum.

>> Enkele attracties zullen open zijn en schitteren als nooit eerder! Denk aan de Rock ‘n’ Roller Coaster met Aerosmith, Twilight Zone Tower of Terror, Crush’s Coaster, Cars Race Rally, Slinky Dog Zig Zag Spin, Toy Soldier Parachute Drop, RC Racer.

>> Deelnemers worden uitgenodigd om gekleed te gaan in de kleuren van het 25-jarig jubileum, blauw en zilver, om volledig te worden ondergedompeld in het thema van de avond.

>> Deze avond is exclusief gereserveerd voor leden van de Infinity Annual Pass. Infinity Annual Pass leden mogen deze avond wel maximaal 2 personen mee nemen.

>> Ticketverkoop start op dinsdag 3 juli om 11 uur. Tickets zullen dan beschikbaar zijn op het internet, via de speciale Infinity Annual Pass-lijn, bij de ingang van het park en bij Bureau Pass Annual.

>> Tickets kosten € 39 per persoon. Let op! Er is een beperkte oplage van 2.500 stuks. Wees er dus op tijd bij!
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Rock 'n Rollercoaster krijgt muziek van de Avengers en Rocket van Guardians of The Galaxy zal voor 1 nacht the Tower of Terror infiltreren tijdens de Marvel Soirée op 7 juli

Afbeelding

Afbeelding

Vele fans vrezen of juichen toe dat uiteindelijk Tower of Terror alsnog zal veranderen naar 'Guardians of The Galaxy: Mission Breakout en dit omdat we steeds meer hints zien opduiken die wijzen naar een eventuele transformatie. Zo zagen we ook gisteren tijdens Electroland het Fortress van de Collector (Mission Breakout) opduiken als een projectie op de Tower of Terror. Voorlopig zal Rocket enkel te zien zijn op 7 juli tijdens de Marvel AP soirée.

Bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Bestel nu je kaartjes voor de finale van de 25ste verjaardag in Disneyland Paris, kijk hier: http://t6.disneylandparis.magical-ears. ... 8,349f176b (Enkel voor Infinity jaarkaarten, beperkt aantal!)

Onze kaartjes zijn binnen!!!
Mama van prinsesjes schreefCOLONLe Grand Finale

De grote finale van de 25e verjaardag van Disneyland Parijs is de volgende Infinity Pass Avond. De derde Infinity Pass avond zal worden gehouden op vrijdag 7 september vanaf 20.30 uur in het Walt Disney Studios Park!

Afbeelding

>> Een kleurrijk programma: exclusieve happenings en shows, een sprankelende finale, meets en photo points met Disney-figuren gekleed in de kleuren van het 25-jarig jubileum.

>> Enkele attracties zullen open zijn en schitteren als nooit eerder! Denk aan de Rock ‘n’ Roller Coaster met Aerosmith, Twilight Zone Tower of Terror, Crush’s Coaster, Cars Race Rally, Slinky Dog Zig Zag Spin, Toy Soldier Parachute Drop, RC Racer.

>> Deelnemers worden uitgenodigd om gekleed te gaan in de kleuren van het 25-jarig jubileum, blauw en zilver, om volledig te worden ondergedompeld in het thema van de avond.

>> Deze avond is exclusief gereserveerd voor leden van de Infinity Annual Pass. Infinity Annual Pass leden mogen deze avond wel maximaal 2 personen mee nemen.

>> Ticketverkoop start op dinsdag 3 juli om 11 uur. Tickets zullen dan beschikbaar zijn op het internet, via de speciale Infinity Annual Pass-lijn, bij de ingang van het park en bij Bureau Pass Annual.

>> Tickets kosten € 39 per persoon. Let op! Er is een beperkte oplage van 2.500 stuks. Wees er dus op tijd bij!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
goeweekend
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2015, 19:24

Onze kaartjes (3 stuks) zijn ook binnen!!!
Ging wel niet gemakkelijk online! Moeten wachten tot 11:45 vooraleer het mogelijk was om online aan te kopen,...
Maar geduld wordt beloond :) :)
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Al meer dan 90% van de kaartjes zijn verkocht!

Bestel nu je kaartjes voor de finale van de 25ste verjaardag in Disneyland Paris, kijk hier: http://t6.disneylandparis.magical-ears. ... 8,349f176b (Enkel voor Infinity jaarkaarten, beperkt aantal!)
Mama van prinsesjes schreefCOLONLe Grand Finale

De grote finale van de 25e verjaardag van Disneyland Parijs is de volgende Infinity Pass Avond. De derde Infinity Pass avond zal worden gehouden op vrijdag 7 september vanaf 20.30 uur in het Walt Disney Studios Park!

Afbeelding

>> Een kleurrijk programma: exclusieve happenings en shows, een sprankelende finale, meets en photo points met Disney-figuren gekleed in de kleuren van het 25-jarig jubileum.

>> Enkele attracties zullen open zijn en schitteren als nooit eerder! Denk aan de Rock ‘n’ Roller Coaster met Aerosmith, Twilight Zone Tower of Terror, Crush’s Coaster, Cars Race Rally, Slinky Dog Zig Zag Spin, Toy Soldier Parachute Drop, RC Racer.

>> Deelnemers worden uitgenodigd om gekleed te gaan in de kleuren van het 25-jarig jubileum, blauw en zilver, om volledig te worden ondergedompeld in het thema van de avond.

>> Deze avond is exclusief gereserveerd voor leden van de Infinity Annual Pass. Infinity Annual Pass leden mogen deze avond wel maximaal 2 personen mee nemen.

>> Ticketverkoop start op dinsdag 3 juli om 11 uur. Tickets zullen dan beschikbaar zijn op het internet, via de speciale Infinity Annual Pass-lijn, bij de ingang van het park en bij Bureau Pass Annual.

>> Tickets kosten € 39 per persoon. Let op! Er is een beperkte oplage van 2.500 stuks. Wees er dus op tijd bij!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
wendyvanhunnik
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 11:30

Hoi
Ik ben op zoek naar mensen met een infinty abonememt die me willen helpen. Ik ben op 8 September jarig en het lijkt me heel mooi om aanwezig te zjjn bij de speciale avond voor de 25ste verjaardag in disney op 7 september en dan om twaalf uur mijn verjaardag te beginnen in disney. Helaas heb ik en een vriend alleen een magic plus pas zijn er mensen die heel lief on willen helpen en ons als plus twee willen meenemen?
Groetjes Wendy.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

De tickets voor deze avond zijn al uitverkocht.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar